Julekort

[quote=Vivi_Fletcher;293112]Synes det virker kunstigt at skrive til dem jeg aldrig snakker med…[/quote]Enig, det er kunstigt, specielt de julekort man kan få fra feks. forretningsforbindelser.

Jeg laver dog en undtagelse og det er til min farmor som jeg sjældent ser, men hun er gammel og sådan en kort fra oldebarnet vækker enorm glæde. Og selvom jeg synes hun er en kegle :), så giver jeg hende gerne den glæde. Dem har hun ikke så mange af mere.

Jeg sender ikke mange julekort men jeg plejer at sende til et par veninder.
Det er en god måde at ønske glædelig jul på hvis vi ikke får set hinanden i den travle julemåned.

Joo, de 2 kort der sendes om året er vist lige til at overkomme G

Vi sender slet ikke julekort, og vi modtager heller ikke nogen. :slight_smile:

De sidste hmmmmm…5 eller 6 år må det være, har jeg selv designet et julekort med misserne på.

Familie og bedsteveninden får pr. snail mail (og der kommer efterhånden ikke ret mange tilbage, for mange er ved at være gamle og orker det ikke), og så sendes det pr. e-mail til diverse venner og bekendte.

Et enkelt år lavede jeg også en lille præsentation af årets begivenheder i det lille hjem og sendte et link med e-mail så folk kunne se den på min hjemmeside…det overvejer jeg lidt at gøre igen i år (og tror faktisk at den “gamle” stadig ligger på min hjemmeside :tihi:

Jeg gider ikke sende julekort - vi har flere år i træk sendt til familien, men de sender aldrig nogen tilbage, men har da oplevet at de godt kan sende til mine forældre :S

Jeg vil da gerne have et Eva:wehuu:

Jeg sender rigtige julekort.
Jeg gider slet ikke have et julekort på E-mail.
For mig er det alt for overfladisk.

Derfor får mine venner et rigtigt julekort. :wehuu:
Hvor jeg skriver lidt om, hvordan vi har det.
Og hvad vi har oplevet.

.

[quote=Mona Jensen;293447]Jeg vil da gerne have et Eva:wehuu:

Jeg sender rigtige julekort.
Jeg gider slet ikke have et julekort på E-mail.
For mig er det alt for overfladisk.

Derfor får mine venner et rigtigt julekort. :wehuu:
Hvor jeg skriver lidt om, hvordan vi har det.
Og hvad vi har oplevet.

.[/quote]

Ajj, Mona, gider du så også sende et til mig?

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Jeg får aldrig sendt bare et lille julekort, men får så mange det nærmer sig det utopiske. Både almindelige kort og mails. De fleste er fra mine killingekøbere og nogle SÅ flotte kort OG med billeder af missen/misserne…og så er det Fru Rodam hyler :ups:…men jeg svarer alle pr. mail…trods alt :tihi:

[quote=Eva;293449]Ajj, Mona, gider du så også sende et til mig?

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

Det kan du lige bide spids på, at jeg gerne vil…:wehuu:

Julekort :rip:

Julekort bliver sendt hver år med julemærker på … Syntes det er vigtig at støtte julemærkehjemmene … Tænker på de 4 md jeg var på julemærkehjemmet hvor meget det hjælper.

Jeg plejer at sende en masse via e-mail, da jeg kender en del i udlandet. Jeg sender også sms’er, og ringer til dem jeg ikke kan komme i kontakt med på anden måde. Det er den tid på året, hvor alle får en hilsen fra mig.