Julis tanker

Det regner i Lystrup :wehu:

6 Synes om

Det regner med gusto i næstved :smiley:

4 Synes om

Her i Østbirk har det nu regnet i 1 time ca og det tordner i perferien :slight_smile:

2 Synes om

Og så nåede den sgu’ også Alsted - har lige været ned på den nederste fold og tage heste af græs, troede naivt at de selv kom op, når regnen kom, men de har vist savnet den lige så meget som vi andre, pt. pisker de rundt på jordfolden og danser regndans… :jubiii:

9 Synes om

Regn i Hvalpsund, Nordjylland :rundtosset:

7 Synes om

Tørvejr i Nordsjælland :vraele:

Jeg synes også, I allesammen er en smule trælse lige nu :venter:

:pplllllll:

Regn og torden her i Roskilde

2 Synes om

Det har regner her de 3½ time, pæn jævn regn :grin: med masser og lyn og torden , strømmer er røget 3-4 gange.

Stakkels Bella, hun plejer ikke være bange i tordenvejr, men nu klister hun til os og kan slet ikke finde ro :s:

1 Synes om

Så regner det også ved Aalborg!

Hugo har lige siddet i det åbne vindue og flehmet, så lækkert er det :tihi:

4 Synes om

1,5 minut regnede det lige så stille her i Aalborg øst - wuuhuuu! :smiley: regn rekord for hele maj, juni og juli til sammen :tihi:

Rettelse - nu regner det igen :open_mouth:
Hold da op!

Det er lige før jeg render ned og danser i mit nattøj!

… hvis jeg altså sov i nattøj lige pt! … :ups: :hoho:

3 Synes om

Og det var så hyggeligt :slight_smile:
Og Zirkus Nemo såå sjovt :slight_smile:

4 Synes om

One-horse-town FIK faktisk vand… nok til at Søren Sko blev sur og kom indenfor :grin: Men bordet ude i gårdhaven blev da godt nok våd, men der kom ikke mere vand på 2 timer end at nogle af flisrne nedenunder slet aldrig blev våde. Men vand kom der da…

2 Synes om

Vores første skylle varede 10 min. Alt er bare bedre nord for fjorden :sunglasses:

2 Synes om

Det regnede godt en time her og drypper stadig lidt.
Og temp i mit soveværelse kom ned under 25 grader :smiley::smiley::smiley:

1 Synes om

Ja, vi fik faktisk et par timers regn. Jeg tror, det gav meget godt. Nok til at opveje en hel sommers tørke er det jo næppe, men det gav lidt luft. Og jeg slap for at vande blomster i aften :blush:

2 Synes om

Her kom der 12 mm på 15 min, og da jeg tjekkede for et par timer siden var der kommet 22 mm - og vi er helt nede på 26 grader i stuen! (Vi har haft åbne vinduer etc. under alt undtagen de 15 min med styrtregn)

1 Synes om

Vi har fået fugtet jorden i Bælum men luften er bedre nu :slight_smile:
Men her DUFTER mere end fantastisk og vejen damper :hjerte:

1 Synes om