Julis tanker

Der gik en bil i stykker her ude på vejen i aften, med bulder og brag, så jeg troede den var kørt ind i noget … men det var den tilsyneladende ikke :gruble:
Nu er der så mødt et ‘‘fejeblad’’ op, for at fjerne den … et herligt tidspunkt på døgnet, at skramle med denslags :venter:

[QUOTE=Tea;1314174]Ellie er stadig småtspisende, men jeg har fundet en ting hun hugger i sig! :ok:

  • Håndserveret råt, hakket oksekød. :høhø:

Så det får damen da! :smiley:

(Hun leger, fjoller og er ellers normal nu - men ikke om hun vil røre tørfoder, og kun lidt vådfoder. Irriterende!)[/QUOTE]

Kat der pludselig vægrer sig mod at spise tørfoder og holder sig til begrænsede mængder vådfoder er i rigtig mange tilfælde lig med en kat med tandproblemer…af den simple årsag, at det gør ondt når den spiser…ved ikke om du har det med i overvejelserne…

Det har jeg - men tak for påmindelsen. :slight_smile:

Nå nå har lige grillet 8 pakker bacon mon det ikke skal blive en fantastisk uge.

:muhaha2:

Så er det på lørdag at julegaven fra børnene skal indløses :slight_smile:
Vi skal i Zirkus Nemo:D
Ih hvor jeg glæder mig…især til at se Smadremanden ( bare han nu ikke ser os og sviner os helt til :tihi:)
Bager-Jørgen glæder jeg mig også til at se :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1314250]Så er det på lørdag at julegaven fra børnene skal indløses :slight_smile:
Vi skal i Zirkus Nemo:D
Ih hvor jeg glæder mig…især til at se Smadremanden ( bare han nu ikke ser os og sviner os helt til :tihi:)
Bager-Jørgen glæder jeg mig også til at se :D[/QUOTE]

Jeg elsker bare Smadremandens gode humør :høhø:

Det var en god dag i Knuthenborg :smiley:
Og vi mødte den gladeste hest…den grinte og grinte…og Clara var helt solgt i den :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1314250]Så er det på lørdag at julegaven fra børnene skal indløses :slight_smile:
Vi skal i Zirkus Nemo:D
Ih hvor jeg glæder mig….især til at se Smadremanden ( bare han nu ikke ser os og sviner os helt til :tihi:)
Bager-Jørgen glæder jeg mig også til at se :D[/QUOTE]

Har du set det you-tube klip hvor han er på besøg hos Chili Klaus ? Den er goooooo

Ja,det har jeg…ja,den er bare rigtig god :høhø:

Det har åbenbart været meget hårdt for Mille at jeg var nødt til at tage nogle dage ned til familien i sidste uge:surrender1:
Lørdag aften og Søndag surmulede hun over at vi havde været væk, og Claus var altså ikke væk mere end et lille døgn… Natten til mandag, skulle jeg pludselig ligge med hånden på hendes mave, og i går var hun sjældent mere end få meter væk fra mig, og hun ser ud til at fortsætte i dag, så hun ligger nu ved siden af computeren og spinder:hjerte:

I morgen aften kører børnene hjem fra Frankrig (på ferie der for at hente en hund :))
I dag har de været i Disneyland…et stort hit for Clara og Gusse :thumbup:

Men så er det…i overmorgen skal Minions hjem…vi kommer til at savne ham så meget og især Apollon :brist:
Hvor ER han bare dejlig ham den lille krudtugle :hjerte: