Julefrokosternes tid

Så er det ved at være store ædegilde -what og der kommer nok også lidt alkohol indenbords.

På lørdag holder vi årets julefrokost. Vi har, sammen med nogle af vores venner, gennem de sidste 7 år holdt julefrokost på skift.

I år er det vores tur igen, og jeg glæder mig usigeligt meget. Vi er blevet flere siden vores første julefrokost, hvor vi var 5 personer.

De sidste par år, har vi bestilt maden udefra, for det var jo det nemmeste, men jeg spurgte, om ikke godt vi kunne gå tilbage til at lave maden selv. Det smager nu en gang aller bedst. -wehu

Iiihh jeg glæder mig bare så meget i år. Det bliver bare så fantastisk hyggeligt.

Er der andre der skal holde - eller til - julefrokost i weekenden??

Jeps vi holder en lille julehyggefrokost på søndag ,sammen med nogle kattetozzer vi kender her inde fra-wehu-wehu-wehu

HOV HOV…jeg er ikke kattetosse -upssa…tror jeg nok -tihi
Glæder mig til æbleflæsk, nissekål som også kaldes sønderjysk kål og medister i lange baner.
INGEN jul uden nissekål

Glemte…
vi skal have julefrokost for svigerfar, min mor, og børn og svigerdatter imorgen .
Det bliver dog ikke med julemad…det orker jeg ikke. De får almindelig mad.
Mørbrad og grønt og citronfromage.
Vi har aldrig gjort noget juleagtigt herhjemme før efter gemalens fødselsdag d. 4. 12…det er blevet en vane…heller ikke m.h.t. julepyntningen…dog er den NU så som så. For jeg gider ikke julepynte hver eneste dag jeg kommer hjem fra arbejde, hver eneste morgen jeg står op og i det hele taget konstant.
Sidste år gjorde jeg dog lidt…med det resultat flere af tingene døde b.a. nogle patchworkkogler der blev maltrakteret i atomer…men de skyldige havde rigtigt hyget sig -tihi

Der er julefrokost på mit arbejde i morgen aften, men jeg ved ikke, om jeg bliver rask til det. Kunne ellers være rart at få sagt ordentligt farvel til kollegerne, jeg starter nemlig nyt job på mandag.

Jeg skal ikke til julefrokost, men mine forældre skal her den 13. december, så der har jeg huset for mig selv. -wehu Ville ellers gerne være med. -upssa

NEJ jeg venter til første juledag…

Jeg skal ikke til en eneste julefrokost (så vidt jeg ved) og det passer mig ganske fortræffeligt.

Jeg er bare ikke til de der fester hvor halvdelen eller flere ikke kan huske noget fra aftenen - og jeg altid er en af dem der kan huske det hele -upssa Jeg bryder mig altså ikke om fulde mennesker, så er det sagt…har aldrig gjort det, ligegyldigt om de er grove fulde eller sjove fulde. Sorry -tihi

Hi hi - jeg er ved at finde en masse musik frem, og jeg fik “fluen”… Kender I det?

Nå men min mor er jo - af helt naturlige årsager - af en ældre årgang, så jeg måtte jo liiiige høre om hun havde en masse Elvis (hun er MEGA fan) jeg måtte låne - og jo da, så nu hører jeg Elvis til den helt store guldmedalje.

Jeg elsker fester, forstået på den måde, at jeg har mulighed for at spasse HELT ud på dansegulvet. Det gør jeg jo ikke herhjemme, og jeg ELSKER det bare.

Kald mig bare festabe -tihi

Jeg bliver som regel ikke mere fuld/beruset, end at jeg kan huske alt, men jeg hygger mig til gengæld utroligt meget…

heldigvis skal jeg/vi ikke til julefrokoster i år, har nu heller ikke været til sådan noget hø i en del år efterhånden, hader den slags fester. folk drikker sig fra sans og samling og aner aldrig et dyt om hvad de foretager sig og mange gange laver de så meget rav i den at de i flere dage efter har dårlig samvittighed over alle de tåbelige og dumme ting de har lavet i deres brandert.

[quote=Annette O;71343]Hi hi - jeg er ved at finde en masse musik frem, og jeg fik “fluen”… Kender I det?

Nå men min mor er jo - af helt naturlige årsager - af en ældre årgang, så jeg måtte jo liiiige høre om hun havde en masse Elvis (hun er MEGA fan) jeg måtte låne - og jo da, så nu hører jeg Elvis til den helt store guldmedalje.

Jeg elsker fester, forstået på den måde, at jeg har mulighed for at spasse HELT ud på dansegulvet. Det gør jeg jo ikke herhjemme, og jeg ELSKER det bare.

Kald mig bare festabe -tihi

Jeg bliver som regel ikke mere fuld/beruset, end at jeg kan huske alt, men jeg hygger mig til gengæld utroligt meget…[/quote]

Kære Annette.

Åh…hvor det glæder mig.
-wehu Jeg er vild og tosset med Elvis -wehu

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona;71354]Kære Annette.

Åh…hvor det glæder mig.
-wehu Jeg er vild og tosset med Elvis -wehu

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

WEEEE endnu en Elvis “tosse” -wehu

Jeg har læst flere stede “Before Elvis there was nothing” og det er jo så sandt så sandt.

Vi er en lille afdeling på 10 mand og vi tager ud og spiser ved frokosttid. Nogle af mændene går så videre bagefter, men det er stille og roligt.
Men jeg har vist også været til mine julefrokoster i tidens løb, dengang man ikke fik hovedpine efter en druktur -høhø

NB! Også Elvis fan, ingen bedre før og ingen siden. Og har da også besøgt hans hjem -thumbs

Uhh lækkert med julemad :smiley:
Tror da også at vi skal hygge lidt til vores sidste negledag inden jul næste gang :slight_smile: Glæder mig i al fald.

Jeg skal til 1 advent morgenmad. Ligesom jeg også skal 2, 3 og 4 advent. Midt i måneden skal jeg til julefrokost på min tidligere arbejdsplads. Den 23 holder jeg julefrost for familien.

Nå, jeg har det så absolut ikke bedre i dag - sov kun en halv time i nat, så jeg er godt og grundigt baldret - altså ingen julefrokost for mig i aften :frowning:

Jeg var med hos Gerner, og det var rigtig hyggeligt :smiley:
Og ja, jeg er sgu nok kattetozzet -tihi