Julepynter du din arbejdsplads?

Altså for de stakler der arbejder i butikker er spørgsmålet selvfølgelig irrellevant, der er jo julepyntet siden oktober… men alle I andre… er der julepynt på jeres borde eller hvad I nu arbejder ved?

Jeg har, på helt eget initiativ, de sidste tre-fire år julepyntet min salgsvogn i toget når jeg har haft en stewardesse-tur. Der kommer noget nyt til hvert år, sidste år var det en dansende julemand og i år har jeg indkøbt røde lyskæder og lidt andet gejl.
Og så er jeg begyndt at udsmykke min tjenestekupé osse :slight_smile:

Mine kolleger er vistnok delt mellem at synes jeg er bindegal og så være lidt misundelige. Men jeg VIL ha’ julestemning i mit tog! Basta!

Jeg har også julepyntet på “mit” kontor. Jeg har desværre ikke noget billede endnu, men i morgen skal jeg lige fotografere, så I kan se hvordan jeg har mulighed for at julehygge :slight_smile:

Ja mit kontor er julepyntet - dog ikke med en masse prangende julepynt. Men lidt jul er der da :slight_smile:

Jeg arbejder på et botilbud for voksne og vi pynter helt vildt op!!!

Det er faktisk lidt hyggeligt og skaber en god julestemning.

Tja, min arbejdsplads er i mit hjem. Jeg er min mands sekretær og PA så svaret må være ja :slight_smile:

Da jeg arbejdede var det jo på et plejehjem - så det giver lidt sig selv at der blev pyntet til jul og til andre højtider :slight_smile:
(Til gengæld julede jeg ikke spor hjemme - jeg fik som regel en overdosis på jobbet… nogen ved altså ikke hvornår det er nok ;))

Nej, den pynter sig selv. :slight_smile:

Uden at overdrive, har vi på biblioteket den smukkeste juletræ der findes. Min søde dyrlæge har selv skovet det, sat det på fod for os og kom med det på hans trailer, og så kom Galten Børnehave i sidste uge og pyntede det med hjerter, kurve og andet smukt pynt.
Igår var der 100 dagplejebørn og deres dagplejemødre og to musiknisser og så blev der danset omkring det.
Det var en hel fantastisk oplevelse. 100 små nisser der glade hoppede rundt om træet

Jeg har medbragt en flot juledekoration som Lasse og jeg har lavet sammen. Ellers pynter jeg ikke.

Og dog … hver fredag (hele året) findes fredagstæerne frem … det er 3 glimmerjuletræer i grøn, blå og lilla - hvorfra vores tradition stammer aner jeg ikke, men det viser det er fredag :tihi:

Ja - i år har jeg chokeret mine kolleger på museet ved at hænge 2 diskrete stykker julepynt op på vores kontor: En støvle og et hjerte i naturfarvet og rødt hør. :yikes: Der plejer IKKE at blive julepyntet hos os - vi har ikke engang den ellers obligatoriske juleudstilling på museet.

På det ene af mine arkiver pyntede jeg i går op med mine private kravlenisser (jeg gider nemlig ikke have dem herhjemme :cool:). Og tænk: Der var ikke en eneste, der bemærkede det!?

Trekkie: Jeg synes, din kupe er rigtig fin med lyskæden :ok:

Ja da. Jeg har syet nissehuer i filt, der hænger på alle støttepindede til orkideerne i vindueskarmene. Og så er der flettede hjerter, lidt nisser, en stor oppustelig julemand og så alt det løse. Og så har vores sekrætær bestilt juletræ til kaffestuen - det er også fint pyntet.

NEJ NEJ for nok jul af alle de juleting vi kører ud til butikkerne i lastbilen…

Ingen pynt i lastbilen syntes det roder . Har heller ikke pyntet op her hjemme når man starter sep med at kører jule ting så for man nok når man når til dec.

hvor er du sej Trekkie…

jeg har en adventskrans :slight_smile:

Jeg fik lov til at tage nogle af de julestjerner (blomster) som Racekatten brugte til at pynte op i Prismen i søndags, så de står nu på reolen og pynter. Derudover plejer Kenneth (min kollega) at hænge nogle engle op i lamperne, så det har jeg lige brokket mig over at han ikke har gjort endnu :høhø: så han har sagt han gør det lige om lidt :smiley:

Jeg læser, så sidder det meste af dagen hjemme. Godt nok har jeg arbejdsplads i kælderen, hvor juepynten ikke er nået ned endnu. Er heller ikke sikker på at den gør det, for her roder!!!
Men skal bare lige stikke hovedet op over trappen så er der er finr pyntet kattetræ med en blød mis ovenpå :smiley:

Vores fællesarealer er pyntede med et kæmpe juletræ og en ranke af gran og kugler. Mit eget bord er pyntet med tre lilla julestjerner jeg selv har flettet. Det er lidt hyggeligt.

Ikke at jeg behøver det, når man arbejder på SFO så pynter det hele sig selv ret så hurtigt :høhø: Men mit kontor er mit, og der er der som kun en enkelt juledekoration til at pynte og hygge lidt. Nu håber jeg så at håndværkerne snart er færdige med at skifte vinduer og døre, så jeg kan få lov at rydde op og fjerne byggestøv, så jeg rigtig kan hygge mig resten af julemåneden, og få kurven med guf sat frem. Det er altid hyggeligt at få besøg i løbet af dagen af ungerne der SLET, SLET IKKE ved at jeg har den og derfor besøger mig mere end ellers :lol:

Hvor er det hyggeligt Trekkie, hvorfor kører jeg aldrig til jylland med tog :frowning:

Vi har ikke noget julepynt på arbejdet, men hvis jeg føler juleunderskud, kan jeg bare gå hen til vinduet og kigge ned på det store juletræ på Københavns Rådhusplads :juletrae03:

Suk… Hvem der bare havde et arbejde…

Men hvor er det fint Trekkie. Jeg håber jeg rammer dit tog når jeg skal til Sverige et par dage før jul - sku’ måske se at få bestilt billetter… Hmm…

Jeg har som regel altid haft en eller anden form for julepynt i bussen, men i år bliver det desværre ikke :frowning: (noget med manglende job) Så har jeg ALTID haft min egen tradition, der går ud på at tage nissetøj på, når jeg kørte juleaften eller lillejuleaften. Ungerne ELSKEDE det - nok især fordi der juleaftensdag altid faldt en bismarckstok af til hvert barn :smiley: ELSKER simpelthen det udtryk ungerne har, når de ser en nissedame i bussen OG samtidig får en slikstok :tihi: