Juli tanker 2025

Og jeg nyder at alt stresset omkring min fødselsdag er overstået … nu er der bare lidt opryddning tilbage og den løber ingen steder :wink:

10 Synes om

Vaffel er lige kommet af med nok den største hårbolle jeg nogensinde har set :besvimer: Gad vide om ikke det er det der har drillet ham…

10 Synes om

Det kunne det sagtens være :smiley:

3 Synes om

Selvfølgelig hun har levet fejl de sidste dage har hun som jeg ser det ikke blevet større

8 Synes om

Stakkels Simba troede først det var ham der skulle ud med transportkassen (selvom han hader at kører bil), da min overbos overbo lige skulle låne kassen…

Da hun så kom tilbage med kassen troede Simba at der var en ven til ham. Så nu går han og kalder på den ven der ikke kom :smiley:

4 Synes om

Det er ikke nemt ig være Simba i dag :klappekat:

2 Synes om

Jeg fik en hjernevrider i gave i går … som om jeg ikke har søvnproblemer nok forvejen, men jeg kommer til at ligge søvnløs indtil jeg får løst gåden :ahhhhhhh:

10 Synes om

Jeg ELSKER hjernevridere. Jeg har allerede et par taktiker jeg godt kunne tænke mig at prøve. :eyes: Men ja. Jeg var nok ikke kommet i seng før end jeg havde løst den. :tihi:

4 Synes om

:jubiii:

Men nu kan jeg ikke finde ud af at flette dem sammen igen :hoho:

16 Synes om

Jaaaaaaaa :muscle:

2 Synes om

Vi har købt en kabeltromle og malet den blå. Jeg ville ikke have, at den stod eau naturel og lignede en undskyldning for sig selv. :face_with_hand_over_mouth: Så nu har kattene et fedt kattemøbel i haven.

24 Synes om

Den klæder jo kattene godt :thumbup:
Er det Nuts og Fritz`?

1 Synes om

Aftenens job udført

Syndes halen er tyk og meget kort

11 Synes om

Ja. Det er min blå Nutsepige og sorte Dirty Fritzz. :smiling_face_with_three_hearts: De eneste to jeg har, indtil Jasper og Billy endelig flytter ind i slutningen af denne måned. :grinning:

8 Synes om

Donkey … og Dimmalimm (!) har været på udflugt her i formiddags :ahhhhhhh:
Jeg købte tre af de billige hvide pavilloner at sætte op i haven til min fødselsdag i weekenden, et af teltene viste sig kun at komme fra fabrikken med 3 ben, men min svigersøn fik det op at stå, med indhegningen som ben nr. 3 og 4.
Det fungerede helt fint i lørdags, men i går var skelettet gået i stykker nogen steder og teltdugen hang delvist ned … det har så udviklet sig yderligere i nat og D&D har fundet vej op på teltdugen og videre op på taget den vej … er sikker på at Dimmalimm har fulgt i Donkeys fodspor … :venter:
Men nu er de begge tilbage hvor de hører til og min søster og jeg har afmonteret resterne af teltet … nu burde haven være kattesikker igen :kryds:

14 Synes om

Krydser fingre for, at det er rigtigt :kryds:

1 Synes om

rotteunge?

1 Synes om

Håber han har det bedre?

Jeg skal afsted i morgen med 3 styks og glæder mig ikke… :roll_eyes: To på 16 år og 1 på 10 år (som er verdens største stessøre)…så jeg stresser over af de stresser og at de kommer godt igang med mad igen…

…og så er der alt utilfredshed med faste og køretur - glæder mig til torsdag…

9 Synes om

Måske
Tja jo nu du nævner det
:ok:

Håber det går godt med dem :kryds:

1 Synes om