Jul i et kattehjem 🎄

Da jeg er blevet bondefanget til at lave et oplÊg om Julens farer (for katte) i Randers Kattekreds, synes jeg, at vi skal lave en lille juletrÄd om hvordan vi pynter - eller ikke pynter op til jul pÄ en kattesikker mÄde :wink:

Jeg vandt denne store lanterne til Min Ven Kattens hobbyudstilling for en mÄned siden og har fyldt den op med nogle gamle kugle og nogle LED lys :candle:

MĂ„ jeg se jeres pynt? :smiley:

4 Synes om

Jeg pynter op helt almindeligt, jeg sĂžrger bare for at tingene er i trĂŠ eller metal, fremfor glas og lignende skrĂžbelige ting :smil:

2 Synes om

vi pynter ikke ret meget lÊngere, men havde tidligere rigtig mange hjemmelavede juleting med kogler og strik, men det har min datter fÄet, da kattene bare vil lege med det.
vores juletrĂŠ er dog uden glaskugler

glaskugler Ăžverst, plast nederst- med nĂžgne katte er det ikke et issue at de klatrer i trĂŠet
Kasser pÄ vÊggen som dagligt bruges til alm ting de ikke mÄ smadre, tÞmmes og fyldes med jul.
Pynt der strÄ fremme kan smide pÄ gulvet uden at gÄ i stykker.
Juledekoration i lanterne og led blok/fyrfad og andre lys

1 Synes om

Genganger med alt der kan gÄ i stykker er udelukket fra lillestuen.
Vi har adventsstage med LED-lys i, det gÄr lige an. Resten af huset pyntes med GJ ophÊng i loftet, de kan ikke pilkes ned :slightly_smiling_face:
Storestuen bliver pyntet og der er ogsÄ levende lys, nÄr vi lukker op til jul. Vi har ogsÄ juletrÊet derinde. Der er ingen adgang for misser og slet ikke killinger der rammer 9 uger i julen :crazy_face:

3 Synes om

Åh kom nu, bare den ene gang og husk endelig at optage det pĂ„ video og del det her inde. :hoho:

1 Synes om

Bare nej :joy:

1 Synes om

I Är tÊnker jeg nok mere pÄ, om min julepynt er i Emma-hÞjde :tihi:

6 Synes om

Her pynter vi op fuldsténdig som fþr vi fik kat - nemlig ikke
 :sunglasses:

4 Synes om

Jeg er enig!

Bare den dag i bÊrer trÊet ind og inden det pyntes. Det mÄ killingerne gerne mÞde, de kan jo ligesÄ godt lÊre det hos jer.

En video med juletrĂŠskillinger er da et must :wink:

2 Synes om

Heller ingen julepynt her. Engang imellem - nÄr jeg husker at sÊtte batteri i - har jeg en lille lanterne med led-lys indeni, men den kan jeg nu ogsÄ finde pÄ at bruge pÄ andre tidspunkter af Äret.

Levende lys her i huset med en aby, der trods sine 10 Ă„r stadig ind imellem kommer farende med 220 i timen, ville vĂŠre livsfarligt.

Sidste Ă„r holdt vi familiejulen hos os. Min mor havde vĂŠret forudseende og taget dette trĂŠ med :laughing:

8 Synes om

Kan I ikke bare droppe den sĂŠdvanlige pynt, og kĂžre katte-tema i Ă„r
? :cat2: :cat2: :cat2: + :evergreen_tree: = :christmas_tree: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om