Julis tanker

Der kom altså regn i morges. Ikke meget, men nok til at asfalten var våd.

Jeg er ret sikker på, at på denne tid sidste år havde jeg skiftet kattegrus fra Cats Best/Greenwood, til alm. fint grus med duft … men jeg kan ikke huske, at der lugtede så meget
Er simpelthen ved at blive kvalt i lugten af kattebakker … ikke nødvendigvis bakker der trænger til rensning … bare kattebakker!
Det fine grus har gjort underværker, i forhold til grus på gulvet, men lige nu prøver min hjerne at bilde mig selv ind, at det ikke var SÅ slemt med trægrus på gulvene (det var det! :venter:) og jeg overvejer at skifte tilbage igen.
Det grus jeg bruger, er ellers godt nok (Petworld Dyrehandel) … klumper fint og støver ikke ret meget, men i øjeblikket synes jeg bare hele huset stinker :surrender:

Ikke i Brabrand :wink:

1 Synes om

Jeg er så glad for cats best der lugter aldrig af kasse her i huset :wink:

Jeg har en billig syntetisk langpelset Ikeabademåtte foran kasserne. Den tager 99% af grus, den sidste procent lever jeg med mellem støvsugningerne.

Jeg prøvede alle mulige forme for måtter, men der var stadigvæk grus i hele huset og jeg fik nok til sidst :ahhhhhhh:
Men jeg kan stadig godt li’ selve produktet, som jeg nåede at bruge i ca. 10 år, før jeg skiftede … her hvor jeg bor nu, er jeg nødt til at have bakkerne flere steder inde i selve lejligheden, for badeværelset rummer kun én bakke … de andre steder jeg har boet, har bakkerne stået steder, hvor gruset ikke blev slæbt så meget rundt.

14 posts were split to a new topic: Vacciner - hvad skal man vælge?

Jeg! Hunger! Efter! Regn! Jeg elsker varmen, men med min stadige svimmelhed, kunne jeg virkelig godt bruge at få alt kølet ned. Og bare sidde og nyde lyden og duften af varm sommerregn. Åh, hvor vil jeg gerne have lidt regn :umbrella:

1 Synes om

Der er allerede kommet ganske mange dejlige billeder til “Sommervejret”, men man kan stadig nå at deltage i ugens kattebillede. :slight_smile:

3 Synes om

Og så må der stemmes på ugens kattebillede “Sommervejret” . :smiley:

2 Synes om

Nøjh hvor har jeg savnet at nulre bimse killinger! :two_hearts: Det burde forbydes at der går så længe imellem man har killinger. HAHA… Men har nu også været meget dejligt bare at hygge om de store, og ikke mindst komme på udstilling. Det glæder jeg mig sådan til at vi kan igen, så krydser alt for én killing kunne egne sig til dette. :kryds:

4 Synes om

Så skal jeg kun sove en gang til …og så…så skal vi hente mis :smiley:

10 Synes om

Jeg siger ikke at MCO og blandinger heraf - min Mister især - er uintelligente.
De får blot mange alternativer løsninger til livets store spørgsmål:
Hvad er 1+1?

1 Synes om

Det kan hurtigt blive til mange … hvis det drejer sig om kaniner

1 Synes om

Det er nu ikke kun en MCO egenskab… Medmindre vores bimser har falske stamtavler :wink:

Mon det det ikke er stort set hele vejen rundt at der er nogle individer hvor hovedet er skruet godt på og andre hvor det lige sidder lidt løsere :wink:

Jeg har 3 mco og de er alle sig selv; udseende og grundtemperament er temmelig ens, men intelligens er da forskellig alt efter hvilken opgave der skal løses.

1 Synes om

Så er killingerne tilmeldt deres første FIFe udstilling :slight_smile:

Jeg håber, jeg får i hvert fald ét af mine dommerønsker opfyldt, for der er en af kat. 3-dommerne, hvis holdning til burmesere jeg faktisk er ret græsk-katolsk overfor :slight_smile:

4 Synes om

Så er vi hjemme igen :slight_smile:

25 Synes om

Nuur :ballonbamse: en lækkermås! Hvad siger de andre? :blush:

1 Synes om

Tak :slight_smile:
De store misser her har ikke noget imod han, han er da meget sød siger de :grin:

Men Alvin, Pollo og især Isolde kan ikke se noget i ham.
De knurrer noget af ham.
Pollo blev bange for ham i går da han sad og gemte sig i transportkassen.
Pollo stak lige hovedet ind i kassen for at se ham og han fik et hvæs af den anden verden og så tog Pollo benene på nakken og løb over i vores fyrrum og gemte sig :smile:

Isolde er sur og hun går og hvæser og brummer af alt og alle lige nu, nøjagtig som hun gjorde da vi fik Alvin :laughing:

Så…der går nok et par dage før alt er fryd og gammen her :smile:

3 Synes om

Hun har jo også sin søn Alvin at passe på - og sådan et lille monster kunne jo finde på at æde ham :open_mouth:
Bare se Pollos reaktion - jo, der er nok god grund til at omgås den lille med forsigtighed.
Har I for resten fundet på et navn til ham?

3 Synes om