Julis tanker

Endelig blev jeg farmor :heart_eyes:

I tirsdags. :slight_smile:

14 Synes om

Tillykke Lisbeth - en stolt far med sin dejlige lille datter :flag:

1 Synes om

Tak Eva :slight_smile:
Ja, han er pavestolt :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke Lisbeth :heart:

1 Synes om

Tak Marianne :slight_smile:

Tillykke med endnu et barnebarn @Coon_Danica:tada::balloon:

1 Synes om

Tak Carina :slight_smile:

Tillykke :balloon::confetti_ball:

1 Synes om

I dag er det to år siden at jeg hentede Alvin på internatet i Brøndby, og i slutningen af denne måned, er det syv år siden at jeg hentede Emina i Vordingborg. :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

17 Synes om

Ja ja, så må vi se hvor længe Mille er på at spise canosan denne gang… Da Jeppe startede på dem, gik bare ved lugten af dem, efter nogle måneder tog en pille fra ham, og nu efter mere end 6 måneder, hvor hun har ignoreret dem, når de er blevet tilbudt, ja så har hun de sidste to aftener, frivilligt spist to :tihi: Dyrlægen mente det ville være godt, hvis vi kunne lokke dem i hende, så vi håber hun bliver ved at ville spise dem :kryds:

Nogen har overlevet sit allerførste bad nogensinde. Hun var som en Ninja og en rullende krokodille :crocodile: Men jeg slap med en enkelt lille ridse. Nu ved vi hun kan og selvom hun leder efter et nyt hjem UDEN vand, har jeg trods alt fået et par nussere af hende :joy::heart:

11 Synes om

Beholder du hende ikke når hun er blevet tør

1 Synes om

Nej da :joy: Nu er hun ren, så nu kan hun godt fise af :innocent: Nej, det er nu mere HENDE der leder efter nyt hjem uden vand, så hun kan slippe for sådan et skrækkeligt bad en anden gang :joy::innocent:

3 Synes om

Jeg kunne bare ikke lade vær med at skrive det He he

1 Synes om

Hækklipning i morgen. Boligforeningen har ikke som lovet (surprise, surprise!) været ude for at se på den efter fjernvarmens seneste skamfering, og jeg ved ikke, hvad de (altså boligforeningen) forventer, jeg skal stille op med den. Men jeg kan da hurtigt klippe de få tilbageværende levende buske. Så må de selv om resten.

Årets højdepunkt med kattene - HERNING LANDSKUE!!! :smiley:
Det har været så hyggeligt, hektisk og helt igennem fantastisk som “i gamle dage” :smiley:

Jyrak gør det igen!!! :smiley:

8 Synes om

Hvor er alle vores udstillingstråde blevet af? Dem får vi aldrig mere oprettet…

Og ja, skøn da med katte og muhkøer :cat2::cow2:

3 Synes om

Hæk foran klippet - tjek!
Halvdelen af afklip kørt i containeren - tjek!
Hovedpine af at gå i solen - tjek! :frowning:
Tour på tv - TJEEEEEEK! :smile:

3 Synes om

Temaet for næste uges katte-billede-udfordring er
Sommervejret
Ofte udskældt, men altid spændende. :wink:

3 Synes om

Jeg har en pakke der kun er taget en enkelt af, som du må få billigt