Jule-hobby udstilling i roslev

på næste lørdag 29 nov er der jule-hobby katte udstilling i sallinghallen i roslev, det er kattekredsen i herning der afholder dette.
desværre er der ikke pladser til flere katte, men der er åbent for publikum og gratis entre

http://www.kamyne.dk/JUL.html

og ja jeg troede faktisk at den var lagt ind i kalenderen herinde

Hittekattetstanden kommer også og der er mange gode ting at købe. Kalendergaver, adventsgaver OG julegaver. Både til to såvel som fire-benede.
Lige fra Loom, til hjemmestrikkede sokker og fine pasmina tørklæder til dejlige puttelige putteposer og søde Frost-natkjoler.

Og der er syet 3 hvedekernepuder

Der er uoverensstemmelse mellem link og FB.
På FB er det opslået med start kl 10 og åben for publikum kl 11. Hvad gælder?

udstillingen åbner for publikum kl 10 og lukker kl 16

Her kom der lige lidt grus i maskineriet for et par timer siden da min symaskine gik i baglås…2 stykker stof før jeg var færdig med juleburgardinerne.

Heldigvis kommer min far forbi med hans maskine i morgen så det sidste lige kan køres igennem og så er vi næsten klar til på lørdag…glæder mig til at komme på tur med Junior :rock:

[QUOTE=Johnny;1214481]på næste lørdag 29 nov er der jule-hobby katte udstilling i sallinghallen i roslev, det er kattekredsen i herning der afholder dette.
desværre er der ikke pladser til flere katte, men der er åbent for publikum og gratis entre

http://www.kamyne.dk/JUL.html

og ja jeg troede faktisk at den var lagt ind i kalenderen herinde[/QUOTE]

Det er den da også.

http://www.kattegale.dk/forum/calendar.php?do=getinfo&e=467

Men hvis jeg skal lægge ting i kalenderen, skal folk gøre mig opmærksom på, at de finder sted. Jeg hørte tilfældigt om den, da jeg var på udstilling i Vissenbjerg sidste søndag.

[QUOTE=kamikaze;1214600]Hittekattetstanden kommer også og der er mange gode ting at købe. Kalendergaver, adventsgaver OG julegaver. Både til to såvel som fire-benede.
Lige fra Loom, til hjemmestrikkede sokker og fine pasmina tørklæder til dejlige puttelige putteposer og søde Frost-natkjoler.[/QUOTE]

Og jeg skal skrive om det, så nævner jeg lige hitterne :wink: Glæder mig til at se jer alle :smiley: Forsøgte at få Tara og Fie med Britta, så du kunne næsten have hilst på madammen :smiley: Men de vaccineres ikke hvert år mere, så det var desværre ikke muligt :slight_smile: Jeg skal til hundeudstilling i Spøttrup og se rally og pudler først, og så kommer vi bagefter til Roslev :smiley:

Ville ønske jeg kunne være med, men har små kviklinger og weekenden fuld af planer fra lørdag til søndag :slight_smile:

Fodertilbud på udstillingen: Kingsmoor hhv. voksen og killingefoder i 10 kg. sække til blot kr. 145,- pr. sæk. Det er billigt, og det skyldes at det udløber om ca. 3 måneder.
VH
Susanne

5 sække er reserveret allerede. Der kan evt. arrangeres lift med til MVK hobbyudstilling dagen efter, men så skal jeg have et praj i løbet af imorgen, så jeg kan “get my ducks in a row” i ordentlig tid :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1215061]Fodertilbud på udstillingen: Kingsmoor hhv. voksen og killingefoder i 10 kg. sække til blot kr. 145,- pr. sæk. Det er billigt, og det skyldes at det udløber om ca. 3 måneder.
VH
Susanne[/QUOTE]

Vil gerne købe en sæk i Roslev - er det dig, der sælger det? Det er skisme et godt tilbud - vi skal have voksen hvis det er (Toulouse bliver jo for tyk ellers siger jeg og det passer :smiley: Nu har han lige tabt sig så killingefoder:tihi:

Du kommer bare forbi - jeg har ikke selv kat med, men derimod en JYRAK stand, og der henter du det bare. Der kan betales med kontanter eller Mobile Pay :slight_smile: (Hvis jeg kan få internet forbindelse også med dankort!)
VH
Susanne

vil osse gerne reserve en sæk hvis det vel og mærket er med kylling

Jaaaa, det tror jeg i hvert fald - det ligger allerede i bilen, og det er jo mørkt nu - men det tror jeg :slight_smile: Kom forbi, så kigger vi på det - og jeg giver vist en lille sød ting i dagens anledning til børn og barnlige sjæle :wink:
VH
Susanne

Tusind mange gange tak for en SÅ hyggelig hobbyudstilling i Jyrak-kreds Herning-ånd. Det har været en superfin dag og som altid i den grad velorganiseret. Landede for godt en time siden og nu med fyldt mave. Bilen er pakket lidt om så turen kan gå sydover til Odense imorgen

Det var en fin-fin hobbyudtilling :slight_smile: Fedt at komme trissende en halv time før åbningstid og bare kunne sidde og holde kontortid hele dagen, mens nogle andre lavede al arbejdet, jeg havde ikke engang kat med :slight_smile:
VH
Susanne

ja vi vil osse takke for en rigtig super hyggelig dag og en velorganiseret udstilling i dejlige omgivelser.
o så er vi mere end glade, for vores glitter klarede dagen med stor bravour, vi spår hende en fantastisk karriere som udstillingsmis

Ja tak for en super fin udstilling :slight_smile: Det var så hygsomt :slight_smile: