Julelys i haven i tilst 2010

ja, så fik igen pyntet haven op med lys, hvor mange der er ved ikke helt, men der er min 2000 pærer.

WOW der er da julelys for alle pengene :høhø:

Jøsses!! :uha:

Deltager I i konkurrencen om decembers største el regning? :høhø:

hvor ER det bare sejt J

det er SÅ flot lavet!!!

[quote=DK Thomani;501736]Jøsses!! :uha:

Deltager I i konkurrencen om decembers største el regning? :høhø:[/quote]

det er faktisk ikke så dyrt igen da alt er lavenergi og det er kun tændt få timer om dagen, tror det har givet en ektra regning de andre år på et par 100 kr

Nøøøøj hvor er det bare hyggeligt :smiley: Jeg elsker julelys ! Men min mand sys det er spild af penge øv øv øv :slight_smile:

Hold da op -what-what

Jeg håber ikke I har naboer der bor alt for tæt på?

Jeg elsker lys på træer buske om vinteren, men kun i varme gule farver - og ikke alt for skarpt lys.
Farvet lys kan jeg bare slet, slet ikke hvae :sorry:

[quote=PiaR;501748]Hold da op -what-what

Jeg håber ikke I har naboer der bor alt for tæt på?

Jeg elsker lys på træer buske om vinteren, men kun i varme gule farver - og ikke alt for skarpt lys.
Farvet lys kan jeg bare slet, slet ikke hvae :sorry:[/quote]

vi har naboer på 3 sider af os, men de elsker det allesammen og de syntes det er hyggeligt. vi har dog sagt til dem at genere det skal de endelig sige til for så slukker vi bare for det.
vi har folk udenfor haven der kigger på det flere gange i løbet af en aften

[quote=Johnny;501750]vi har naboer på 3 sider af os, men de elsker det allesammen og de syntes det er hyggeligt. vi har dog sagt til dem at genere det skal de endelig sige til for så slukker vi bare for det.
vi har folk udenfor haven der kigger på det flere gange i løbet af en aften[/quote]

Dejligt at I er så hensynsfulde :slight_smile:

:høhø: så kom det frem igen.

Har du fået nogle nye siden sidste år?

[quote=Mai;501825]:høhø: så kom det frem igen.

Har du fået nogle nye siden sidste år?[/quote]

åh ja, men har ikke sat alt op iår, for efter vi omlagde haven i foråret mgl vi nu steder at sætte kæder op, alt det blå lys er nyt, samt kanen og rensdyrene.

hvor ser det bare godt ud :slight_smile:

Hvis I nogensinde flytter fra Tilst skal I da vist kigge på hus i Fredensgade i Hinnerup…med den havebelysning vil I passe lige ind :thumbup:

er du gal der er mange lys - sikke et arbejde

hilsen Heidi

:besvimer: oohh my … gud.

Nu lægger jeg slet ikke skjul på at alt det der julelys slet ikke er mig :sorry:
Havenisser er kun til at skyde til måls efter :ups:. Mine børn kom hjem med to, og nej jeg nænner det ikke for det er deres nisser.

[quote=Moster´s;501918]:besvimer: oohh my … gud.

Nu lægger jeg slet ikke skjul på at alt det der julelys slet ikke er mig :sorry:
Havenisser er kun til at skyde til måls efter :ups:. Mine børn kom hjem med to, og nej jeg nænner det ikke for det er deres nisser.[/quote]

er heller ikke vild med havenisser, så ja, dem må man gerne bruge som skydeskive.
men julelys er fedt, meget julelys er meget fedt

hehe, jaaaa, det ville blive frygtelig dyrt så, for jeg ville ikke kunne stoppe igen og skulle med garanti overgå de andre.

forresten bliver lysene i fredensgade tændt i morgen tirsdag kl 20. så vi skal helt sikkert derud og suge en masse inspiration til os

Ihh hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Tante Tut kan godt li’ det… gør man noget, så skal det da gøres grundigt…

:ok:

Himmel for en opsætning! Det må have taget lang tid?? Og I må da være æresmedlemmer af elselskabet - den slags er jo potentielt smitsomt :slight_smile:
VH
Susanne