Julepynt

:S Kan jeres katte lade jeres julepynt være :?

Jeg havde en rigtig sjov oplevelse da jeg pyntet op. Vi har en lang gang og forenden har jeg sat en julebuk.
Jeg gik inde i stuen og undret mig over vores bengal’s hvæsen, jeg gik i gangen og der stod han med stor hale og var farlig over for jule bukken og den fik nogen dask med potten. :S Tro ikke den holder hele dec.

Vi har 2 nisser i huset som birmaen ikke kan lade være.

[quote=skeem;302863]:S Kan jeres katte lade jeres julepynt være :?

Jeg havde en rigtig sjov oplevelse da jeg pyntet op. Vi har en lang gang og forenden har jeg sat en julebuk.
Jeg gik inde i stuen og undret mig over vores bengal’s hvæsen, jeg gik i gangen og der stod han med stor hale og var farlig over for jule bukken og den fik nogen dask med potten. :S Tro ikke den holder hele dec.

Vi har 2 nisser i huset som birmaen ikke kan lade være.[/quote]
Nej. :slight_smile:

Mit er lavet af plastik, lys, glitter og hænger oppe under loftet, hvor de ikke kan nå det.

Jo - og så har jeg en plysgris med nissehue, som kan gå og sige øf. Den står på en bord inde i min stue. Den larmer ikke, når de kurrer den henover gulvet.

Juledekorationer - det ville aldrig gå. Måske når jeg får et vitrineskab en dag. :slight_smile:

Jeg havde Tara, Nemo og Nanoq med i Esbjerg og holde jul hos mine forældre et år… Tara og Nemo var teenagere.

Lige før vi skulle køre væltede de juletræet - jeg glemmer aldrig det syn af en blå MCO, der råbte HJÆÆÆLP nede under træet og en lille stribemis, der hang og dinglede i en af de øverste grene… Min far tog det overraskende pænt - han begyndte bare at støvsuge:ups:

Nanoq? Nååå nej han deltog da slet slet ikke. Han tilbragte hele den weekend på min mors skød og sov i hendes seng - troløse vhxdzgfhfgdgsfj:høhø:

Og så så de en del National G. Big Cat Diary med min far… :høhø:

Mine forældre spørger stadig hver år om kattene ikke kommer med:) De er meget tilgivende, tænker jeg… :høhø:

Så nej mine kan ikke lade julepynt være:rock:

[quote=lenschow;302872]
Mine forældre spørger stadig hver år om kattene ikke kommer med:) De er meget tilgivende, tænker jeg… :høhø:

Så nej mine kan ikke lade julepynt være:rock:[/quote]Nåååhr hvor sødt. :slight_smile:

Min lille Emma mener bestemt at vores juletræ er hendes nye aktiveringstræ. Aner ikke hvad vi gør når vi kommer af med det træ.

Men føj, hvor blev jeg bange første gang den lille tiger sprang på mig inde fra træet :open_mouth: Hun sad godt gemt…

Nej vores misser kan IKKE lade julepynten være.
Hele flokken er nåsåer, er de.
De er sikre på at det er nyt legetøj til dem som er hængt op eller stillet forskellige steder.
Nå men pyt med det, bare misserne har det sjovt…
Hilsen Lisbeth

Kender I ikke den om

“Højt fra træets grønne top sad en lille misser…”

:juletrae

Mine bimser er da :englevinger::englevinger:

Ja det kan vi se på forsiden af Kattegale Rikke :stuck_out_tongue: :tihi:

[quote=SineGry;303034]Ja det kan vi se på forsiden af Kattegale Rikke :stuck_out_tongue: :tihi:[/quote]Nuka, du er afsløret…Du skal også altid have poten for langt fremme!

Hilsen Unni.

Ps. Jeg er jo en bimse og derfor altid er en -engel-engel

Jeg gider slet ikke alt det julepynteri - kattene kan ikke lade det være og det skal alligevel altsammen pilles ned igen om nogle uger…

Det eneste pynt vi har er en “gren” med lysdioder - og den må gerne stå i stuen vinteren over :slight_smile:

[quote=Rikke H;303037]Nuka, du er afsløret…Du skal også altid have poten for langt fremme!

Hilsen Unni.

Ps. Jeg er jo en bimse og derfor altid er en -engel-engel

[/quote]

ååhh ja hahaha jeg var vist liiiiiiiiiiiige hutig nok i replikken :ups: :tihi:

Her kan juelpynten ikke være i fred, og det kan jeg takke Marina for, for det er hendes lømler der spolerer en hver form for juletingeling her :D.
Jeg har 2 julebukke af halm, de bliver sørgeligere og sørgeligere at se på, kan man mon sige at de fælder? De havde oprindelig skæg og hale af kornaks - det har de ikke længere, men fuglene blev sikkert glade…
Den hårdt ramte nissefar af filt kunne ikke helbredes - heller ikke ved større kirurgi. Hans træsko blev dog adopteret af en anden nisse.
Min porcelæns juleklokke - sød men uden pengemæssig værdi røg mede et brag i klinkerne i nat - den kan helt sikkert heller ikke helbredes…!!!

Om 14 dage kommer juletræet ind, overvejer at nagle den fast til væggen og pakke den ind i hønsetråd med udhæng…

Måske hjælper det på drengenes hyberaktivitet, at deres kommende manddom ryger på mandag… :s:p

Det er da noget, du tror (optimist skal man jo være) :thumbup:
Tværtimod omkanaliserer de deres energi til til at gå ud over juletræet, vent bare :muhaha:

ALT nyt betragtes som kattelegetøj, og det er en af grundene til, at mit oldgamle julepynt ikke er kommet længere end til at stå pakket ned i flamingokasser i “skuret”.

Ej, vi har faktisk været modige i år og har allerede dette oppe.

Men 7-9-13, har kattene ladet det og plastik pynten være.

De synes det var meget spændene den første dag, men nu er det mest sjovt at lege fræs rundt om det.

De har været mere intersseret andre år med et rigtigt juletræ.

Vi har også lidt pynt oppe, og det står - endnu.

Mine katte er de rene engle i den retning -engel-engel - men det kan jo selvfølgelig skyldes,
at der overhovedet ingen julepynt er at rive ned eller ødelægge.

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;303159]Mine katte er de rene engle i den retning -engel-engel - men det kan jo selvfølgelig skyldes,
at der overhovedet ingen julepynt er at rive ned eller ødelægge.

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

-what-what

… der har vist været nisser på spil, de har nappet det jeg skrev ??

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Silke gider desværre ikke at hærge mine nisser eller alt det andet julepynt - JEG ville synes, at det var noget så skønt, hvis hun gjorde det.

Mine er meget artige. :slight_smile:

Her er julepyntet overalt i stuen.
Frederik og Findus skulle lige hænge i hjerterne i vinduerne:
Men deres mor sagde: Neej…og så var de små -engel -engel
som sædvanligt.