Julis tanker

Tsk typisk man ikke kan sove, ryggen driller. Godt man kan læse lidt i bogen “hjernesmarte børn” nu hvor den bette snork sover. :slight_smile:

I dag starter TDF …mon så ikke sommeren kommer ?

Man ved man har været hård ved kroppen de sidste dage, når man har sovet 9 timer og står op med en krop der ryster og sitrer som havde man udsat den for fysisk overlast…

Det har jeg dog ikke, blot haft en stramt program de sidste 4 dage…

Den er i hvert fald kommet til Fyn. I Tyskland ser det noget anderledes ud :slight_smile:

I København har det regnet tæt hele dagen, og i går da jeg var på Fyn regnede det der. Mon uvejret følger mig?:gruble::surrender1:

Vi har haft fantastisk vejr til Landsskuet i Herning idag :thumbup:

Er du så ikke sød at blive i København? :kryds::kryds::kryds:
Her startede dagen med regn (går jeg udfra, siden der var regndråber på vinduerne, da jeg stod op kl. 10 :cool:), men har holdt tørt det meste af dagen og her under aftenen skinner solen :ok:

Clara og Gusse har været på weekend her…og så må man godt komme med i byen og få hul i ørerne…sagde Clara :smiley:
Hun var SÅÅÅ stolt :hjerte:
Og så kunne jeg ellers skrive en mindre roman om de numre Emil…øh…jeg mener Gusse har lavet her :høhø:…men det gør jeg ikke…kan dog lige nævne som en af de små ting han havde fundet på…da vi stod op i morges…kl.MEGET tidligt,men Gusse havde været MEGET tidligere oppe…
Vi kunne ikke komme ud af huset for nøglen sad bare ikke i døren mere.
Jeg spurgte Gusse…hvor er nøglen blevet af (jeg vidste jo at det var ham for han KAN ikke tåle at se en nøgle :høhø:)
Det ved jeg ikke…sagde han…
Nå men vi kunne jo ikke komme ud så jeg gik igang med at rense kattebakker og sjovt nok…i nr. 2 kattebakke lå nøglerne gravet DYBT ned…
Det kendte Gusse intet til…det måtte jo være hans “mand” (hans mand er altid ham der laver alle numrene) har ellers sagt til Gusse at vi vil IKKE have hans “mand” med på ferie her :høhø:
Og så var det at jeg …da jeg kom videre i teksten så Gusse’s bøllenr. 2- 3-4…uha…Emil er vand ved siden af Gusse :uha::hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1312724]Clara og Gusse har været på weekend her…og så må man godt komme med i byen og få hul i ørerne…sagde Clara :smiley:
Hun var SÅÅÅ stolt :hjerte:
Og så kunne jeg ellers skrive en mindre roman om de numre Emil…øh…jeg mener Gusse har lavet her :høhø:…men det gør jeg ikke…kan dog lige nævne som en af de små ting han havde fundet på…da vi stod op i morges…kl.MEGET tidligt,men Gusse havde været MEGET tidligere oppe…
Vi kunne ikke komme ud af huset for nøglen sad bare ikke i døren mere.
Jeg spurgte Gusse…hvor er nøglen blevet af (jeg vidste jo at det var ham for han KAN ikke tåle at se en nøgle :høhø:)
Det ved jeg ikke…sagde han…
Nå men vi kunne jo ikke komme ud så jeg gik igang med at rense kattebakker og sjovt nok…i nr. 2 kattebakke lå nøglerne gravet DYBT ned…
Det kendte Gusse intet til…det måtte jo være hans “mand” (hans mand er altid ham der laver alle numrene) har ellers sagt til Gusse at vi vil IKKE have hans “mand” med på ferie her :høhø:
Og så var det at jeg …da jeg kom videre i teksten så Gusse’s bøllenr. 2- 3-4…uha…Emil er vand ved siden af Gusse :uha::hjerte:[/QUOTE]

Fine, fine øreringe Clara :thumbup:

Ham Gusse altså - han er da noget af en lille filur :lol: - men mormor kan garanteret ikke være sur ret længe ad gangen!!

Sikke en fest vi har haft nu i nat …
Nogendansede regndans oven på min dyne, Nogen brækkede sig højlydt under min seng og Spotty var pisseirriterende :argh: … hvilket der jo sådan set ikke er noget nyt i … han plejer bare at holde det til dagtimerne :venter:
De kan vente sig kan de, når de sover til middag :muhaha:

Jeg havde de to semilanghårede med i Herning i går - det gav mig sovero her til morgen :slight_smile:
Tror jeg skal køre dem begge to grundtræt hver aften, så kan det være de fatter det der med at sove :slight_smile:

Så blusser ilden lystigt i brændeovnen igen. Jeg kan simpelthen ikke holde varme i det her hus, så længe det blæser så meget :frowning:

Man skal åbenbart ikke cykle hjem i regnvejr… Jeg kom lidt ud i rabatten hvor jorden var som brun sæbe, så jeg kom til at fylde hele cykelstien. Resultat stort blåt mærke på højre hofte, en forstuvet hånd muligvis med en lille knogle brækket, det ved jeg når hånden bliver scannet i næste uge og der er en “voksen” læge der har kigget billeder (det er åbenbart svært at se).

Av! Rigtig god bedring! :kram:

Det er virkelig et under, at Søren Spætte ikke efterhånden er blevet tromlefed. Han kommer hver dag og gør et pænt stor indhug i fedtkagerne. Det er kun dem, han er interesseret i, og han er lidt for god til at hakke en ordentlig luns af.

I dag har der været besøg af en ny fugl - en grønirisk. Det er næsten den mest almindelige fugl hjemme hos mine forældre (bortset fra skovspurvene), men her er det første gang, jeg har set en.

Jeg har haft besøg af en vvser i dag :slight_smile:
Imorges blev jeg endnu engang vækket af toilettet som stop og lavede bobble lyde. Naboen var i bad, og ikke længe efter, begyndt vores brusekabine at flyde over. Så nu er det spulet, og stopper det til igen, skal vi have det set efter med er kamera.

Har lige set Fnuggi gå på bakken og rode rundt, hoppe ud igen for at kaste op på gulvet, og smutte tilbage i bakken for at færdiggøre sit ærinde.
Så kast dog op i bakken, ulækre kat!!

:høhø:

Så gøres der klar til endnu et killinge besøg hos dyrlægen, det er lidt af et puslespil at få min lille bil pakket :tihi:

[QUOTE=galath;1312793]Det er virkelig et under, at Søren Spætte ikke efterhånden er blevet tromlefed. Han kommer hver dag og gør et pænt stor indhug i fedtkagerne. Det er kun dem, han er interesseret i, og han er lidt for god til at hakke en ordentlig luns af.

I dag har der været besøg af en ny fugl - en grønirisk. Det er næsten den mest almindelige fugl hjemme hos mine forældre (bortset fra skovspurvene), men her er det første gang, jeg har set en.[/QUOTE]

når først det rygtes at der er en der fodrer skal de nok komme…pt er de hårde ved mejsekuglerne her …der er smuttet ca 4 pr døgn den sidste uge, løb tør for dem i går og har fået en anden slags…så er lidt spændt på om de ryger lige så hurtigt

For søren da. Da jeg gik i seng i går aftest, havde jeg en ret øm bums lige under øjet.
Da jeg vågner i morges ligner jeg quasimodo, pga. mit øje er hævet.
det er helt hævet op.