Jeg fik mig en god lur efter et godt program i tv - noget med langbenede katte, der ikke kunne styre deres tunger, de stakler. Da jeg vågnede måtte jeg hellere finde min killing, han trængte nok som altid til at blive vasket. Men! O ve O skræk! HAN VAR PIST VÆK! Jeg ledte og kaldte og ledte, men han var ingen steder Til sidst måtte jeg kæmpe mig op på verdens højste tinde og der, til min store jubel, fandt jeg min killing! Sovende, han havde slet ikke hørt mig kalde Han fik en lille vasketur - og så forlod han mig Til fordel for det bløde toben - som bare slet ikke passer og plejer ham som jeg Så nu sidder jeg og skriger min klage u… UH BOLD!
Muffe
Ps. Tobenet kunne ikke finde en decembertråd, så nu fik jeg min egen :høhø:
Min Malene-mor tager noget lugte noget på sine hænder om aftenen, lige inde VI(!) skal i seng Det er bare ikke okay Men jeg tager revanche nu Jeg har nemlig en nusse-konto, som er i minus Så nu ligger jeg på Malene-mors ben og ser tv, det er ret så hyggeligt Jeg ælsker at se tv
Oh nej… Vores menneske har lukket et lille menneske ind i vores stue. Og hun vil nusse og klappe og kæle og kysse og lege. Vi er bare ikke til mennesker som er under 1 meter og 50 centimeter så vi er smuttet.
Othello, pocce og socks.
Jubii… Et lille menneske som vil klappe og kæle og kysse og nusser og ae og lege med os. Det er bare dejligt. Vi elsker hende allerede. Og hun bliver bare ved og ved og ved…
For nogle dage siden havde vi besøg af et mini toben!
Jeg vidste slet ikke at sådan nogle fandtes.
Den var nu lidt sjov. Lugtede meget interessant, men mest poterne! Og den larmede.
Det værste var dog, at den fik det sjoveste sjove legetøj med hjem! Det var slet ikke til mig!
Ludvig
(Der mødte sin første baby, var mere interesseret i den rangle som Tara legede med, og spurtede hen til den hver gang hun tabte den.
Den raslede jo så sjovt!)
Jeg har mødt et nyt toben, der har været på besøg nogle gange… Han er såååååååååååååååååå dejlig, jeg elsker ham Han er så dejlig at ligge på og han gider godt at nusse.
Min Mor er tosset den her tid, hun smækker mig og gider kun at lege med Lucky. Så ham er der heller ingen ting ved.
Så det ene må gøre det op for det andet Hildi
Du er et dumt lille barn Hildi!
De forsøger at lave missebabyer, og det er helt ok. Det er hyggeligt at have i huset. De lader dog først til at komme, hvis din Mor har været ude af huset
Med hensyn til det nye toben, så er han fin nok, men der er jo virkelig ingen grund til at overdrive :fløjte: (men han er nu god til at klø mave) Sugieh
SÅ blev det endlig jul i min ungkarlehybel Jeg får noget der rimer på nisse og ikke har en skid med julemanden at gøre - men sikke en fest Helios the Man
- hvad helgoland laver I??? Hun lyder rigtigt vred, hvorfor vil hun så ikke ud fra din ungkarlehybel? Der er noget her jeg ikke fatter, trods min korthårsintelligens… Søren Sko
Der er daaarjlig varmt under mors dyne, og sikke vi hygger Mingus Mavevarmer
Hvor i alverden er lillebror nu blevet af…? Jeg fatter hat! Lillemanden, som synes dynen er aaalt for varm at ligge under (og derfor aldrig ville lede der…)
Ej helt ærligt. Her åbner den rådhårede jo rask væk hoveddøren og siger ud, ud
Men når jeg så helt frivilligt beslutter at være de fladsnuedes supportgruppe og gå med dem i haven og kun fordi det er jul, for det der have kender jeg jo ikke noget til . ja hvad sker der? Den rødhårede går helt i baglås og arme lille bitte mig bliver henvist til verandaen - men se selv så var der jo ej heller styr på de fladsnuede vel? de fløj jo rundt her og der - ha
skadefro hilsen
Kittemit der jo bare ville være hjælpsom
Moar! Hor er du?!
Cinna jeg kan ikke finde mor…har du set hende?
Næh det har jeg ikke…hey, hva laver du din lille…??? Smut pomfrit! Moar!!! Bettefisen driller!!! Moar!?
Cinna og Bettefisen der ikke kan forstå hvorfor mor var væk en hel uge. (jeg var såmænd “bare” i østrig på juleferie…sneen kom forøvrigt først efter jeg kom hjem…heldigvis)