Julis tanker

Jeg tror snart den har ligget over hele boligen. :grin: Nu ligger den mest i sofaen, på et sted Alvin ligger meget, for så sker det at han får lagt sig på den. Jeg har dog ikke forsøgt med stof om, det må jeg være kommet fra, for jeg har selv tænkt tanken, nå men det må i hvert fald også afprøves. At den så ikke køler særlig meget, er en anden sag, jeg bruger den nemlig selv ind i mellem. :wink:

Har lige støvsuget og sidder nu og smelter ned. Men engang imellem er man jo nødt til det - især når Chili smider hele totter af hår ad gangen lige for øjeblikket. Stakkels myr :troste: Men i går kom jeg i tanke om, at jeg heller måtte sætte blæseren i gang, og selv om hun (selvfølgelig!) i første omgang blev bange for den, fandt hun alligevel ud af, at den ikke var så tosset endda. Asani med.

2 Synes om

Wuhu Alvin har lige lagt sig på kølemåtten. Den ligger på gulvet ved siden af mig, tror ikke jeg har prøvet at ligge den lige der før. :thumbup: Så nu skal det sted klart prøves igennem.

2 Synes om

Det er ikke på recept, men jeg kender da nogle der deller hundegodbiden og giver til kat, så man ikke behøver pipetten

Det her skal ikke tagges som om jeg har noget imod kølemåtter, har desværre ikke nogen - men mit badeværelse med åbant vindue er mod nord og altid i skygge.

Har lige fortalt en på FB at det er en dårlig ide at lægge køle elementer så katten kan ligge direkte ovenpå sådan en frossen sag - sagde det var bedre at lægge dem ovenpå den kasse katten lå i - men hvad ved jeg

Folk glemmer tit at kulde kan være farlig på kroppen…

Ja, og jeg ved at køle elementer virker hvis de ligger ovenpå - har selv haft brugt det ovenpå udstillingsbur og der kunne man tydeligt mærke at der var forskel på temperaturen inden i buret og uden for

Altså den kølemåtte jeg har er på ingen måde frossen, den er max kølig. Jeg kan selv ligge på den med bar hud, uden at blive kold.

Ja det er en kølemåtte, den personen brugte var de køleelementer man bruger i køletasker - altså er de frosne, derfor min første sætning

Min hjerne er overvarm, så læser tydeligvis det jeg tror står der.

1 Synes om

Det er bare helt ok - tidligere idag kunne jeg slet ikke tælle … lidt dumt da det var status

1 Synes om

I forgårs kl 15 : 32.9 i skygge/2m
i går : 32.7
i dag : 32.7 …HOT HOT HOT

Fra onsdag i næste uge ser det ud til, at temperaturerne skulle blive mere almindelige igen :kryds: :kryds:

I morgen skulle der vist komme lidt regn, men når det samtidig også bliver 30 grader, sker der næppe andet, end at luftfugtigheden bliver helt uudholdelig, når den fordamper :s:

Næste torsdag står vi iflg. DMI til at få 14 millimeter (!!!) regn her i Nr. Broby. Uha, jeg håber, de har ret.

3 Synes om

Håber den passer :slight_smile: her er der allerede 29 grader :frowning: vi længes efter vand :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har bestemt at YR er gud! :wink::joy:

Dette er den kommende uge for Løgten.

1 Synes om

Jeg har givet Chili en ordentlig omgang med furminatoren, så nu ser græsplænen ud, som om den har fået pels. Desværre skal fuglene jo nok ikke bruge mere redemateriale.

Jeg kunne givetvis være blevet ved i endnu længere tid - både i forhold til mængden af pels og i forhold til Chili. Hun bliver helt ekstatisk. Hun ELSKER det. Da jeg lidt senere kom ud i haven igen, skyndte hun sig at hoppe op på havebordet helt af sig selv, hvor hun så stod og mjavede og kaldte :hoho:

Forhåbentlig hjælper det hende lidt her i varmen, og måske får hun også lidt færre hår indenbords.

4 Synes om

Jeg er røget ind i en ordenlig omgang dårlig bilkarma :face_with_symbols_over_mouth:

Øj det ser ikke godt ud. Håber at du har held på andre fronter

2 Synes om

der skal heller ikke meget til at tabe pusten med det vejr…34.1 lige nu

Tjahh … jeg har da mit gode helbred :sunglasses: