Julis tanker

Og drønuhyggelig :yikes: sådan noget dur jeg bare ikke til!

(jeg tilhører gruppen af ægte araknofobikere, der drog et lettelsens suk efter at have fundet ud af at IT egentlig “bare” handler om en edderkop :wink: du skulle vide hvilke mareridt, jeg har haft pgr den film/serie… )

3 af mine absolutte ynglingsserier er:

The Tudors
The Good Wife
Supernatural

…og The Vampire Diaries :tihi:

[QUOTE=Katho;1314143]3 af mine absolutte ynglingsserier er:

The Tudors
The Good Wife
Supernatural

…og The Vampire Diaries :tihi:[/QUOTE]

Bortset fra Supernatural, som jeg konsekvent falder i søvn til, s¨har jeg set alle sammen :slight_smile:

TVD bliver dog en anelse ensformig med tiden… så hellere spin off’en The Originals :slight_smile:

Jeg elsker This is us, lucifer og Bates motel :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1314141]Og drønuhyggelig :yikes: sådan noget dur jeg bare ikke til!

(jeg tilhører gruppen af ægte araknofobikere, der drog et lettelsens suk efter at have fundet ud af at IT egentlig “bare” handler om en edderkop :wink: du skulle vide hvilke mareridt, jeg har haft pgr den film/serie… )[/QUOTE]

Er The Handmaid’s Tale drønuhyggelig, på hvilken måde? Med mindre du mener at det er uhyggeligt at fremtiden kan se sådan ud?

Uha Sparta er hårdt presset lige for tiden.
Først kommer Agnes på besøg, min venindes hund. Sparta hader hende, også flytter der også en killing ind på hendes toilet!.
Så pt. Bor Sparta inde på min brors værelse (Som hun heller ikke kan lide) Da det er det mindst stressende rum pt.

M:A:S:H, Big Bang Theory og Criminal Minds er favoritterne her :høhø:

[QUOTE=Susanne W;1314078]De bimser rundt i løs vægt og kigger på at mænnerne lægger gulv osv :slight_smile: De er her bare, går lidt i vejen nu og da, men ellers hører det med til almindelig “killinge-hærdning” at vænne sig til lyde af save og skruemaskiner :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg ku bare se for mig, hvordan vores fem ville få gnedet sig op ad nymalede vægge og kravlet under gulvet, og så gangede jeg det lidt op :tihi:

Godt, jeg fik taget mig sammen til at slå græsset i baghaven i går! Troede lige, jeg kunne nå forhaven her i formiddag, men det kan jeg da godt glemme. Møgvejr :hmpf:

Men så er det jo godt, man skal have gæster og ikke behøver tænke på alt det, man forsømmer på grund af regnen :slight_smile:

det er bare duggen der falder tungt…meget tungt

her er det ærlig og redeligt smat regnvejr.

Fiona og Theodor er ligeglade og støvler rundt ude på verandaen, de tiggede for at komme ud i haven, men der er grænser for hvor meget vand jeg gider have på mine gulve.

Sortlingerne og mig vi dukker os i de varme dyner.

Her bliver kattene mere og mere hårdføre… Det er kun bimsen, der ikke skal nyde noget af elementerne :tihi:

Det betyder: Mudrede gulve og klamme katte, der gnider sig op ad en… Jaja, de hygger sig :hjerte:

Ja, her er gulvvask også blevet en del mere påtrængende, siden kattene fik udeadgang :uha: Men så er det godt at have parketgulv og damprenser :slight_smile:

[QUOTE=galath;1314159]Godt, jeg fik taget mig sammen til at slå græsset i baghaven i går! Troede lige, jeg kunne nå forhaven her i formiddag, men det kan jeg da godt glemme. Møgvejr :hmpf:

Men så er det jo godt, man skal have gæster og ikke behøver tænke på alt det, man forsømmer på grund af regnen :)[/QUOTE]

Her er der også et rigtigt møgvejr og der er Grøn Koncert i Næstved i dag … godt jeg ikke havde planlagt et besøg der (det har min fys’ til gengæld, så det hører vi nok alt om på mandag til træning :D)
Men jeg kan forstå, jeg ikke behøver at huske at få solkremen med, over på den anden side af broen …

[QUOTE=Tea;1313902]Jeg er bange for Ellie ikke er frisk. :frowning:

Hun “gemmer sig” ovenpå, og eftersom jeg er lidt bevægelseshæmmet, er det ikke meget jeg ser til hende.
Hun var nede at drikke vand i aftes, og hun var hende og sige hej. Hun virkede … bare off. :S

Giver det lige til middagstid - krydsede fingre modtages med kyshånd![/QUOTE]

[QUOTE=Tea;1313914]Tror jeres krydsede fingre har virket! Her til formiddag har hun hilst, spist og drukket. Og hun virker LANGT mere som sig selv. :ok: Vågen og opmærksom. :slight_smile:
Jeg er dog ikke helt færdig med at være bekymret, men hun er klart i bedring.[/QUOTE]

Ellie er stadig småtspisende, men jeg har fundet en ting hun hugger i sig! :ok:

  • Håndserveret råt, hakket oksekød. :høhø:

Så det får damen da! :smiley:

(Hun leger, fjoller og er ellers normal nu - men ikke om hun vil røre tørfoder, og kun lidt vådfoder. Irriterende!)

:doh: støvslugeren har ædt et m :gal:

Jeg købte en måtte i IKEA i går. Den blev lagt foran døren med kattelemmen i, så gulvet ikke bliver pladdervådt, når kattene render ud og ind i regnvejr.
Hvad skete der så i dag? En kat har brækket sig på måtten :S Det er det eneste sted i hele huset, hvor der er noget, der bare ligner et tæppe og SELVFØLGELIG skal en eller anden brække sig dér. Doooooooh :dokdok:

Og nu ledes der efter en legekammerat til Minions :thumbup:

Det er gået ret smertefrit - vi har primært hamret og banket og flyttet rundt; og kattene kommer slet ikke i kælderen så der har jeg kunnet male i fred :slight_smile: Tidligere idag hørte jeg dog Claus råbe “nej,nej dit møgøre” da en killing pludselig synes den skulle undersøge bøtten med vævlim nærmere :slight_smile: Den blev så smidt ud af lokalet :slight_smile: Jeg malede hele Tabbys gamle hankatterum idag, men de havde fået et læs vådmad lige inden, så maverne var fulde og de havde lige lagt sig til at sove = jeg kunne igen male i fred :slight_smile: Lidt vemodigt med hankatterumet, men det må være sådan. Og Tabsen har fundet ud af at det faktisk er hyggeligt at være endt på badeværelset. De første par dage så han forundret på os, når vi gik fra ham, men uden nogen form for brok, kalden eller kradsen i døren. Efter 3 nætter synes han det er fedest, for når han er inde, så kommer vi jo ret jævnligt derud så han pludselig bliver nusset mange gang i løbet af den tid han tilbringer indendørs - det kan han tydeligvis godt lide :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg har kun læst en review over bøgerne, og det var tilstrækkeligt, til at jeg bare ikke har lyst til hverken at læse dem, eller se serien for den sags skyld.
Det kan godt være at jeg så snyder mig selv for noget godt… men jeg orker simpelthen ikke “mysterie-serier” _)