Just a Gigolo

Nu er min Gigolo solgt som kastrat til et godt hjem. Han kommer til at bo hos en lille familie hvor de har en dreng på omkring 10-11 år, som er mega glad for katte.
Trist fordi jeg skulle gemme ham til mig selv men han kunne ikke rigtigt med et par af mine piger, så derfor må det være sådan.
Jeg syntes I skal se ham for han er en rigtig charmer…

åh hvor er han nuser, sikke en skam du ikke kunne beholde ham selv, men super han har fundet et rigtig godt hjem andet sted.

MVH
Gitte

Han er absolut en skøn bamse :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Av, det må være hårdt :ked:Han er da bare så super-smuk, og sikkert en kærlig bamsemis.
Du har vundet hele familiens - og især drengens - hjerte for fladsnuder, og det er bare sådan en god gerning!
Bravo for dig og den hårde beslutning.

Tak :slight_smile: alle tre…
Jeg har en fin fornemmelse, for hans nye familie virkede meget kærlige og Gigolo kunne straks lide sin nye legekammerat ( Rasmus) som har en fin alder :slight_smile: og et godt tav på katte.
Desværre går det ikke med gnidninger imellem kattene, det holder mine nerver ikke til.
Men jeg syntes bare I skulle se ham, han er på en kombination jeg ikke kan lave mere.

SUK :wehuu:

Tak Birthe, ja han er en smukke dreng, og også hyper aktiv, tror at det var det der gjorde ham upopulær hos mine tøser

Hvor er han dejlig :wehuu:

Marianne, Tusind tak.

Hold fast hvor er han skøn :wehuu:

Trist at han ikke kunne med nogle af dine piger, men hvor er det dejligt at du har fundet et godt hjem til ham :inlove:

Åhh, hvor er han altså bare så dejlig, godt du fandt et godt hjem til ham:)

Annette O og Prestige,
Tusind tak, tror at det er mine 2 piger der er nogle værre strigler :slight_smile: men Gigolo har også fortjent at hjem hvor han kan få meget opmærksomhed og jeg kunne se at Rasmus var vild med ham og omvendt, super alder med en dreng på de 10-11 år :slight_smile: i den alder ved det 100 % hvordan de skal behandle en kat hvis de vel og mærket er opdraget til det :slight_smile:

nøj hvor en krammebamse, han ser rigtig fin ud, dejligt at du fandt det helt rigtige hjem til ham

Hvor er han bare flot :slight_smile:
Håber han får det godt i sit nye hjem…

Christina K og Haneben, Tak :slight_smile: det kedelige er at jeg ikke kan lave kombinationen igen, men sådan er livet…
Nej jeg har med vilje valgt at skære visse linier fra, for vi ved ikke hvad der sker i fremtiden ( betænkning )