Julis tanker

Buster - skal vi ikke lige blive enige om at for 5 uger siden var din blodprøve perfekt-så nu skal du ikke begynde med det bugspytkirtel-pjat igen…

Spiste ganske vist normalt i går, men ikke så aktiv som normalt. Her til morgen er mad aldeles uinteressant, end ikke godbidder kan bruges.
Det gør mig straks nervøs, når man tænker på hvad han var i gennem her i foråret.

Nå, nu er der givet Mirtazapin som appetitstimulerende, og så Loxicom.

Kryds lige for at han er frisk igen i morgen :kryds: :kryds:

Så kom der brev fra TICA med bekræftelse på Bastians titel som

:flag: Quadruple Grand Master :flag:

Jeg skyndte mig naturligvis at betale, så jeg kunne downloade hans fine diplom… :smiley:

[QUOTE=louiseogbuster;1313951]Buster - skal vi ikke lige blive enige om at for 5 uger siden var din blodprøve perfekt-så nu skal du ikke begynde med det bugspytkirtel-pjat igen…

Spiste ganske vist normalt i går, men ikke så aktiv som normalt. Her til morgen er mad aldeles uinteressant, end ikke godbidder kan bruges.
Det gør mig straks nervøs, når man tænker på hvad han var i gennem her i foråret.

Nå, nu er der givet Mirtazapin som appetitstimulerende, og så Loxicom.

Kryds lige for at han er frisk igen i morgen :kryds: :kryds:[/QUOTE]

Vi krydser alt, hvad vi overhovedet kan:kryds:

Jeg elsker simpelthen Trille :smiley:
Hun er blevet som en lille hvalp efter Nolle er flyttet ind.
Hvis jeg går over i min fars have, hvor de kan løbe frit, under opsyn ellers går Trille på tur. Så bliver hun helt vild i varmen :smiley: Må få taget nogle billeder af dem på et tidspunkt.
Igår sad min far og jeg så og snakkede, de legede ikke på dette tidspunkt, Nolle kløede sig på busken og Trille sad i skyggen. Så ligger Nolle sig ned for at slappe af et par meter væk. Trille rejser sig så. Kigger på Nolle. Jeg siger så, jeg tror hun springer på ham om lidt. Hun gik meeeget langsomt, et ben ad gangen. Listede og listede. Da hun er ca. 1 meter fra ham, stopper hun op. Hendes bagdel begynder så at kører, lidt ligesom en kats, lige inden de springer på et bytte. Og BUM så sprang Trille på Nolle, og de tog en ordentlig spæne tur rundt. :smiley:
Elsker at se dem lege.

[QUOTE=FinnFrode;1313952]Så kom der brev fra TICA med bekræftelse på Bastians titel som

:flag: Quadruple Grand Master :flag:

Jeg skyndte mig naturligvis at betale, så jeg kunne downloade hans fine diplom… :smiley:

[/QUOTE]

Tillykke med titlen! Jeg er ikke rigtigt inde i TICA titlerne, så for mig lyder han som en troldmand - og det er ret sejt :thumbup:

Jeg bliver nødt til nysgerrigt at spørge… Hvad er det, du skulle betale for?

Tak. Der er sådan noget “femstjernet grønspættegeneral” over TICAs titler, men det her er den næsthøjeste for en huskat. Næste titel er “Supreme Grand Master”…

De tager et mindre beløb for at registrere titlen. Det er 5 $ pr trin, og eftersom han tog 5 på én weekend løb det op på 25 $… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1313982]Tak. Der er sådan noget “femstjernet grønspættegeneral” over TICAs titler, men det her er den næsthøjeste for en huskat. Næste titel er “Supreme Grand Master”…

De tager et mindre beløb for at registrere titlen. Det er 5 $ pr trin, og eftersom han tog 5 på én weekend løb det op på 25 $… :)[/QUOTE]

Overtroldmand :uha: Sikke en kat!

Tak for forklaringen :slight_smile:

Jeg kommer til at tænke på Grandmaster Flash. :høhø:
(Hiphopper og DJ fra start-80’erne. :p)

[QUOTE=Tea;1313986]Jeg kommer til at tænke på Grandmaster Flash. :høhø:
(Hiphopper og DJ fra start-80’erne. :p)[/QUOTE]

Dem kan du da ikke huske :slight_smile:

Nej, men den her er jo en klassiker. :smiley:

//youtu.be/PobrSpMwKk4

Jeg kigger lige i min krystalkugle… jeg ser en aby ankomme til Lisbeth i nær fremtid… :tihi:

[QUOTE=Tea;1314000]Nej, men den her er jo en klassiker. :smiley:

//youtu.be/PobrSpMwKk4
[/QUOTE]

Den har jeg på maxisingle - og jeg kan HELE teksten udenad, når de først går i gang :smiley:

Da jeg skullefange en lille bange killinger bed den hul. Skal jeg være bekymret? hullet er meget lille mn kan næsten ikke se det. På begge sider af samme finger

Hold godt øje med det! Hvis det hæver, så afsted til lægen.

Aaaarrrggghh!! :argh:
‘‘Nogen’’ er kommet til at skubbe knappen i køleskabet helt op på max. afkøling, så nu er ALT i mit køleskab dybfrossent! :dokdok::dokdok::dokdok:
Nogle af tingene kan stadigvæk godt bruges, når de engang er tøet op igen, men jeg kommer til at smide en hel del ud … f.eks. alle grøntsager :rulleøjne:
For fa’en altså! :dokdok:

EDIT:
Indholdet af denne flaske har til gengæld den helt rette temperatur lige nu :muhaha:

Aldrig så skidt, at det ikke er godt for noget :slem:

Efter vores åbent hus i søndags synes jeg ikke der skete såååå meget - og mægleren havde sagt: Nu ser vi lige ad en uges tid …
Nå, men i dag ringede han så og sagde, at der var booket fremvisning til søndag 10.30 og en på mandag kl. 15! Godt så - det var så den ‘frilørdag’ :slight_smile:

Årh, hvor gad jeg bare godt, at det var lige præcis de rigtige købere, som kommer enten søndag eller mandag - kryds fingre, folkens! Tak :slight_smile:

[QUOTE=Camischa;1314050]Efter vores åbent hus i søndags synes jeg ikke der skete såååå meget - og mægleren havde sagt: Nu ser vi lige ad en uges tid …
Nå, men i dag ringede han så og sagde, at der var booket fremvisning til søndag 10.30 og en på mandag kl. 15! Godt så - det var så den ‘frilørdag’ :slight_smile:

Årh, hvor gad jeg bare godt, at det var lige præcis de rigtige købere, som kommer enten søndag eller mandag - kryds fingre, folkens! Tak :-)[/QUOTE]

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Sælg du bare løs - så tager vi mit i næste uge-agtigt :slight_smile: På onsdag er vi endelig så vidt at mæglers fotograf kommer, samtidig med ham der skal lave tilstandsrapport og elrapport. Havemand tilsagt på tirsdag; nyt gulv lagt i stuen, maling smurt ud over det hele efterhånden (efter så mange år fik jeg mig endelig taget sammen til at male alt det 70´er brune træværk i kælderen!!); læs efter læs med alt muligt kørt i depot i Kolding (80 km hver vej, suk!!) - og det ene hankatterum er under nedbrydning, mens han flytter på badeværelset de næste 5½ måned. Han virker heldigvis som om han er ligeglad med om han sover det ene eller det andet sted, og han er i forvejen ikke nogen strintegøj, men har dog undtagelsesvist fået en suprelorinchip. Ny dør mellem vindfang og resten af hus ankommer med fragtmand imorgen eller mandag; håber dæleme vi kan finde en tømrer der har tid at montere den!! Vi er FRA på onsdag SÅ klar - tror jeg :slight_smile: Og i mellemtiden sælger du så bare løs i din ende af landet; så er det min tur bagefter :wink:
VH
Susanne

Aaaahh hvilken herlig dag :thumbup: Da min vagt sluttede kl 8 i morgen, kørte jeg ind og hentede datteren og den ene søn og så fik vi brunch i Bilka. Bagefter købte vi ind, satte søn af på vejen og så kørte datter og jeg hjem til mig. Vi har råhygget med Poirot og alskens lækkerier lige siden. Efter en flaske champagne og en flaske rosévin - hvoraf jeg har drukket broderparten :ups: - har jeg puttet datteren i seng. Så nu sidder jeg her og lader roen falde på mig, inden jeg finder min seng. Hvor er det bare pragtfuldt med sådan en dag i familien og hyggens tegn. Livet er nu ikke det værste man har :thumbup: