Julis tanker

Huset ser lækkert ud :slight_smile:

Og så mine nysgerrige spørgsmål… Hvor er alle katte ting og kattene? Har I ikke indhegnet have eller er hegnet pillet ned?

Huset ser lækkert ud :slight_smile:

Og så mine nysgerrige spørgsmål… Hvor er alle katte ting og kattene? Har I ikke indhegnet have eller er hegnet pillet ned?

[QUOTE=Lykke;1313465]Huset ser lækkert ud :slight_smile:

Og så mine nysgerrige spørgsmål… Hvor er alle katte ting og kattene? Har I ikke indhegnet have eller er hegnet pillet ned?[/QUOTE]

Vi har kun 2 katte, så de var ret lette at flytte fra stueetage til 1. sal, da fotografen var færdig der - kattebakker er bare ikke pæne, så det er flyttet på da der skulle tages billeder der hvor den står - man kan på et enkelt billede se madskåle mv., men de blev også flyttet efterfølgende, og kradsetræet står i et hjørne i spisestuen, som ikke er med på billederne :slight_smile: Der er en del, som måske ville vælge huset fra hvis der kunne ses alt for meget katte-stads på billederne, så vi har forsøgt at nedtone det, så vi fik så mange interesserede ud som muligt. Men når der skal være fremvisninger, så kommer vi og henter kattene, så de ikke ‘går i vejen’ (og endnu værre, stikker af!) når mægler og huskiggere går rundt.

Haven er helt indhegnet, men hækken er vokset igennem, så man ikke kan se hegnet - eltråden kan man se hænge løst nogle steder, den piller vi ned for det ser fjollet ud … kattene kommer alligevel ikke ud, så det gør ikke så meget.

Og det er den eksakte årsag til at vi i øjeblikket pakker i vildskab inden fotografmanden kommer! Hoooold nu op alt det habengut vi har pakket og kørt til opmagasinering; bl.a. hele raffle lageret og omkring 20 tons bøger! Og jeg ved simpelthen ikke helt hvad vi gør med det der fremvisnings-halløj… men måske bliver det at pakke bilen med en masse katte og så køre en lang tur med dem :slight_smile: Life´s complicated! Men det går vel endda… i det mindste begynder killingerne så småt at flytte nu - nummer 2 flytter idag. Såååå er der kun 17 kilinger tilbage :yikes: :høhø: :inlove:
VH
Susanne

[QUOTE=Camischa;1313467]Vi har kun 2 katte, så de var ret lette at flytte fra stueetage til 1. sal, da fotografen var færdig der - kattebakker er bare ikke pæne, så det er flyttet på da der skulle tages billeder der hvor den står - man kan på et enkelt billede se madskåle mv., men de blev også flyttet efterfølgende, og kradsetræet står i et hjørne i spisestuen, som ikke er med på billederne :slight_smile: Der er en del, som måske ville vælge huset fra hvis der kunne ses alt for meget katte-stads på billederne, så vi har forsøgt at nedtone det, så vi fik så mange interesserede ud som muligt. Men når der skal være fremvisninger, så kommer vi og henter kattene, så de ikke ‘går i vejen’ (og endnu værre, stikker af!) når mægler og huskiggere går rundt.

Haven er helt indhegnet, men hækken er vokset igennem, så man ikke kan se hegnet - eltråden kan man se hænge løst nogle steder, den piller vi ned for det ser fjollet ud … kattene kommer alligevel ikke ud, så det gør ikke så meget.[/QUOTE]

Smart :smiley:

Er godt klar over at der ikke må være ‘for kattet’, men syns det var vildt jeg intet kunne se. Lyder til jeg er dårlig til at spotte ting :tihi:

Fedt at hegnet er groet så meget ind i hækken, det troede jeg ikke var muligt! Men det vil jeg da håbe det også gør herhjemme så :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1313474]Og det er den eksakte årsag til at vi i øjeblikket pakker i vildskab inden fotografmanden kommer! Hoooold nu op alt det habengut vi har pakket og kørt til opmagasinering; bl.a. hele raffle lageret og omkring 20 tons bøger! Og jeg ved simpelthen ikke helt hvad vi gør med det der fremvisnings-halløj… men måske bliver det at pakke bilen med en masse katte og så køre en lang tur med dem :slight_smile: Life´s complicated! Men det går vel endda… i det mindste begynder killingerne så småt at flytte nu - nummer 2 flytter idag. Såååå er der kun 17 kilinger tilbage :yikes: :høhø: :inlove:
VH
Susanne[/QUOTE]

vad med hankatteværelserne? De er jo svære at gøre noget ved…
H

Min ene hjørnepæl er allerede så småt ved at forsvinde. Jeg tror, den ville være helt væk, hvis jeg ikke med mellemrum havde studset hækken lidt, når jeg har været nødt til at klippe bevoksning fra rundt om eltrådene. Men det afhænger jo nok af, hvilken type hæk I har. Jeg aner ikke, hvilken type det er, jeg har :ups:

[QUOTE=Lykke;1313476]Smart :smiley:

Er godt klar over at der ikke må være ‘for kattet’, men syns det var vildt jeg intet kunne se. Lyder til jeg er dårlig til at spotte ting :tihi:

Fedt at hegnet er groet så meget ind i hækken, det troede jeg ikke var muligt! Men det vil jeg da håbe det også gør herhjemme så :)[/QUOTE]

Vi har bøgehæk som blev klippet helt ind til stammen da vi satte hegn op, og det er jo 13-14 år siden, så den er vokset rigtig meget siden! :slight_smile: Og jeg synes det er fint at du ikke lagde mærke til kattetingene, selvom du sad og ledte efter dem - så lader det til, at billederne (på det punkt) har gjort det de skulle. At jeg så synes, der var andre vinkler/ting, der var lidt mere spændende end det, der er med i opstillingen, er noget helt andet …

… og så bevæger jeg mig ud på nyt dybt vand :slight_smile:
fik i går tre nye små skabe med glaslåger hjem fra en veninde.
De er blevet brunbejdset i sin tid… en for varm brun til, at den passer herhjem til.
vil have lavet dem lysere - a la drivtømmer tror jeg nok, med åremønster og lidt af det brune skinnende igennem - så nu er jeg blevet rådet til at prøve med Annie Sloan/kalkmaling.
tjooeee - så ser vi om jeg har kreativitet til at få noget brugbart ud af dem :smiley:

(tanken er, at de skal op over sofaen, have installeret lys i og så bruges til mine collectables fra Doctor Who og Minions :ups: )

[QUOTE=louiseogbuster;1313477]vad med hankatteværelserne? De er jo svære at gøre noget ved…
H[/QUOTE]
Ja, de må blive stående, for vi kan ikke undvære dem. Skulle vi ikke have solgt inden vi overtager det næste hus, så bliver de selvfølgelig pillet ned som det første; vi har endda gulv liggende til at renovere det første allerede :slight_smile: Og vi kan heller ikke undvære drengenes løbegårde. Helios´ hus blev pillet ned forleden - det var godt nok vemodigt, selv om han nu har været død i 2 år. Så lidt må der nødvendigvis blive stående her, selv om det ikke ligefrem pynter på salgsbilleder. Han må tage flere billeder af enhjørningen på badeværelset :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313492]Ja, de må blive stående, for vi kan ikke undvære dem. Skulle vi ikke have solgt inden vi overtager det næste hus, så bliver de selvfølgelig pillet ned som det første; vi har endda gulv liggende til at renovere det første allerede :slight_smile: Og vi kan heller ikke undvære drengenes løbegårde. Helios´ hus blev pillet ned forleden - det var godt nok vemodigt, selv om han nu har været død i 2 år. Så lidt må der nødvendigvis blive stående her, selv om det ikke ligefrem pynter på salgsbilleder. Han må tage flere billeder af enhjørningen på badeværelset :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

"Enhjørningen på badeværelset" Øj må jeg ikke se billede(r)? :kryds:

Din er kun beskåret en my i forhold til vores, så vores vil nok tage et år eller to mere :slight_smile:

Vi fik næsten en halv mere i bredden på haven i den ene side!

Ja da :slight_smile: Jeg eeeelsker min enhjørning, og man kan jo nok ikke tage den med, så jeg må vel ud og finde en ny henne i min yndligsbutik, som hedder Ebay :slem:

[QUOTE=Susanne W;1313525]Ja da :slight_smile: Jeg eeeelsker min enhjørning, og man kan jo nok ikke tage den med, så jeg må vel ud og finde en ny henne i min yndligsbutik, som hedder Ebay :slem:

[/QUOTE]

Hvor cool :thumbup:

Og den fik mig da til at tænke, gad vide om der er en håndhane der ude et sted, som jeg bare ikke kan leve uden. :smiley:

[QUOTE=Enki;1313529]Hvor cool :thumbup:

Og den fik mig da til at tænke, gad vide om der er en håndhane der ude et sted, som jeg bare ikke kan leve uden. :D[/QUOTE]
Det er der garanteret - enhjørningen var den jeg mindst kunne leve uden :slight_smile: Den er godt nok bestilt i krom, men dukkede så op i “guld” - Claus var lige ved at få colaen galt i halsen og sagde meget højt noget i stil med “Hvad <censur> har du NU købt?!!” Men jeg endte med at det nok var lettere at få ham til at montere den end at pangle med at returnere og vente på den rigtige :slem:, og efter en halv time eeeeelskede jeg den :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1313525]Ja da :slight_smile: Jeg eeeelsker min enhjørning, og man kan jo nok ikke tage den med, så jeg må vel ud og finde en ny henne i min yndligsbutik, som hedder Ebay :slem:

[/QUOTE]

Med mindre den var helt vild billig, så ville jeg da købe en anden og sætte på, og tage min enhjørning med :smiley:

Jeg er sur på dsb (jaja, træk et nummer og alt det der …) :venter:
Skal til det månedlige besøg på sygehuset i Roskilde, onsdag om en uge, hvor jeg plejer at stille bilen i Ringsted og ta’ toget til Roskilde.
Men på onsdag kører ingen tog fra/til Ringsted station, så jeg må køre hele vejen selv, hvilket både tager længere tid, men som også gør mig stresset og træt i hovedet :S

[QUOTE=Skattekat;1313555]Jeg er sur på dsb (jaja, træk et nummer og alt det der …) :venter:
Skal til det månedlige besøg på sygehuset i Roskilde, onsdag om en uge, hvor jeg plejer at stille bilen i Ringsted og ta’ toget til Roskilde.
Men på onsdag kører ingen tog fra/til Ringsted station, så jeg må køre hele vejen selv, hvilket både tager længere tid, men som også gør mig stresset og træt i hovedet :S[/QUOTE]

Vær du glad for du ikke benytter dem hver dag,for det er ved gud en prøvelse ud over det sædvanelige:argh:

[QUOTE=Skattekat;1313555]Jeg er sur på dsb (jaja, træk et nummer og alt det der …) :venter:
Skal til det månedlige besøg på sygehuset i Roskilde, onsdag om en uge, hvor jeg plejer at stille bilen i Ringsted og ta’ toget til Roskilde.
Men på onsdag kører ingen tog fra/til Ringsted station, så jeg må køre hele vejen selv, hvilket både tager længere tid, men som også gør mig stresset og træt i hovedet :S[/QUOTE]

Vær du glad for du ikke benytter dem hver dag,for det er ved gud en prøvelse ud over det sædvanelige:argh:

Chili er forvirret. Hendes hængekøje i Petfun-træet er forsvundet! :yikes: Det samme er en af sengene og de to puder fra rummene i tønden.

Det lader til, hun nu har affundet sig med, at hun må bruge en af de tilbageværende to senge, og det bliver hun også nødt til, hvis hun vil ligge i træet. De andre dele ligger og tørrer efter en ualmindeligt tiltrængt vask. (Endnu engang - tak, PiaB, for at skrive om Pet Hair Magnet! Havde det ikke været for den, havde jeg ikke turdet vaske sengene i en vaskemaskine, jeg også selv skal bruge).