Julius til "Show and tell"

Er lige kommet hjem fra Julius’ skole med Mille :slight_smile:

Julius har holdt foredrag for sin klasse (1. klasse), om katte og havde sin Mille med.

Hold op han var stolt, han fortalte og fortalte om sin Mille, fremviste stolt sine Junior Handler pokaler, som han har vundet med hende og hendes killinger og både lærer og klassekammerater var meget imponerede :ok:

Jo Julius elsker sin Mille Fleur - det kan der vidst ikke være nogen tvivl om :hjerte:

  • Og Mille synes det var herligt at være centrum for alles opmærksomhed og rullede rundt på bordene mens alle 12 drenge gramsede løs på hende! :thumbup:

Håber I kan se klippet her - der er ikke så meget, men lidt har også ret :wink:

/Mette :slight_smile:

Åh, hvor har de bare svært ved at sidde stille, imens Julle fortæller :hopla::hopla::smiley: Men jeg kan fisme godt forstå, de gerne vil have fingrene i den skønne tøs :hjerte:

Super godt klaret af Julius :thumbup: Jeg kan altså slet ikke forstå, han er blevet så stor :uha::ups:

Ej hvor godt :thumbup:

Hvor er han da bare dygtig :slight_smile:

Gad så godt vide hvor meget visse ad de andre har hørt mens han talte - for den kat var da svær at holde øjnene fra :tihi:

Man kommer helt til at glæde sig til at få børn og flere katte :smiley:

Det er MEGET sjovere at have foredrag med levende eksempler. :thumbup:

Det klarede Julius rigtigt flot :ok: - og Mille Fleur:hjerte: også. :smiley:

Jamen så skøn en knejt :ok:

han er dygtig, men jeg tror ikke nogen hører efter :tihi:

Tusind tak allesammen! :slight_smile:

Ja, som mor er man jo lidt stolt af sin 8 årige pode, når han sådan kan stille sig op og holde fordrag for sine klassekammerater :hjerte:

[QUOTE=Beydana;1068773]Åh, hvor har de bare svært ved at sidde stille, imens Julle fortæller :hopla::hopla::smiley: Men jeg kan fisme godt forstå, de gerne vil have fingrene i den skønne tøs :hjerte:

Super godt klaret af Julius :thumbup: Jeg kan altså slet ikke forstå, han er blevet så stor :uha::ups:[/QUOTE]

Hihi, ja der er ski sket lidt siden du har set ham sidst - det går bare så stærkt! :uha:
Det er indimellem svært at huske i hverdagen, men hvor skal man bare nyde sine unger, mens man har dem - lige om et øjeblik flytter han jo hjemmefra! :yikes::brist:

[QUOTE=Lykke;1068777]Hvor er han da bare dygtig :slight_smile:

Gad så godt vide hvor meget visse ad de andre har hørt mens han talte - for den kat var da svær at holde øjnene fra :tihi:

Man kommer helt til at glæde sig til at få børn og flere katte :D[/QUOTE]

Ja Mille tog en hel del af opmærksomheden! :smiley:
Det var svært for drengene at holde sig i ro, for de ville SÅ gerne gramse på hende! :tihi:

Men Julius fik nu også sagt en del og de andre drenge synes at det var lidt sejt at hun havde vundet pokaler og også at Julius havde fået lov at udstille hende selv - Hurra for Junior Handling! :thumbup:

Og lidt havde de nu hørt efter, for de kunne da godt huske lidt af det, da der blev snakket om det bagefter - og så var min egen personlige mission jo lykkedes :ok:

JA!! :slight_smile:

Det er så skægt med de drenge - Julius går en en 100% drengeklasse - de er 12 stk i klassen og de kan være nogle værre baryler indimellem… men ligeså snart de får en kat i armene, så smelter de bare helt og aldeles! :hjerte: Det var rigtig sjovt at se da vi havde dem hjemme for at fejre Julius’ fødselsdag her i marts :ok:

/Mette

Jeg har allerede kommenteret på FB :slight_smile: Men gør det gerne igen. Han er altså sej!

Det med 100*% drengeklasse… er det tilfældigt eller bevidst fra skolens side? Jeg kan nemlig se mange fordele ved at kønsopdele klasser :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1069163]

Det med 100*% drengeklasse… er det tilfældigt eller bevidst fra skolens side? Jeg kan nemlig se mange fordele ved at kønsopdele klasser :)[/QUOTE]

Det er helt tilfældigt - der er bare ikke ret mange piger på hans årgang… de har været et par enkelte piger i klassen, men da den ene af de to der var tilbage, flyttede her først på året, valgte skolen (og pigen) at hun skulle ind i b-klassen, hvor der går 4 andre piger.
Nogle af de andre forældre i klassen, er noget bekymret over at der ingen piger er, jeg selv ser dog ikke det som noget større problem :slight_smile:

/Mette