Julis tanker

Nu må vist vist hellere se at finde vores senge…i morgen kommer Clara og Gusse på ferie her…og så skal man være frisk og udhvilet til de kommer :smiley:

Liv er ved at forstå at køkkenbordet er No-Go…
Ok, hun hopper stadig op hver gang, jeg er i køkkenet… men hun er holdt op med at VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLE som om hungersnøden står for døren… og nogle gange skynder hun sig endda at hoppe ned, hvis jeg får vendt mig om så jeg kan se at hun er på forbudte veje :slight_smile:

Dygtig lille pige :hjerte:

[QUOTE=Ann K;1314192]Liv er ved at forstå at køkkenbordet er No-Go…
Ok, hun hopper stadig op hver gang, jeg er i køkkenet… men hun er holdt op med at VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLE som om hungersnøden står for døren… og nogle gange skynder hun sig endda at hoppe ned, hvis jeg får vendt mig om så jeg kan se at hun er på forbudte veje :slight_smile:

Dygtig lille pige :hjerte:[/QUOTE]

Jeg er glad for børnegitteret for min køkkendør, for jeg orker ikke 2 voksne vrælekatte og en million killinger omkring mine fødder. :tihi:

[QUOTE=Ann K;1314192]Liv er ved at forstå at køkkenbordet er No-Go…
Ok, hun hopper stadig op hver gang, jeg er i køkkenet… men hun er holdt op med at VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLE som om hungersnøden står for døren… og nogle gange skynder hun sig endda at hoppe ned, hvis jeg får vendt mig om så jeg kan se at hun er på forbudte veje :slight_smile:

Dygtig lille pige :hjerte:[/QUOTE]
Hvordan lærte du hende det?? Hver gang jeg går i køkkenet, så er Cookie ved at omkomme af sult :uha:

Ja…og sådan er det også hermed Isolde…jeg har bare opgivet…:surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1314167]Her er der også et rigtigt møgvejr og der er Grøn Koncert i Næstved i dag … godt jeg ikke havde planlagt et besøg der (det har min fys’ til gengæld, så det hører vi nok alt om på mandag til træning :D)
Men jeg kan forstå, jeg ikke behøver at huske at få solkremen med, over på den anden side af broen …[/QUOTE]

Og der tog du så heldigvis fejl :slight_smile:

Jeg tænkte på, at du bør udvide din signatur med et “samt el-drevne havemaskiner” :høhø: Hrönn fixede med vold og magt (det var det virkelig!) min græstrimmer, som ellers var på vej til at blive kasseret :slight_smile:

Nogen der vil tage de sidste dage med gips for mig

skal da lige love for at Tor svinger hammeren …fydaføj

Jeg skulle i virkeligheden være igang med alt muligt her feriens sidste dag, men McCoy ligger på skødet og bobler og spinder, så nu sidder jeg så her… :høhø: (Ej, der er også nogle ting på to-do-listen, der skal gøres på PC’en som jeg lige kan gå videre med)

[QUOTE=Ann K;1314190]Jeg har kun læst en review over bøgerne, og det var tilstrækkeligt, til at jeg bare ikke har lyst til hverken at læse dem, eller se serien for den sags skyld.
Det kan godt være at jeg så snyder mig selv for noget godt… men jeg orker simpelthen ikke “mysterie-serier” _)[/QUOTE]

Taler vi om det samme :? Serien er lavet efter en enkel bog af Margaret Atwood.

“Serieoverblik Denne dramaserie er baseret på den prisvindende bestsellerroman af Margaret Atwood og handler om livet i det dystopiske, totalitære samfund Gilead, som førhen var en del af USA. Gilead er stillet over for miljøkatastrofer og hastigt faldende fødselstal og regeres af et forskruet, fundamentalistisk regime, der behandler kvinder som statens ejendom. Som en af de få resterende frugtsommelige kvinder er Offred (Elisabeth Moss) en Tjenerinde i Kommandørens husstand og en del af en af de kvindekaster, der påtvinges seksuelt slaveri i et sidste, desperat forsøg på at genbefolke en hærget verden. I dette skræmmende samfund, hvor ét forkert ord kan medføre hendes død, færdes Offred blandt kommandører, deres brutale koner, tjenestefolk og hendes medtjenerinder – hvor enhver kan være spion for Gilead – med ét mål: at overleve og finde den datter, som hun blev frataget.”

[QUOTE=galath;1314204]

Jeg tænkte på, at du bør udvide din signatur med et “samt el-drevne havemaskiner” :høhø: Hrönn fixede med vold og magt (det var det virkelig!) min græstrimmer, som ellers var på vej til at blive kasseret :)[/QUOTE]

Sådan en bette græstrimmer skal da ikke tro den er noget :muhaha:
Elektronik til gengæld, der må jeg gi’ fortabt :surrender1: … og mine apparater går hele tiden i stykker, nu senest min husholdnings-symaskine (:rip: - :ked:) og en bluetooth højtaler jeg købte sidste år :venter:

Skulle du være så heldig at få fat i de rigtige spoler til græstrimmeren, så gem et par af spolerne, når snoren er brugt op … hvis du en dag ikke længere kan få spoler til den, kan du købe snor og selv vikle den op på spolerne :ok:

Wow, jeg tror aldrig jeg har set eller oplevet Kevin være så meget på krigsstien, som han har været denne weekend og især i dag :uha: Godt at han er ved at vise resten af feltet, at han ikke gider finde sig i deres p*s længere. Og så støttede han så højlydt sin teamkollega og det synes jeg er mega fedt! Og de der straffe… Det er jo Tour de France juryen om igen. Nogle må - andre må ikke! #KM20

Nu må Lillemissens familie gerne snart komme hjem. Hun er ude i min have hele tiden, og lige før havde hun væltet foderhuset. Jeg var ude at rejse det op og snakkede lidt med hende. Lige efter jeg var gået ind, så jeg hende komme løbende forbi ude på vejen ved siden af kattepasseren. Lige som en lille hund. Der er mad forude! :slight_smile:

joooo…hulk fætteren ku’ jo bare ha’ bremset…han kan ikke tage den lange vej der,og verstappen kom på v side…mht RG i starten ser det ikke ud til at hulken hverken bremser eller skrider ud, men at han giver RG en go dansk skalle …det bør han ikke slippe om ved
Der er forskel på fisk …men den der “go suck my *****” skulle Mag nok ha’ holdt inde :høhø:

[QUOTE=Jim;1314222]joooo…hulk fætteren ku’ jo bare ha’ bremset…han kan ikke tage den lange vej der,og verstappen kom på v side…mht RG i starten ser det ikke ud til at hulken hverken bremser eller skrider ud, men at han giver RG en go dansk skalle …det bør han ikke slippe om ved
Der er forskel på fisk …men den der “go suck my *****” skulle Mag nok ha’ holdt inde :høhø:[/QUOTE]

Hulken kunne nemlig sagtens have bremset. Jeg er da godt klar over han kører meget hurtigere end Haas bilerne, men han må sgu lige tage en slapper og ikke forvente at alle holder tilbage for ham. Det er race - det gælder om at køre stærkt og ikke slippe de andre forbi. Og UDEN at kysse dem - som han selv gjorde ved Gro :frowning: Jeg forstår ikke juryens beslutning. Det er desværre ikke første gang de går efter de “yngre” kørere og lader de “etablerede” slippe.

Go suck my *****… Nej - den var ikke helt god :tihi: Men hvad bilder Hulken sig ind at komme og blande sig i et interview med så nedladende og provokerende kommentar? Det burde han holde sig for god til.

Det er nok meget godt at der er en måneds sommerferie for stridshanerne :tihi:

[QUOTE=Ann K;1314192]Liv er ved at forstå at køkkenbordet er No-Go…
Ok, hun hopper stadig op hver gang, jeg er i køkkenet… men hun er holdt op med at VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLE som om hungersnøden står for døren… og nogle gange skynder hun sig endda at hoppe ned, hvis jeg får vendt mig om så jeg kan se at hun er på forbudte veje :slight_smile:

Dygtig lille pige :hjerte:[/QUOTE]

Dejligste liv… så sidder man i prag i 32 grader og griner over lille liv…

Ros hende fra os

Jeg er da egentlig ikke i prag

[QUOTE=Susanne W;1314188]Det er gået ret smertefrit - vi har primært hamret og banket og flyttet rundt; og kattene kommer slet ikke i kælderen så der har jeg kunnet male i fred :slight_smile: Tidligere idag hørte jeg dog Claus råbe “nej,nej dit møgøre” da en killing pludselig synes den skulle undersøge bøtten med vævlim nærmere :slight_smile: Den blev så smidt ud af lokalet :slight_smile: Jeg malede hele Tabbys gamle hankatterum idag, men de havde fået et læs vådmad lige inden, så maverne var fulde og de havde lige lagt sig til at sove = jeg kunne igen male i fred :slight_smile: Lidt vemodigt med hankatterumet, men det må være sådan. Og Tabsen har fundet ud af at det faktisk er hyggeligt at være endt på badeværelset. De første par dage så han forundret på os, når vi gik fra ham, men uden nogen form for brok, kalden eller kradsen i døren. Efter 3 nætter synes han det er fedest, for når han er inde, så kommer vi jo ret jævnligt derud så han pludselig bliver nusset mange gang i løbet af den tid han tilbringer indendørs - det kan han tydeligvis godt lide :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Vi skulle ud og lufte ørene igår, så det helt store makeupshow gik igang. Det gik så godt indtil Hippy også syntes at hun da skulle lære at ligge “smokey eyes”… Ih guder hun var fornærmet da hun også til sidst blev smidt ud af badeværelset. Pedicure gik alligevel bedre… indtil hun stak af med neglefilen… så blev hun også kylet ud af kontoret! Man må da heller ikke noget i den her butik :grrrierdumme:

AnnK, dit indlæg med vrælende balineser var egentlig indflettet her… men er væk :gruble:

Anyway, det har taget Hippy næsten 8 måneder at lære at køkkenbordet er no-go når mennesket ser det, det er ellers meget attraktivt. Hun har stadigvæk ikke lært (vil ikke måske :wink: ) at spisebordet er no-go når vi sidder og spiser, så det er ret ofte at hun ender ude i gangen sammen med en af de andre når vi spiser, fordi hun bliver ved med at hoppe på bordet. Meget selektiv hørelse, meget tydeligt at se på hende at hun godt ved det er no-go, også skælder hun ud. Jaja, man er vel orientaler. Døden nær af sult er man stadigvæk hver eneste gang køleskabet åbnes :slight_smile: Dog ikke i så lang tid af gangen som det har været… jojo små skridt har også ret :wink:

:klapper:

Så er madpakkerne smurt og vi er klar til en tur i Knuthenborg Safaripark i morgen :smiley:
Ungerne glæder sig…og 5 min. efter vi puttede dem, så sov de :thumbup:
Ih hvor jeg glæder mig…og vi vil IKKE have noget regnvejr, har haft rigeligt i dag…mange af bygerne var med torden så…det gik :tihi: