Julis tanker

I dag er mit nye wifi, TV mm aktiveret, så jeg har skullet logge på boksen.
Og vejledningen på kom mail :face_with_raised_eyebrow:
Hurra for smartphone, ellers var jeg da lost.

5 Synes om

Og fra i dag kan jeg ikke længere se tv via antennen. Det gik op for mig i aftes, at det også betyder, at jeg ikke kan se Tour :uha:

Det var måske ikke helt gennemtænkt, men går det helt galt, kan man vel købe et begrænset TV 2 Play-abonnement eller sådan noget?

en parabol …tænker at tysk eurosport sender hele touren…og det er gratis

Jojo, men der jo ingen idé i at sige min tv-pakke op for at spare penge - for så at gå ud at investere i en parabol :slight_smile: Jeg må bare undvære - eller finde en billigere og tidsbegrænset måde at se TV 2 på.

JubiiYay. Havde Alvin forbi dyrlægen i tirsdags, for lige at få tjekket om de kunne finde hans chip. En sygeplejersker, en dyrlæge og tre chip-aflæsere, men ingen chip at finde på Alvin. Så kan man jo godt forstå at jeg ikke kunne få min surefeed til at aflæse ham.

Jeg havde faktisk ikke bestilt tid, fordi jeg tænkte at jeg lige skulle tænke over hvad jeg ville, hvis den ikke kunne findes. Men vupti, sygeplejersken spurgte om hun ikke lige skulle høre om dyrlægen havde tid til at genchippe ham, for vi slap for at skulle afsted en gang mere. Og så var det klaret, og jeg betalte ikke en øre for det. Har jeg nævnt at jeg er glad for mine dyrlæger! :hjerte:

Og i dag fik jeg så endelig taget mig sammen til at prøve surefeeden igen, og det virker. Den åbner fint for Alvin, men ikke for Emina. Yay. :thumbup: Så må vi se om han kan tåle altid at have mad til rådighed, det håber jeg virkelig, for så kan jeg måske få lov til at sove om natten. :bebe::bebe::bebe:

Så nu er Alvin registreret med øretatovering og to chipnumre. :tihi:

13 Synes om

Muffe og James siger velkommen i klubben :hoho:

3 Synes om

Vi takker :grin:

Livrem og seler - så bliver bukserne hvor de skal :klappe:

Men hellere det end alt andet!

2 Synes om

Jeps. :grin: Jeg foretrækker faktisk at mine katte er øretatoveret og chippet. Øretatoveringen med med seks tegn, fordi den ved de fleste at den kan tjekkes hos en dyrlægen. Chippen fordi det kan være svært at læse hvad der står i øretatoveringen. Så hvis de ved et uheld kommer ud af boligen, at nogen så forhåbentlig finder dem og de kan komme hjem igen.

3 Synes om

Hu ha den fodboldkamp er alligevel lidt spændende :crazy_face::scream:

2 Synes om

Jeg har det på samme måde. De får tattoo i øret også første gang de ryger i narkose af anden årsag.

1 Synes om

Nøj hvor er min mand ved at gå ud af sit skind…
Fodboldt er bare så lidt spændende hvis man spørger mig… men nu har jeg styr på aftensmad i morgen

1 Synes om

Ferieeeeee :danse: :danse: :danse:

3 Synes om

:pplllllll:

1 Synes om

Lige nu sidder jeg her sammen med min sommerforkølelse og snøfter og overvejer, om jeg overhovedet kan overleve 3 dage mere, før det bliver min tur :sneezing_face:

Jeg forstår faktisk godt, hvor mandeinfluenza kommer fra. Det her med, at ens almentilstand er påvirket, og man ikke føler sig tilpas i sin krop, er bare ikke til at holde ud. Og når man er midt i det, kan man bare ikke overskue det og forestille sig, at det går over igen :face_with_thermometer:

2 Synes om

Kender følelsen af forkølelse, ja faktisk kender jeg snart ikke følelsen af ikke at være det!
jeg går og drømmer om at kunne trække vejret uden hjælp fra næsespray i mer end 4 dage af gangen …
Nu har jeg været semi-forkølet og været ramt af allergi on/off siden oktober … :frowning:
I vinters har vi siddet i l*rteluft pga et AC system, som ikke er godt nok til bygningen og som man “skyder væk” med “åben vinduerne” … midt vinter med ekstremt kulskære kollegaer - vi skal jo altså alle 8 kunne fungere på kontoret. Jeg er så heldig at sidde lige under en blæser, så konstant træk om vinteren.

Og nu hvor det er sommer, ja så først blev det allergi og siden har jeg nu fået en forkølelse efter hele 4 dage af næsesprayen. Nu er jeg krøbet til korset igen, kun om natten!, så jeg kan få luft - ellers hænger jeg slet ikke sammen :frowning:

Hurra for tyndslidte slimhinder efterhånden …

1 Synes om

Mit ben klør og dunker. Tror ikke jeg kunne tåle det stik jeg fik…

Hvor er det godt at jeg synes godt om mine katte …

Også når det bedste sted at spise rå kylling er i sofaen suk

6 Synes om

Jeg har prøvet tv 2 play gratis i 30 dage.
Jeg mener det er et fast tilbud de har.

Jo men det er ikke med live tv, kun “gamle” programmer