Juni måneds kattebilleder

Sådan kan man da også sidde :tihi:

[QUOTE=xanniesofie;1245075]

Sådan kan man da også sidde :tihi:[/QUOTE]

Kanongode billeder - er der Willy eller Arnold? :hjerte:

Han er simpelthen så lækker en batkat :hjerte:

:tak:
Ja, Knud er en lækker og meget fotogen lille fyr. :inlove: Han poserer som en anden model, og af samme grund er det han jeg oftest får gode billeder af.
Desuden er han søøøød og kærlig og kælen og meget glad for moar :hjerte: … Men det er altså ikke hjernen, der trykker. :tihi:

I dag lykkedes det mig sør’me at få et ordentligt Ivan-billede i kassen. :thumbup: Han er ellers svær af tage billeder af.

:besvimer: Altså, de siamesere :inlove: :inlove:

Fanni vil godt fortælle, hvor hårdt det er at solbade grundigt!

Fuglekiggeri :D:love2:

Randolf synes tydeligvis at jeg har en god smag i bøger :stuck_out_tongue:

“Hear me roar!”

Anmeldelse af restaurant under højstolen på altanen.
Dejligt sted, bemærk det omhyggelig kattehårs dekorerede gulvtæppe, fine katte bakke forhold, glimrende rislende bar med køligt vand ad libitum.
Undertegnede valgte i aften at lade tjeneren bestemme menuen, Tjeneren var en charmerende og yderst gavmild 7 mdr baby.
Menuen bestod af medium stegt oksebøf, lidt for stegt til min smag, Zebraen faldt heller ikke i min smag, næste gang tror jeg at jeg bestiller den rå og ikke gennemstegt.
Aftenens højdepunkt var pythonen, den var delikat, tilpas stegt og krydret helt rigtigt, faktisk var den så god at jeg på trods min betydelige overvægt tillod mig selv 2 portioner:savle:, python er jo fedtfattig, så det kan der vel ikke ske meget ved. :tihi:
Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger dette hyggelige sted.
På gensyn og god appetit.
:pote:Ragnaros

Ihh altså hvor er han gudesmuk:smelter:

[QUOTE=Soes;1245311]Anmeldelse af restaurant under højstolen på altanen.
Dejligt sted, bemærk det omhyggelig kattehårs dekorerede gulvtæppe, fine katte bakke forhold, glimrende rislende bar med køligt vand ad libitum.
Undertegnede valgte i aften at lade tjeneren bestemme menuen, Tjeneren var en charmerende og yderst gavmild 7 mdr baby.
Menuen bestod af medium stegt oksebøf, lidt for stegt til min smag, Zebraen faldt heller ikke i min smag, næste gang tror jeg at jeg bestiller den rå og ikke gennemstegt.
Aftenens højdepunkt var pythonen, den var delikat, tilpas stegt og krydret helt rigtigt, faktisk var den så god at jeg på trods min betydelige overvægt tillod mig selv 2 portioner:savle:, python er jo fedtfattig, så det kan der vel ikke ske meget ved. :tihi:
Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger dette hyggelige sted.
På gensyn og god appetit.
:pote:Ragnaros

[/QUOTE]

:lol:

Det er Willy :hjerte:

Lillemanden chiller ud efter den hårde opgave: At observere menneskene samle alt muligt og bore utallige huller i væggen!

Der er dog også tid til hyggevask af lillebror :hjerte:

En middagslur i “vindueskarmen” :slight_smile:

Man pynter jo i alt det grønne :ok::ok: - hvem er det ?

Det er Domino :slight_smile:

Og her er han midtpunktet :smiley:

Fuuuuuugl…!!!

NY fuuuuugl…!!!

Den ny lejlighed har udsigt til et kæmpe kastanjetræ, og gutterne får lang tid til at gå med at følge dets fjerede beboere :slight_smile:

Mikki :hjerte:

:wehuu: