Julis tanker

Hjælp mine killinger er ternede og Theodoristen er gået fra vådfoder over på Sun Lolly…

Verden står ikke længere

Theodor gik og skabte sig ude på verandaen. Han har kedet sig de sidste par dage, Joy er hos mine forældre og Fiona er ligesom optaget til anden side.

Han vandrede frem og tilbage og sagde iwiwiw og lavede øjn til mig og what not.

Fint, jeg rejser mig og går ud til den lille baby. Var ved at spise en Sun Lolly med exotic smag. Det var simpelthen den som han manglede… Aldrig har jeg da haft en kat der spise Sun Lolly og han kom tilbage efter mere.

Han droppede så sit skaberi. Har nok mere at gøre med at han havde fået min opmærksomhed end at han fik lidt Sun Lolly.

Fjollede kræ!

7 Synes om

Har leget med kattene i haven …

Det viser sig, at selv en 8 kg. tung Grizzly-Bjørn kan springe højt og fange et bytte i luften :grin:

6 Synes om

Det er da godt de så kun koster 50 kr stykket :slight_smile:
eller øhhhh

1 Synes om

Grizzly-Bjørne?

sikkert også dem hvis du kommer langt nok ud på landet i US… :muhaha:

Nej jeg forsøgte at være ironisk på at dine også havde smadret en daBird.
Theodor gør det samme og han hopper megahøjt og får han fat i dem dør de ved knusning…

1 Synes om

Ferien er ikke kun gået med pjat og fornøjelser…I dag er alle vinduer malet både udvendigt og indvendigt :grin:

Så er den ting slettet fra listen…men ak…listen er lang endnu…og det er ferien heldigvis også…vi skal nok nå alt det jeg har skrevet på den liste…tror jeg nok :grinning:

1 Synes om

hvis TDF fortsætter på den måde varer det kun en 3 uger før fuglen er øverst på podiet :laughing:.nå, ingen TDF i dag …F1

2 Synes om

Jeg har en rygsæk model og er glad for den. En på ryggen og så en af de store “tunnel” formede over skulderen.

1 Synes om

Det er hårdt at have ferie. Når jeg ikke ligger og glor ned i fødekassen så er jeg ved at rydde op i gamle papirer.
Jeg har bla. funden et flybillet fra 1997…

Jeg fandt så også et a4 ark med “Livets store spørgsmål”;

  • Er det en succes, hvis en bog om fiasko, ikke sælger godt?
  • Hvis 7-11 har åbent døgnet rundt, 365 dage om året, hvorfor er der så lås på døren?
  • Hvorfor er ordet “forkortelse” så langt?
  • Er sterilitet arveligt?

Jeg vil spare jeg for de andre 26 udsagn på listen.

Det henstår i det uvisse hvorfor den er blevet gemt…

1 Synes om

Jeg har “1½” etage herhjemme, altså stor hems med soveværelse. Vinduerne deroppe har sol på hele dagen, så udover at varmen jo stiger op, sørger den direkte sol også for en ekstrem saunaoplevelse deroppe.
De seneste par måneder har jeg sovet med blæser på højeste setting, og alligevel kunne jeg ligge og svede.

I går aftes satte min veninde solfilm på ruderne, og jeg kunne hurtigt mærke effekt. Ved sengetid tændte jeg blæseren og lagde mig til at sove, uden sved og venden og drejen. Jeg vågnede kl 4 og frøs!!
Okay, det har vist været en smule køligere i nat end sædvanligt. Men holy moly! Det er fantastisk! :smiley: :smiley:

9 Synes om

Jehovas vidne ved min dør for 5 minutter siden: Jeg vil gerne snakke med dig om fremtiden …

Jeg: Hvis denne varme fortsætter, har jeg ikke nogen fremtid … farvel :sunglasses:

7 Synes om

tænker på at støvsuge dytten …mon ikke jeg skal lade det blive ved tanken …

Hvis de har en støvsuger ved tanken, er det måske en god idé :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Fik den fuldstændig forrykte idé, at jeg skulle ud at grave lidt i haven her sidst på formiddagen. Only mad dogs and Englishmen … you know :dokdok: :sun_with_face: :sunny: :thermometer: :sveder:

Forhåbentlig bliver det lidt bedre til aften, for nu VIL jeg have det gjort :rock:

Jeg har lige lavet den grimmeste lagkage nogensinde :s:
Det er sgu ikke til at arbejde med piskefløde i denne varme … :surrender:

1 Synes om

Øv - hvis ikke den er pæn, bliver du jo nok nødt til at spise den, inden nogen ser den…:slem:
VH
Susanne

6 Synes om

Vi er i hvert fald ude i, at skulle nogen tage et billede af den og lægge det på sociale medier, bliver vedkommende strøget af testamentet med det samme

Mine katte, især Alvin, ligner mig i disse dage. Total opgivende, fuldstændig energiforladt, og nærmest smeltet ned i det vi ligger på. Det eneste vi gør, er at spise, drikke, sove og dø af varme.

Hedeslag-2

Kælen bimse udlånes gratis i længere periode… Nogen der vil låne? Be om :surrender:

1 Synes om

Og det fik jeg :rock: Men oprydningen må vente til en dag, hvor jeg ikke er halvvejs nedsmeltet allerede. Jeg har gravet en langt større diameter fri for græs og mælkebøtter og brændenælder rundt om begge træer.

Det var sådan set ikke så slemt. Men så forsøgte jeg at sætte bedafgrænser rundt langs kanten. Det er svært nok at sætte det juks, de sælger i jem & fix, ned langs en lige bedkant. Det er helt umuligt at sætte den langs en rund kant. Så nu vil jeg have nogle chaussesten i stedet. Jeg ved ikke, hvordan man laver sådan en kant, eller hvordan jeg finder ud af, hvor mange jeg skal bruge. Men det er det, jeg vil have. Bum!

1 Synes om