Julekort

Skriver du julekort som sendes med snailmail eller holder du dig til julehilsner på email :slight_smile:

Jeg skal have skrevet en del julekort som sendes med postvæsnet, sådanne ca 90 eller der omkring :S

Jeg plejer at skrive omkring 30 julekort hvert år, 18-19 styks til Island, et til Norge og resten i Danmark.

jeg sender lidt blandet, nogle får emails med en julehilsen, andre får bare en sms, mens en del får de gode gammeldags snailmail julekort, syntes rigtige julekort hører julen til og de gør som regel mere lykke end bare dem i cyber space.

Jeg sender julekort til mine nærmeste…

jeg har omkring 50 der skal sendes til forretningsforbindelser… DET synes jeg er godnat for man gør det FOR sat gøre det… ikke fordi det har betydning.

men de 30 jeg sender til familien - de betyder noget for mig :slight_smile:

Mine er til Familie, venner og forretnings forbindelser :slight_smile:

Normalt skriver jeg et fælles julebrev og så en personlig hilsen i kortet.

Hvad jeg gør i år har jeg ikke helt bestemt mig til endnu, men må hellere komme igang her en af dagene da nogle af dem skal langt omkring. :høhø:

Jeg har ingen at sende julekort til mere

Det var da trist. Skal vi udveksle adresser så skal jeg nok sende et til dig :slight_smile:

hvor er det da trist for dig, men mon ikke der er en eller anden derude der ville blive lykkelig for et julekort fra lige præcis dig.
vi vil osse gerne ha et julekort og sender osse gerne et afsted til dig:)

Tusind tak - det vil jeg gerne.

Du får min adresse i en PB

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Johnny;292942]hvor er det da trist for dig, men mon ikke der er en eller anden derude der ville blive lykkelig for et julekort fra lige præcis dig.
vi vil osse gerne ha et julekort og sender osse gerne et afsted til dig:)[/quote]

Tusind tak - det vil jeg gerne.

Du får min adresse i en PB

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hmm, ser ud til at du ikke ønsker at modtage PB`er. :?

[quote=Eva;292947]Tusind tak - det vil jeg gerne.

Du får min adresse i en PB

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hmm, ser ud til at du ikke ønsker at modtage PB`er. :?[/quote]

jooooo, det skulle jeg da gerne gøre, jeg har da lige modtaget en for 20 min siden

Johnny, jeg har lige sendt dig Evas adresse, så kan du selv sende hende din :slight_smile:

nu vi er ved det med julekort, så er det her da et julekort der vil noget

Jeg kan godt lide julekort, men jeg kan kun lide at sende til dem, som jeg snakker med.

Det betyder, at jeg ikke bruger julekortet som den årlige hilsen til det fjerne familiemedlem, nej nej - det er skam min far og min bror, der får et håndskrevet kort. Måske leverer posten det endda til min far fx., mens jeg sidder med en kop kaffe i hånden i min fars køkken. :tihi:

[quote=Eva;292946]Tusind tak - det vil jeg gerne.

Du får min adresse i en PB

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Også mig, jeg elsker at skrive julekort.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;293085]Også mig, jeg elsker at skrive julekort.
Knus Elin[/quote]

Den er fluks på vej - men så vil jeg også have din, så du, Mogens og alle de dejlige misser kan få et julekort.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg sender til nærmeste familie med sneglepost, da jeg hygger mig med at lave kortet. Jeg får sjællent nogle tilbage :slight_smile:

Sidste år fik jeg et fra en bekendt :slight_smile:

Til mine venner og bekendte sender jeg oftes et hjemmelavet kort med mail.

Jeg gider ikke skrive julekort - og jeg er også ligeglad med at modtage.
Synes det virker kunstigt at skrive til dem jeg aldrig snakker med - og i disse internet tider har jeg jo så kontakt med dem jeg gider have kontakt med …

Jeg sender julekort til de nærmeste familie medlemmer. Det bliver til en 15-16 stk. Jeg plejer gerne at modtage lige så mange julekort.