Juletråd 2021

Når man tænker på hvor rutineret en julestjerne-fletter jeg er (laver dem fx gerne af (halveret) gavebånd, med hjælp fra pincet og nål) - så bøvler jeg da usædvanligt meget med at flette nogle helt basale julehjerter! :grimacing:

Havde en pakke med alt til 12 hjerter, og nu vil jeg bare have dem lavet, så de kan komme op og pynte. Men nøj, hvor jeg ikke hygger mig. :sweat_smile:

5 Synes om

Det gamle hamsterbur har fået julepynt på, og når datteren engang er fri for Corona kan det være hun må lave noget til indeni.

Så har mit “juletræ” fået lidt pynt (fik “træet” sidste år, fundet på en genbrugsplads :D)

Og Simba fik mit juletræ fra sidste år, han er ikke helt tilfreds med det :smiley:

Han har indtilvidere været sød og lade alle hjerter hænge, men var ved at stikke af med min nissetrold der har lys i :grin:

10 Synes om

Jeg er ved at lave guirlande af avispapir. Måske har jeg nævnt projektet herinde…? Nå, men nu er jeg i hvert fald i gang. :smiley:
De sidste par gange jeg har været på arbejde, har stationen været støvsuget for gratisaviser. Så jeg tjekkede papircontaineren her, og fandt 7 lokalaviser.

Jeg var lidt i tvivl om det var nok, da jeg gerne vil have guirlande langs alle væggene i hele lejligheden. Men jeg kan oplyse at én dobbeltside giver ca 3,5 meter guirlande. Så jeg tror jeg klarer den. :joy:

8 Synes om

Gider du dele et billede på et tidspunkt, hvor man tydelig kan se at det er lavet af avispapir? Ideen lyder fed, men jeg har svært ved at se det for mig. :slight_smile:

2 Synes om

Så er julen på vej… fik disse krus sidste år. Elsker dem :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Hov, havde ikke set den her kommentar, da jeg sendte dig billede andetsteds. :sweat_smile:
Jeg forsøger lige at få ryddet op i stuen og tage billeder i ordentligt lys i morgen. :slight_smile:

Jeg er nemlig færdig med stuen nu (altså med guirlande, ikke generelt færdig). Men tror måske ikke helt jeg når resten af hytten til d. 1. :stuck_out_tongue: Skidt pyt.

4 Synes om

Hvis jeg husker rigtig er Birk ikke ret gammel, han er virkelig dygtig :blush:, han kan virkelig være stolt af hans dekoration, den er flot lavet :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Birk bliver 3 år midt januar, så vi synes i hvert fald ikke, han er så gammel :heart:

Mange tak :relaxed:

1 Synes om

Jeg vil forsøge at filme Simba når han får hans Taste of the Wild julekalender :smiley:

  1. December - Lamme Lunge

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159495230918334&id=633223333

  1. December Kvæglever (som jeg læste som rensdyr :rofl:)

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159497224348334&id=633223333

2 Synes om

Hvad hovedet er fuldt af … :slight_smile:

Vidste du, at Bozita har en rensdyrvariant?

1 Synes om

Spændende :smiley: Er det vådfoder? (Kan ikke lige gennemskue hvad det er :see_no_evil: )

1 Synes om

Den fik mine sidste jul. Og til påske fik de lam og kanin. :joy:

2 Synes om

Det er det nemlig. En favorit herhjemme. Godt indhold, kattene er vilde med det, fair pris og tetrapakken fylder ikke meget i skraldespanden. :slight_smile:

5 Synes om

Når nu dagen alligevel byder på hjemmearbejde, kan jeg ligeså godt nyde kalenderlyset og de andre julelys :slight_smile:

10 Synes om

Det kan være det skal prøves.

Simba får lige nu Applaws vådfoder enten dåse eller plastik"skål" jeg har ikke helt kunne gennemskue hvilke der er hvad og jeg vælger de der mix-pakker så han får lidt forskelligt :slight_smile:

Men de er dyre :see_no_evil:

2 Synes om

Har du selv perlet de søde nisser over døren? :slight_smile:

2 Synes om

Ja, det har jeg, det er efterhånden en del år siden, men tror jeg fandt dem på Pinterest :slight_smile:

3 Synes om

Vel også en slags julepynt :smile:

Møllen overfor, (byens opslagstavle) er fint pyntet med lys.

Vores lystræ i gården.
Og nogle “nisser” og andre filurer fremkommet af lys og skygger, nederst i billedet :star_struck:.

8 Synes om

Ja ja Mille… du må ikke bide i juletræet. Heldigvis er det plastic, har fået afvide at katte ikke kan ståle gran.

13 Synes om