Jubilæum - hvordan gør man?

:):):):slight_smile:

BJeg har et års jubilæum på KG d. 25.12.09.[/B]

BHvad plejer man at gøre ??[/B]

BFår man kurve, flasker, gaver, chokolade og blomster i ulideligt, dejlige mængder ??[/B]

BFor så vil jeg bede jer om at sætte beløbet I havde tænkt jer at bruge på min gave ind på Brita’s hittekatte-konto.[/B]

:høhø::høhø::høhø:

-LOL Åhhh Tuttelut

Tror altså at du skal skifte navn til Tante Tosse Tut -LOL-LOL-LOL

Tossede tante tut :stuck_out_tongue:

:yah: Du kan få et kram!:venner:

Tillykke!

Tante T, vi plejer at gøre det, at man får lov at bidrage med et kæmpe beløb til et godt formål.

Så mon ikke du skal bruge kontonr på Hittekontoen :wink:

Jubilaren giver flødeboller! :stuck_out_tongue:

[quote=Vivi_Fletcher;311594]Tante T, vi plejer at gøre det, at man får lov at bidrage med et kæmpe beløb til et godt formål.

Så mon ikke du skal bruge kontonr på Hittekontoen ;)[/quote]
-LOL-LOL

FLØDEBOLLER lyder som en god ide. Send dem med posten rundt til alle KG’s brugere - bare mærk kuverten “forsigtigt” :stuck_out_tongue: Så kommer de hele frem!!!:ok:

Du kan da lige få et stykke på forskud :høhø: :høhø:

BTak for alle forslag om flødeboller, godgørende formål, nyt brugernavn - også tak for et knus og et stykke kage.[/B]

BJeg vender tilbage, når jeg har fundet en rigtig god løsning på hvordan alle får mest glæde af min store dag.[/B]

tsk tsk tsk
tante tut tante tut tante tut

du skal da ikke belønnes fordi du har 1 års jubilæum, hvordan i alverden ku du da tro det-LOL

næh du det må være alle os andre der skal belønnes fordi vi snart har holdt dig ud i et helt år:tihi::klapper::wehu::fnis::fnis:

men ja flødeboller er altid et hit

[quote=Johnny;312187]tsk tsk tsk
tante tut tante tut tante tut

du skal da ikke belønnes fordi du har 1 års jubilæum, hvordan i alverden ku du da tro det-LOL

næh du det må være alle os andre der skal belønnes fordi vi snart har holdt dig ud i et helt år:tihi::klapper::wehu::fnis::fnis:

men ja flødeboller er altid et hit[/quote]

Jae… måske… javel så… ser man det…

-LOL-LOL

Jeg tror skisme, at du har fat i den lange ende… så jeg må nok hoste op med lidt bestikkelse, så jeg kan få lov at blive et år mere…

[quote=Therese;312191]

Jae… måske… javel så… ser man det…

-LOL-LOL

Jeg tror skisme, at du har fat i den lange ende… så jeg må nok hoste op med lidt bestikkelse, så jeg kan få lov at blive et år mere…

[/quote]

nej du skjønne

du er skam en del af kattegale så uden bestikkelse går det nok alligevel:p:)

[quote=Johnny;312195]nej du skjønne

du er skam en del af kattegale så uden bestikkelse går det nok alligevel:p:)[/quote]

-neje-neje-neje

Af hjertet tak, Johnny - du er nu også så storsindet…

Terese - og du siger JEG er skør…-what-what

:tak::klapper: