Julis tanker

det tager ca 1 time at karte en perser på 2x1½ m …

et af mine tæpper er vævet underligt, ikke til at støvsuge …lettere at karte det, så først støvsugeren, så karte og støvsuger igen …

2 Synes om

Wow en stor kat…den må da være lige til guinness rekordbog! :besvimer: :uha: :p:
:rofl:

3 Synes om

Det er slet ikke en perser… det er en mang ku :laughing:

3 Synes om

ja så stort et langhårskræ må være en mang ku

2 Synes om

Jeg synes godt nok fuglene er dumdristige i de her dage, flere gange har jeg set fugle sætte sig i kattehaven og i dag lykkedes det LouLou at fange en solsorteunge :astonished:
Jeg fik fat i den og da jeg ikke kunne se nogen skade på den, bar jeg den et godt stykke udenfor indhegningen, hvor jeg placerede den i skygge.
Ca. 20 minutter senere, gik jeg derhen for at kigge og da sad den stadig det samme sted, men da jeg rakte hånden ud for at samle den op, kom der liv i den og den fløj væk …
Jeg håber den klarer sig (jeg kunne høre forældrene skæppe op i nærheden) og holder sig væk fra katteindhegningen i fremtiden :kryds:

3 Synes om

Er der slet ingen, der vil dele nogen kattefødselsdagsbilleder?

Min kontraktlejlighed/folkeregisteradresse er 31 st mf
Jeg er genhuset i 13 st tv

Det skal jeg nok nå at knække tungen på nogle gange…

2 Synes om

Nu er der kommet lidt gang i tråden, men vi skal da have mange flere med.
Kom nu - I har da også holdt fødselsdag for jeres kræ… :smiley:

1 Synes om

Altså, det er min fødselsdag i dag … kan jeg deltage? :yum:

3 Synes om

Endelig blev jeg farmor :heart_eyes:

I tirsdags. :slight_smile:

14 Synes om

Tillykke Lisbeth - en stolt far med sin dejlige lille datter :flag:

1 Synes om

Tak Eva :slight_smile:
Ja, han er pavestolt :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke Lisbeth :heart:

1 Synes om

Tak Marianne :slight_smile:

Tillykke med endnu et barnebarn @Coon_Danica:tada::balloon:

1 Synes om

Tak Carina :slight_smile:

Tillykke :balloon::confetti_ball:

1 Synes om

I dag er det to år siden at jeg hentede Alvin på internatet i Brøndby, og i slutningen af denne måned, er det syv år siden at jeg hentede Emina i Vordingborg. :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

17 Synes om

Ja ja, så må vi se hvor længe Mille er på at spise canosan denne gang… Da Jeppe startede på dem, gik bare ved lugten af dem, efter nogle måneder tog en pille fra ham, og nu efter mere end 6 måneder, hvor hun har ignoreret dem, når de er blevet tilbudt, ja så har hun de sidste to aftener, frivilligt spist to :tihi: Dyrlægen mente det ville være godt, hvis vi kunne lokke dem i hende, så vi håber hun bliver ved at ville spise dem :kryds:

Nogen har overlevet sit allerførste bad nogensinde. Hun var som en Ninja og en rullende krokodille :crocodile: Men jeg slap med en enkelt lille ridse. Nu ved vi hun kan og selvom hun leder efter et nyt hjem UDEN vand, har jeg trods alt fået et par nussere af hende :joy::heart:

11 Synes om