Jeg husker sidste år vi havde en tråd med julemusik og jeg elskede bare at sidde og lytte til alle i andres bud på den bedste julemusik så nu prøver jeg at starte en op i år og håber i andre er med på at dele af jeres aller bedste julehit.
Jeg vil gerne lægge ud med tre af mine absolut favoritter - de er hentet i de gamle gemmer og jeg syntes det er geniale fortolkninger af netop disse numre.
Oventstående video valgt, for at hylde Eartha Kitt, der døde sidste år kort før jul… Youtube havde nemlig originaludgaven fra 50’erne kombineret med en billedserie fra hendes liv…
Sannela jeg må med skam indrømme at jeg ikke kendte Josh Groban - jeg skal lige lytte lidt mere til ham.
Eva mange gange tak. Den melodi havde jeg aldrig hørt før men jeg nød den - at høre John Denver for mig altid til at tænke på når far og mor havde gæster da jeg var barn og jeg når jeg var lagt i seng lå og lyttede gennem væggen hvor man kunne høre de “gamle” hygge sig og hvor der altid blev spillet netop John Denver.
Annie mange gange tak fordi du mindede mig om Let love be love - den sang er bare så god.
Jeg er også meget glad for Mistletoe and wine - det er lang tid siden jeg har hørt den.
Ingrid uha ja The snowman musik og film er bare så sød - sad altid klistret til tv’er når den kom i tv som barn. Drøn surt de ikke viser den mere. Tror jeg skal ind på youtube og e om den ligger der.