Just another day

… at the office :cool:

Drengene holder siesta:

Hendes særhed, Dronning Gimpen den 1., skuer over sit kongerige …

‘‘I’m at the top of the world’’

Den eneste der var på arbejde, var Bambina, hun har travlt i kvalitetskontrollen, for der er mange ting der skal være klar om en uge (:yikes:)

Ligger man godt nok i denne her:

Jow, den er vist godkendt :ok:

Kunne dette blive en salgssucces ?

Ja, hvis man spørger Bambina :tihi:

Så var der en kurv som jeg havde forestillet mig at polstre på en eller anden måde, men det mener Bambina ikke er nødvendigt … den er fin som den er :rock:
Først den ene side …

Så den anden …

Den er go’! :thumbup:

Her blev Miden også taget med på råd og han mente det samme … der er ingen grund til gøre noget som helst ved kurven, den kan bruges som den er

Pas på, Gimpen! Den er skidefarlig, den trappe :uha:

Han er bare så elegant:

:klapper:

Spotty :klapper:

Bambina er knagme en dygtig inspektør!

De er bare skønne allesammen :inlove:

Der er ikke noget bedre end katte der ligger med poterne i vejret… :inlove:

[QUOTE=galath;976120]Pas på, Gimpen! Den er skidefarlig, den trappe :uha:
[/QUOTE]

Man skal bare være lidt opmærksom, når man går ned af den … men ned skal man skam komme, uanset metoden :stuck_out_tongue:

Hun tager sit job meget alvorligt!
Her er hun dog blevet afløst af sin bror, han skulle holde øje med om det jeg tegnede på skumgummi’en var i orden:

Han blev liggende indtil jeg begyndte at klippe rundt om ham og var lige ved at miste en pote eller to :høhø:

:smelter:

Skønne billeder - og jeg forstår nu, at Bambina er hemmeligheden bag Skattekat Design… :smiley:

Sikke en samling dejlige billeder :smelter:

Åhhhr pis! … afsløret

Det ar sørme vist sig, at Dronningen var på tilkaldevagt … to bunker skumgummi og Bambina kunne altså kun nå at ligge den ene til :surrender1:

Hvor er det nogle skønne billeder, af nogle yderst dejlige katte!
:smelter:

Sikke nogle søde katte - elsker især billeder af Spotty med mavsen op :smiley:

Hæhæ… det skulle vel aldrig være Spotty, som ligger der og hygger sig :høhø:

Om jeg forstår at katte kan ligge på den måde uden at få ondt alle steder… imponerende :yikes:

Det må da også være dejligt med sådan en kvalitetskontrol. Hvilken ISO-standard kører i efter :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Vipstøsen;976319]Hæhæ… det skulle vel aldrig være Spotty, som ligger der og hygger sig :høhø:

Om jeg forstår at katte kan ligge på den måde uden at få ondt alle steder… imponerende :yikes: [/QUOTE]

Jeg tror jeg var tæt på at ligge i samme stilling, da jeg vågnede i morges :høhø:

[QUOTE=Vipstøsen;976319]
Det må da også være dejligt med sådan en kvalitetskontrol. Hvilken ISO-standard kører i efter :p[/QUOTE]

Det er en industrihemmelighed, men den er høj, siger Bambina :stuck_out_tongue:

Skønne billeder :thumbup: Glæder mig til at se resultatet af jeres anstrengelser næste weekend :smiley:

Det er katte der tager deres job seriøst :ok:
Hvor er de dejlige alle sammen, men Spotty´s mave altså…:wehuu:

Dejlige billeder ! med skønne katte !

Cats og Conni