Junior handling

Hvis det ellers ikke falder sammen med at han skal op til andre dommere, så udlåner jeg også gerne Ib til det. Han vejer ikke ret meget og ELSKER at blive holdt :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;885930]Det er jo heller ikke sikkert at junior handling er noget for ham…
De fleste børn er rigtigt glade for at være med, men derfor er det stadig ikke sikkert at det er noget for alle.
VH
Susanne[/QUOTE]

Så må jeg sige til ham, at han ikke kan komme med :slight_smile:

Vi springer ud i det :slight_smile: og så må jeg bare hjælpe med at holde lidt af vægten :slight_smile:

Han vil så gerne med på udstilling… Og det skal han da også så! :rock:

Det er sødt af dig PiaB at vi kan låne Unni… Men tror at han vil udstille sin egen kat… :thumbup:

[QUOTE=Baileyhusmis;886437]Vi springer ud i det :slight_smile: og så må jeg bare hjælpe med at holde lidt af vægten :slight_smile:

Han vil så gerne med på udstilling… Og det skal han da også så! :rock:

Det er sødt af dig PiaB at vi kan låne Unni… Men tror at han vil udstille sin egen kat.. :thumbup:[/QUOTE]
Det kan jeg godt forstå :smiley:
Du må se at få købt ham en kat så :smiley:

[QUOTE=Baileyhusmis;886437]Vi springer ud i det :slight_smile: og så må jeg bare hjælpe med at holde lidt af vægten :slight_smile:

Han vil så gerne med på udstilling… Og det skal han da også så! :rock:

Det er sødt af dig PiaB at vi kan låne Unni… Men tror at han vil udstille sin egen kat… :thumbup:[/QUOTE]

Han skal da ha’ en lille sød aby :slight_smile:

Har en Aby ikke for mange ben? :tihi:

Det er Marcus Bailey :slight_smile: jeg låner ham kun…

Meen, nu må jeg altså også snart få mig en ‘rigtig’ kat :juhu:

Så kan Marcus overtage Bailey :love2:

[QUOTE=Baileyhusmis;887661]Har en Aby ikke for mange ben? :tihi:
[/QUOTE]

Langt de fleste abyer lader sig gerne slæbe rundt på af børn :ok:

Det kunne være dejligt med en livlig bandit i huset der elsker børn… :klappekat:

[QUOTE=DK Blackangel;885918]Hvad er aldersgrænsen for juniorhandling?

Min søn ville nok blive ret mærkelig over, hvis han får stillet sådan nogle spørgsmål.[/QUOTE]

Spørgsmål undgår de ikke, og med Simone skal man forvente lidt af hvert :uha:

I Vorbasse havde vi reserve barnebarnet med, det var hans først udstilling og da han stod der lidt betutet Udbrød Simone GRAV ALVORLIGT:
Hvorfor har du dog klippet halen af katten :høhø: Den stakkels dreng svarde spagt, den skal være sådan. :tihi:

Knægten endte med en 2. plads og var MEGET stolt.:thumbup:

:lol: :lol: :lol: :lol:

det er en rigtig sød historie!!!

[QUOTE=Jeanette;888741]Spørgsmål undgår de ikke, og med Simone skal man forvente lidt af hvert :uha:

I Vorbasse havde vi reserve barnebarnet med, det var hans først udstilling og da han stod der lidt betutet Udbrød Simone GRAV ALVORLIGT:
Hvorfor har du dog klippet halen af katten :høhø: Den stakkels dreng svarde spagt, den skal være sådan. :tihi:

Knægten endte med en 2. plads og var MEGET stolt.:thumbup:[/QUOTE]

sikker på det ikke var Lone der spurgte sådan?? mener bestemt Simone brugte tiden i Vorbasse til at hunse rundt med en masse stewarder… ;o)

Jo selvfølgelig var det Lone, jeg rodede lidt rundt i navnene :høhø: