Julekalender til misserne

For et par år siden købte jeg en julekalender med misseguf til Bianca.

Hun var så sød og rar at hun spiste det der var i nummer 1 men så var det også slut.
Da jeg havde prøvet at give hende det i ca en uge fik min kammerat den med hjem til sine misser men helder ikke der var den noget hit:tihi:

Hvad har I af oplevelser med den slags. Får dine misser julekalender og julegaver ?

Her i huset får Bianca en lille ting juleaften selvom hun er mest glad for at lege med gavebånd :høhø:

Smiler… jeg har også prøvet julekalendere til katte, som man kan købe i føtex m fl,
mine katte gider heller ikke at spise det der er i…
Man kan jo selv lave en guf kalender med noget, man ved, de kan li :slight_smile:
Mine missere får også julegave juleaften :slight_smile:

mine missere får bare nogle godbidder som de godt kan lide, lidt ekstra vådfoder…

evt. en daggammel kylling eller to :slight_smile:

og juleaften, ja kasser og gavepapiret er nok for dem :slight_smile:

Katte-Misserne her hjemme får ikke. - Men da jeg var lille lavede jeg selv til min gamle kat. Sad og lavede smp pakker med kiks til ham, først i bagepapir, derefter i selvpapir og så gavebånd op. 24 små pakker. Jeg er sikker på han elskede det. -LOL

Men julegave får de alle 3, og fik de tidligere også. - Vi giver også julegave til dyrene i familien som vi holder jul med. Og dem her hjemme modtager også. :slight_smile:

Nu er jeg jo ikke lige den største tilhænger af julen :S … og her i huset får kattene ikke julegaver.
De får heller ikke de dersens købe-julekalendere, som smarte producenter har fundet på at lave.
I min verden er det at menneskeligegøre katten(e) :sorry:
Til gengæld får de masser af nus, kram, kæl og forkælelse - juleaften … og alle andre aftener, dage, nætter osv.

Jeg har aldrig købt eller fået en til kattene og har heller ikke tænkt mig at starte med det.
Men vi har den sødeste hundesitter, som jo nu er blevet en anelse udvidet i titlen.

Hun kom et år med en kalender til hver hund.
Vi har 4 stks…

Det var næsten umuligt at få godbidderne ud af kalenderen, da der var ligesom en dobbelt lag folie under hver låge :besvimer::besvimer:
Var lige før jeg skulle stå før op om morgenen for ikke at komme for sent på arbejde :tihi:

Pyhhaaaaa…at have 4 hunde på nakken af hinanden fordi det jo gerne ville have det i kalenderen…men jeg ikke kunne få det ud.

:kryds::kryds::kryds: Bare hun ikke kommer med flere iår…

Vær også opmærksom på, at de kattejulekalendere, jeg har set, der er ret store mængder sukker i - altså ikke bare som sidste ingrediens.

[quote=Sannela;486591]Jeg har aldrig købt eller fået en til kattene og har heller ikke tænkt mig at starte med det.
Men vi har den sødeste hundesitter, som jo nu er blevet en anelse udvidet i titlen.

Hun kom et år med en kalender til hver hund.
Vi har 4 stks…

Det var næsten umuligt at få godbidderne ud af kalenderen, da der var ligesom en dobbelt lag folie under hver låge :besvimer::besvimer:
Var lige før jeg skulle stå før op om morgenen for ikke at komme for sent på arbejde :tihi:

Pyhhaaaaa…at have 4 hunde på nakken af hinanden fordi det jo gerne ville have det i kalenderen…men jeg ikke kunne få det ud.

:kryds::kryds::kryds: Bare hun ikke kommer med flere iår…[/quote]
-LOL-LOL-LOL

[quote=Lindvig;486584]Nu er jeg jo ikke lige den største tilhænger af julen :S … og her i huset får kattene ikke julegaver.
De får heller ikke de dersens købe-julekalendere, som smarte producenter har fundet på at lave.
I min verden er det at menneskeligegøre katten(e) :sorry:
Til gengæld får de masser af nus, kram, kæl og forkælelse - juleaften … og alle andre aftener, dage, nætter osv.[/quote]

Det kan du da også godt have ret i og vi gir hende da helt klart også julegave fordi vi selv synes det er hyggelig.
At vi så tit får fundet en ting hun synes er sjov at lege med, det er jo bare dejligt:pote:

vi har osse prøvet flere forskellige af de der kattekalendere og det er rent ud sagt noget møg de har puttet deri. så den håber vi aldrig på igen.
så hellere selv finde på noget sjovt

Som barn lavede jeg julekalender til hesten. Ved at købe en alm. billlig chokoladekalender og proppe hestebolscher i istedet :wink:

:pote::pote:

Silke får heller ikke julekalender, den stakkels kat :høhø:

Som flere andre nævner, så er det nok ikke lige det sundeste knas der er i sådan én.

:slight_smile:

Hun får (selvfølgelig) både fødselsdagsgaver og julegaver.

:hjerte::hjerte: