… at the office
Drengene holder siesta:
Hendes særhed, Dronning Gimpen den 1., skuer over sit kongerige …
‘‘I’m at the top of the world’’
Den eneste der var på arbejde, var Bambina, hun har travlt i kvalitetskontrollen, for der er mange ting der skal være klar om en uge ( )
Ligger man godt nok i denne her:
Jow, den er vist godkendt
Kunne dette blive en salgssucces ?
Ja, hvis man spørger Bambina
Så var der en kurv som jeg havde forestillet mig at polstre på en eller anden måde, men det mener Bambina ikke er nødvendigt … den er fin som den er
Først den ene side …
Så den anden …
Den er go’!
Her blev Miden også taget med på råd og han mente det samme … der er ingen grund til gøre noget som helst ved kurven, den kan bruges som den er
galath
2. November 2012, 18:16
Pas på, Gimpen! Den er skidefarlig, den trappe
Han er bare så elegant:
:klapper:
Spotty :klapper:
Bambina er knagme en dygtig inspektør!
De er bare skønne allesammen
Ravn
2. November 2012, 18:36
Der er ikke noget bedre end katte der ligger med poterne i vejret…
[QUOTE=galath;976120]Pas på, Gimpen! Den er skidefarlig, den trappe
[/QUOTE]
Man skal bare være lidt opmærksom, når man går ned af den … men ned skal man skam komme, uanset metoden
Hun tager sit job meget alvorligt!
Her er hun dog blevet afløst af sin bror, han skulle holde øje med om det jeg tegnede på skumgummi’en var i orden:
Han blev liggende indtil jeg begyndte at klippe rundt om ham og var lige ved at miste en pote eller to :høhø:
Skønne billeder - og jeg forstår nu, at Bambina er hemmeligheden bag Skattekat Design…
Enki
2. November 2012, 19:19
Sikke en samling dejlige billeder
Det ar sørme vist sig, at Dronningen var på tilkaldevagt … to bunker skumgummi og Bambina kunne altså kun nå at ligge den ene til :surrender1:
Hvor er det nogle skønne billeder, af nogle yderst dejlige katte!
Bastet
2. November 2012, 21:51
Sikke nogle søde katte - elsker især billeder af Spotty med mavsen op
Hæhæ… det skulle vel aldrig være Spotty, som ligger der og hygger sig :høhø:
Om jeg forstår at katte kan ligge på den måde uden at få ondt alle steder… imponerende
Det må da også være dejligt med sådan en kvalitetskontrol. Hvilken ISO-standard kører i efter
[QUOTE=Vipstøsen;976319]Hæhæ… det skulle vel aldrig være Spotty, som ligger der og hygger sig :høhø:
Om jeg forstår at katte kan ligge på den måde uden at få ondt alle steder… imponerende [/QUOTE]
Jeg tror jeg var tæt på at ligge i samme stilling, da jeg vågnede i morges :høhø:
[QUOTE=Vipstøsen;976319]
Det må da også være dejligt med sådan en kvalitetskontrol. Hvilken ISO-standard kører i efter :p[/QUOTE]
Det er en industrihemmelighed, men den er høj, siger Bambina
Skønne billeder Glæder mig til at se resultatet af jeres anstrengelser næste weekend
Det er katte der tager deres job seriøst
Hvor er de dejlige alle sammen, men Spotty´s mave altså…
Dejlige billeder ! med skønne katte !
Cats og Conni