Julerengøring

Vores gamle hund Frida, troede hun var død og kommet i himlen.
Hun lå og puttede hos mig på sofaen, da jeg har haft det lidt skidt idag…

Og fisme om så ikke Harlem hopper op til hende.
Fridas øjne lyser : Træk mig så lige baglæns op i kurven, om ikke han bliver liggende!!! Jeg må heller ligge lige så stille…

Jamen det går jo godt…og nøj, så søde vi ser ud!! -engel-engel

Nu slapper Harlem også af…mon ikke jeg skal prøve at hjælpe mor lidt med julerengøringen.
For han ser dælme beskidt ud, den kat!!

Det går godt et stykke tid, men her må jeg komme katten til undsætning, inden han drukner…

Men Frida prøver lige liste et enkelt kys mere ind…for han er LÆKKER!! :hjerte::hjerte:

nårhhh hvor sødt, håber du værdsætter hjælpen i form af uddeling af guffer til begge parter

Ja, de har boet sammen i lidt over 1½ år og det er første gang jeg ser dem ligge sådan…
Frida er ellers vild med at putte tæt på hvad som helst, men Harlem skulle åbenbart lige se hende godt an…

Hun fik endda lov at slikke længe på ham…

Det var lige noget hun kunne lide :thumbup::thumbup:

Hihi hvor er de dejlige :slight_smile: Skønt de kan sammen

:tihi: Super skønne billeder :wehuu:

Ja, det er vist ikke de kvalitetsmæssige bedste fotos…men jeg er vild med indholdet :wehuu::wehuu:

En ting er de kan enes…men det der…det er jo råhygge!

Jaaaa, og måske bliver det til flere gentagelser! Dyr har det med at overraske:D

Dejlige billeder:ok:

[quote=Helene;514658]Jaaaa, og måske bliver det til flere gentagelser! Dyr har det med at overraske:D

Dejlige billeder:ok:[/quote]

Ja, det håber jeg…
Hunden er i hvert tilfælde ALTID frisk…så er det så ligemeget om det er hvalpe, katte, får, høns eller kyllinger…
De kan bare komme an!!!

:yah::yah:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Dejlige billeder af hund og kat…

Og god bedring til dig… :trøste::trøste:

Skønne billeder og hvor ser de kære ud sammen:wehuu:
Vores hund er også rigtig glad for kattene og det går også den anden vej.Killinger opfatter hende som reservemor.Vores Hellig Birma diede endda hos hende da han flyttede ind som killing:tihi:

Undtagen med den ene kat,de har endnu ikke lært at holde af hinanden,men måske der så er håb,de har nemlig også kun boet sammen i 1½ år:høhø:

Tine

:wehuu::wehuu::wehuu: Nååååååerh for nogle skønne billeder

[quote=skoglund;515031]Skønne billeder og hvor ser de kære ud sammen:wehuu:
Vores hund er også rigtig glad for kattene og det går også den anden vej.Killinger opfatter hende som reservemor.Vores Hellig Birma diede endda hos hende da han flyttede ind som killing:tihi:

Undtagen med den ene kat,de har endnu ikke lært at holde af hinanden,men måske der så er håb,de har nemlig også kun boet sammen i 1½ år:høhø:

Tine[/quote]

Sjovt nok var Fridas første store kærlighed vores Hellige Birma…
Og siden han forsvandt, har hun manglet en katte-ven.
Mon ikke hun har fået en igen ? :hjerte::hjerte:

Hvor er det sødt. :wehuu:
Sådan får jeg aldrig mine hunde til at behandle misserne, selvom vi har så små hunde så tror de at de er kæmper og kan være nogle bøller ved misserne.:S

Hundenes vægt her er 1.5 kg og 2.3 kg og misserne er maine coon :høhø:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;515402]Hvor er det sødt. :wehuu:
Sådan får jeg aldrig mine hunde til at behandle misserne, selvom vi har så små hunde så tror de at de er kæmper og kan være nogle bøller ved misserne.:S

Hundenes vægt her er 1.5 kg og 2.3 kg og misserne er maine coon :høhø:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Det er da utroligt!!!
De må have nogle store egoer de hunde!!!

Hvis jeg nogensinde skal have en ny hund, overvejer jeg lidt om det skal være en Yorkie… så kan det være jeg kommer til dig ang. gode råd omkring lille hund og stor kat :klapper::klapper:

:wehuu:
Hvor er det nogle søde billeder.

[quote=Sannela;515407]Det er da utroligt!!!
De må have nogle store egoer de hunde!!!

Hvis jeg nogensinde skal have en ny hund, overvejer jeg lidt om det skal være en Yorkie… så kan det være jeg kommer til dig ang. gode råd omkring lille hund og stor kat :klapper::klapper:[/quote]

Gør du bare det.
Vi har to unge chihuahuaer og en gammel yorkie nu.
Vi har altid haft yorkier her og det er gået så fint, chihuahaerne er lidt mere egoistiske, men det går nu fint og alt er næsten altid fryd og gammen.:slight_smile:

[quote=Coon Danica;515420]Gør du bare det.
Vi har to unge chihuahuaer og en gammel yorkie nu.
Vi har altid haft yorkier her og det er gået så fint, chihuahaerne er lidt mere egoistiske, men det går nu fint og alt er næsten altid fryd og gammen.:)[/quote]

Nååååe ja…det er rigtigt du har en Yorkie…
Kan godt huske svagt noget med et foto hvor jeg kommenterede den.

Manden siger nej, men han har åbenbart glemt, at det er mig der bestemmer.

[quote=Sannela;515423]Nååååe ja…det er rigtigt du har en Yorkie…
Kan godt huske svagt noget med et foto hvor jeg kommenterede den.

Manden siger nej, men han har åbenbart glemt, at det er mig der bestemmer.[/quote]

Ja det glemte Tommy også her, men han blev klogere :høhø:

-LOL-LOL-LOL

Vi var i Sverige i sommers og jeg købte en mini-hundebur…
Bildte manden ind at det var til misserne…men jeg ved bedre :høhø::høhø:

[quote=Sannela;515444]-LOL-LOL-LOL

Vi var i Sverige i sommers og jeg købte en mini-hundebur…
Bildte manden ind at det var til misserne…men jeg ved bedre :høhø::høhø:[/quote]

-LOL-LOL-LOL
Ja de er ikke altid så kloge de mænd.

Her var det sådan for mange mange år siden at Tommy ville have prydhave og jeg ville have dyr…

Haven var indrettet sådan at det halve var urtehave ( som jeg gerne ville have ) og den anden halvdel var prydhave.

Når jeg så gerne ville have en mis eller lille hund, så blev der forhandlet her.

Det var noget med at… så får du det stykke hvor jordbærrene er hvis jeg må få den mis der…eller, du får kartoffelstykket hvis jeg må…
Til sidst havde jeg ikke mere at handle med… men nu spørger jeg heller ikke mere om lov.:høhø:
Han er nu lige så glad for dyrerne som jeg er.