Jule babyer

Så er de 2 små rødder blevet 4½ uge de trives begge :ok:
Lillepigen er næste oppe på samme vægt som søster, så det er jeg vældig tilfreds med :slight_smile:

Begge piger er bare SÅ nuttede og de er meget kontaktsøgende og kælne :hjerte:

Jeg måtte jo lige ta’ lidt jule billeder af dem så her kommer de :slight_smile:

Hold da op hvor mange billeder har du måttet tage af dem, for at få dem der, hvor de ser nogenlunde rolige ud. :wink: Mine opgav jeg til sidst i fredags, de var bare over det hele.

De er godt nok nuttede, og jeg elsker vildtfarvede. :wehuu:

Hvor dejligt at se de trives så godt de små søde banditter

Hold da helt op, hvor er de altså skønne - så bliver man altså snart ikke mere bedårende
:smelter::smelter:

Hedder de egentlig noget ?

[QUOTE=KKH;753843]Hold da op hvor mange billeder har du måttet tage af dem, for at få dem der, hvor de ser nogenlunde rolige ud. :wink: Mine opgav jeg til sidst i fredags, de var bare over det hele.

De er godt nok nuttede, og jeg elsker vildtfarvede. :wehuu:[/QUOTE]
De er jo pragteksemplarer af somalikillinger, så jeg tog ikke særlig mange :høhø:

Ja det er rigtig dejligt :ok:

[QUOTE=Eva;753846]Hold da helt op, hvor er de altså skønne - så bliver man altså snart ikke mere bedårende
:smelter::smelter:

Hedder de egentlig noget ?[/QUOTE]

Jeg syntes jo også de er noget så nuttede :hjerte:

De hedder “Babyer kom her” :klapper:

:tihi::hjerte::inlove::wehuu::surrender1::hjertehop::besvimer:

Jeg får helt ondt i maven, så nuttede er de… :ups:

Hvor er de bare nuser, vildt søøøde

Hold da helt op, det har I klaret godt, dig og Cassie :smelter::smelter:

De er bare aldeles dejlige, de to. :hjerte::hjerte: Og det glæder mig, at den lille klarer sig så fint.
Hvor er det dog nogle gode billeder, du har fået af dem. Lige til julepostkort. :ok:

ÅH!!! :hjerte: Hvor er de da for kære! Især det sidste billede smelter da helt ens hjerte… :inlove:

Sådan et par juledekorationer vil jeg osse ha’! :hjerte: :hjerte:

Lillesøster er da rigtig kommet efter det der med at spise, hvis hun næsten har indhentet den store :uha: Men når man ser dem der på billedet, så har de vist også så fyrsteligt belønnet dit hårde arbejde for at holde dem i live :slight_smile:

Nøj hvor er de nuser i glimmer! :hjerte:

Nuuiii !!! hvor er de lige til , at kysse:inlove::inlove::inlove::inlove:
Cats og Conni

Uhhhh, de er bare skønne og jeg har pillet - eller nowet :wink: - ved dem i formiddag :høhø: Der er intet som omli-babyer, de går rent ind hos mig! HVER GANG!!!

Hold nu op hvor er de skønne!!! Og sikke de er vokset :slight_smile:

Tusind tak alle sammen :slight_smile:
Jo vi kæmpede Cassie og jeg og det lykkedes :ok:

Ja du har så, og tusind tak for et smukt resultat :wehuu:
Det kom prompte på hjemmesiden :cool2:

NUI, hvor er de nuttede…et nuttedhedsbarometer ville sprænges

Var så lidt, de er svære at holde fingrene fra :slight_smile:

Århhh hvor er de bare kære de små cirkusprinsesser:hjerte: Dejligt at læse at bettepigen er ved at nå op på vægt med søster - sådan! :smiley:

…og så skuer øjet længere nede i tråden en Meeko kreation med små 'sesser, hvor er den smukt lavet og pryder din hjemmeside flot :ok:

Hold da op hvor julet og nuttet - lige til en chokoladeæske.