Julis tanker

Lykke, du kan rolig lukke drengene ud i haven.
Det aks Lotus havde i sit øje var ikke et græsfrø a la dem man bruger til at så græs med. Lotus er fritløber, og jeg tror han har rendt rundt i noget, der ligner dette her.

https://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?MessageID=1370155&ForumID=12

[QUOTE=DK Lindvig;1313742]Lykke, du kan rolig lukke drengene ud i haven.
Det aks Lotus havde i sit øje var ikke et græsfrø a la dem man bruger til at så græs med. Lotus er fritløber, og jeg tror han har rendt rundt i noget, der ligner dette her.

https://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?MessageID=1370155&ForumID=12[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Bliver bare så pylret :ups:

De er blevet lukket ud lidt tidligere - vi ved at kraftig regn ikke er det mest tillokkende alligevel :høhø: Hugo er så lige kommet ind, møg beskidt, med en meget død frø :uha:

… og vi siger mange tak til Ekstra Bladet :cool:

52-årige Juanita Mendez-Medrano var en af disse, men det er ikke hendes manglende tilladelse, der er endt med at være historien fra episoden. Det er derimod en video, der angiveligt viser en amerikansk politimand meget hårdhændet anholde den ældre kvinde.”

[QUOTE=Skattekat;1313764]… og vi siger mange tak til Ekstra Bladet :cool:

52-årige Juanita Mendez-Medrano var en af disse, men det er ikke hendes manglende tilladelse, der er endt med at være historien fra episoden. Det er derimod en video, der angiveligt viser en amerikansk politimand meget hårdhændet anholde den ældre kvinde.”

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/solgte-blomster-paa-sidste-skoledag-her-tackler-politimand-aeldre-kvinde/6753598[/QUOTE]

Det siger nok en del om, hvor gammel journalisten er :slight_smile: Hvorfor ikke skrive til ham og spørge ham ad? :stuck_out_tongue:

“Hvor gammel er du, lille ven?” :olding:

Prøver at tage mig sammen til at lave aftensmad. Gaaah.
På et tidspunkt vinder sulten vel over dovenskaben. :slight_smile:

Det håber jeg godt nok ikke :yikes:

Men nu har jeg boet her to somre og det er endnu ikke sket, så mon ikke jeg slipper.
Sidste år var jeg nødt til at være så dræberagtig to gange og i år kun en.
Så for mig er det en god giftfri løsning.

Nå, så vandt Tintin den gule trøje igen i år. Så må han hellere begynde at tænke på hvordan han kan prøve at overvinde Landa næste år. MUAHAHAHAHAHA!

Jeeebus! :dokdok:

Og så husker jeg hvorfor jeg ikke har gjort noget ud af min hjemmeside førhen… suk

Når det kommer til dræberslimbæster (som bare skal dø ved kølle…eller saks!!!), så er vi også begavede med dem i haven. Men jeg synes nu alligevel at jeg føler mig heldig fordi jeg kan nøjes med at nakke en 20-30 stykker pr. aften, hvor mine forældre de værste aftener nakker 900 (det er ikke løgn), men ellers gennemsnitligt 5-600 pr. aften. Det er jo vanvittigt.

[QUOTE=Lykke;1313748]Tak :slight_smile: Bliver bare så pylret :ups:

De er blevet lukket ud lidt tidligere - vi ved at kraftig regn ikke er det mest tillokkende alligevel :høhø: Hugo er så lige kommet ind, møg beskidt, med en meget død frø :uha:[/QUOTE]

Beskidt og død… men hvad med intakt… så den ikke spredes ud over hele huset :wink:

Helt enig de skal dø og det kan kun gå for langsomt!

900 :yikes: håber det er på en stor grund, for hvis det er i en almindelig parcelhushave er det megaklamt. Ja det er det også på en større grund, der ligger de bare knap så tæt…

… så er det jeg bliver glad for at bo på 1. sal…
jeg haaaaader de slimbæster! :S

Føj! :yikes: Det er nok også omkring 20-30 stykker her i haven. Men det er ikke så sært, de bliver ved med at komme, for det vrimler med dem uden for haven. Dybest set er jeg sikker på, det slet ikke er snegle, men små aliens, der er kommet for at overtage planeten, og som bliver ved med at sende forstærkninger. Når de så har fortæret alt planteliv, går de i krig med os :uha:

har hørt at vinbjergsnegle æder deres æg, så her føres biologisk krig med vinbjergere

har hørt at vinbjergsnegle æder deres æg, så her føres biologisk krig med vinbjergere

Er du sikker på det? Til gengæld kan leopardsnegle bruges til biologisk bekæmpelse - men de kan åbenbart ikke helt følge med i dræbersneglenes formeringstempo.

[QUOTE=HolmeInc;1313810]Helt enig de skal dø og det kan kun gå for langsomt!

900 :yikes: håber det er på en stor grund, for hvis det er i en almindelig parcelhushave er det megaklamt. Ja det er det også på en større grund, der ligger de bare knap så tæt…[/QUOTE]

Bare rolig, de bor på landet :wink: Husmandssted, omkranset af marker og vild natur, så selvfølgelig vil de være der, men de der mængder… GOSH :uha:. Var derude den anden aften, så det med egne øjne. Troede sgi ikke på det, men det var vanvittigt… og det var “kun” en 5-600’s aften :yikes:

Hehe Ingrid, tror du ikke du har set lidt for mange film :smiley:

Jim, fik ikke lige citeret dit opslag… har også hørt det med vinbjergsnegle. Desværre har jeg ikke set nogen af dem i vores have :frowning: Men vi har en del leopardsnegle, og dem flytter jeg nogen gange rundt på og sætter dem over til overhakkede dræbere, bare lige for at minde dem om at de godt kan lide dem :wink: Pindsvin har vi vist også nogle stykker af… de tager dem vel også ?

ja…men de æder desvære ikke alle æggene

Jeg ved jeg har vinbjergsnegle et sted … må prøve at finde dem og sætte dem over i katteindhegningen til kamp mod de l*rte dræbersnegle.
Her har jeg gået og passet og plejet mine planter … og så kommer der sådan et slimet bæst og gnasker dem i stykker :doh::gal::grrrr:

Vi skal op og flyve i ballon i aften :slight_smile: Nøj jeg både glæder mig og er vildt spændt :slight_smile: