Junior, dit fjols

Junior, der nogle lette regler man skal følge når man er stor og stærk som dig.

1. Man skal ikke hoppe nogen steder med mindre man er sikker på at man har et sted at lande.

2. Hvis man alligevel hopper, skal man huske både at hoppe frem OG op hvis landingspladsen er højere end ens afsæt.

3. Du bliver nu trukket i dine lommepenge…:høhø:

Illustrationer:

Før:

Og efter (se bort fra alle nullermændene - jeg har gang i et opdræt):

Har heldigvis lokket min far i Ikea for mig i morgen, noget skal han jo finde på at lave imens jeg hygger mig i Egå :tihi:

P.S.: Husk at Tine (Ushoosinu) skal have sine englevinger igen - eller at du selv skal flytte dem et bedre sted hen - inden den nye lampe sættes op :ups:

-LOL -LOL

Ej altså, slemme Junior! :klapper:

og du fangede slet ikke dette stolte øjeblik på video -LOL:yatta:

Nææh…meget apropos sad jeg nemlig lige og skrev med kræets opdrætter på Messenger - “når man taler om solen…”

Ups -LOL-LOL-LOL

Men genial undskyldning for at tage i ikea :høhø:

[quote=Zunar-J5;371377]Ups -LOL-LOL-LOL

Men genial undskyldning for at tage i ikea :høhø:[/quote]

Ja, og så kommer jeg ikke engang med, jeg skal jo sidde i MaxiZoo i Egå med Gizmo og ballademageren Junior :tihi:

Meeeeen…nu var familien faktisk også lige i Ikea i søndags, så mon ikke jeg overlever :høhø:

:klapper:

Ja, sin races elegance kan han ikke rende fra - og så er han hankastrat tilmed :tihi: Farlig kombination i et hjem med hang til nips :uha: :stuck_out_tongue:

Men jeg kender typen og er sikker på, bamsen allerede er tilgivet. Man kan ikke andet :hjerte:

Jeg har selv planer om at fylde denne lampe i min stue, men nu ved jeg da ikke om jeg tør :øhmm: “Nogen” kunne garanteret godt forveksle den med et klatretræ :wink:

Tsk, ja kun en kat kan stå bag det. :tihi:

Jeg skullle lige til at sige at med burmesere i huset var jeg ikke helt sikker på at jeg turde.

Men på den anden side - så er den jo heller ikke dyrere…

Min overlevede 11 måneder og jeg er sikker på at fjolset ikke havde fået den tåbelige idé med at forsøge springet hvis ikke der havde ligget et par fjervinger ovenpå vitrineskabet - så jeg vover at købe en ny og flytter vingerne inden den bliver sat op :tihi:

Og han er forlængst tilgivet - han er jo for lalleglad til at være sur på alt for længe ad gangen :hjerte:

her må godt grines ikke,
selvom det er trist er det altså svært ikke at grine og smile

[quote=Johnny;371428]her må godt grines ikke,
selvom det er trist er det altså svært ikke at grine og smile[/quote]

Der må meget gerne grines…jeg grinede selv og kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når jeg ser lampen.

[quote=Gizzemissen;371384]Ja, og så kommer jeg ikke engang med, jeg skal jo sidde i MaxiZoo i Egå med Gizmo og ballademageren Junior :tihi:

Meeeeen…nu var familien faktisk også lige i Ikea i søndags, så mon ikke jeg overlever :høhø:[/quote]
Ah, crap også!

Har du ikke noget andet fra ikea, som kan gå i stykker så? :fløjte:

:tihi:

[quote=Zunar-J5;371440]Ah, crap også!

Har du ikke noget andet fra ikea, som kan gå i stykker så? :fløjte:

:tihi:[/quote]

Faktisk har jeg lige fået kørelejlighed til Egå med en anden, så den nye lampe er lige udsat 1 til 2 uger til min bror alligevel skal i Ilva og hente en stol han har købt - og så kan jeg selv gå i Ikea :høhø:

Rigtig god tur :høhø:

-LOL haha…
Ja mine katte har også lave huller i min rispapirs lamp… Tossede katte…

Hehehe… Jeg ville gerne have set hans stunt. Nogen gange er kattes ansigtsudtryk bare de bedste, især når der sker uventede ting fra deres egne handlinger.

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Det er godt nok også det mest skrøbelige kradsetræ, jeg til dato har set :cool:

Jeg kan kun erklære mig enig.

Dog klatrede han ikke i lampen. Han forsøgte at hoppe over den, fra fjernsynet og op på vitrineskabet. Men han glemte at hoppe op :øhmm: så han landede lige oveni lampen i stedet for. Gud ske lov spiddede han da ikke sig selv :blegne:

[quote=Gizzemissen;371794]Jeg kan kun erklære mig enig.

Dog klatrede han ikke i lampen. Han forsøgte at hoppe over den, fra fjernsynet og op på vitrineskabet. Men han glemte at hoppe op :øhmm: så han landede lige oveni lampen i stedet for. Gud ske lov spiddede han da ikke sig selv :blegne:[/quote]

Du må klage :venter:
IKEA fører sig frem med, at deres ting er “testet af hverdagen” :cool: