system
:):):)
BJeg har et års jubilæum på KG d. 25.12.09.[/B]
BHvad plejer man at gøre ??[/B]
BFår man kurve, flasker, gaver, chokolade og blomster i ulideligt, dejlige mængder ??[/B]
BFor så vil jeg bede jer om at sætte beløbet I havde tænkt jer at bruge på min gave ind på Brita’s hittekatte-konto.[/B]
:høhø::høhø::høhø:
Tror altså at du skal skifte navn til Tante Tosse Tut -LOL-LOL-LOL
Tante T, vi plejer at gøre det, at man får lov at bidrage med et kæmpe beløb til et godt formål.
Så mon ikke du skal bruge kontonr på Hittekontoen 
system
Jubilaren giver flødeboller! 
Abaddon
[quote=Vivi_Fletcher;311594]Tante T, vi plejer at gøre det, at man får lov at bidrage med et kæmpe beløb til et godt formål.
Så mon ikke du skal bruge kontonr på Hittekontoen ;)[/quote]
-LOL-LOL
FLØDEBOLLER lyder som en god ide. Send dem med posten rundt til alle KG’s brugere - bare mærk kuverten “forsigtigt”
Så kommer de hele frem!!!
denise
Du kan da lige få et stykke på forskud :høhø: :høhø:

system

BTak for alle forslag om flødeboller, godgørende formål, nyt brugernavn - også tak for et knus og et stykke kage.[/B]

BJeg vender tilbage, når jeg har fundet en rigtig god løsning på hvordan alle får mest glæde af min store dag.[/B]
johnny
tsk tsk tsk
tante tut tante tut tante tut
du skal da ikke belønnes fordi du har 1 års jubilæum, hvordan i alverden ku du da tro det-LOL
næh du det må være alle os andre der skal belønnes fordi vi snart har holdt dig ud i et helt år:tihi::klapper:
:fnis::fnis:
men ja flødeboller er altid et hit
system
[quote=Johnny;312187]tsk tsk tsk
tante tut tante tut tante tut
du skal da ikke belønnes fordi du har 1 års jubilæum, hvordan i alverden ku du da tro det-LOL
næh du det må være alle os andre der skal belønnes fordi vi snart har holdt dig ud i et helt år:tihi::klapper:
:fnis::fnis:
men ja flødeboller er altid et hit[/quote]

Jae… måske… javel så… ser man det…
-LOL-LOL
Jeg tror skisme, at du har fat i den lange ende… så jeg må nok hoste op med lidt bestikkelse, så jeg kan få lov at blive et år mere…

johnny
[quote=Therese;312191]
Jae… måske… javel så… ser man det…
-LOL-LOL
Jeg tror skisme, at du har fat i den lange ende… så jeg må nok hoste op med lidt bestikkelse, så jeg kan få lov at blive et år mere…
[/quote]
nej du skjønne
du er skam en del af kattegale så uden bestikkelse går det nok alligevel:p:)
system
[quote=Johnny;312195]nej du skjønne
du er skam en del af kattegale så uden bestikkelse går det nok alligevel:p:)[/quote]
-neje-neje-neje
Af hjertet tak, Johnny - du er nu også så storsindet…

Abaddon
Terese - og du siger JEG er skør…-what-what
:klapper: