Justice - nu også her ;)

Halløj alle I mennesker her på KatteGale :slight_smile:

I min evige surfen rundt på nettet, er jeg faldet over Jeres hyggelige forum her -thumbs

Jeg har været aktiv “chatter”/“forumsskribent” i mange år, og bruger en del tid sammen med alle Jer andre kattetosser foran puteren, så hvorfor ikke et fora mere? :smiley: En stor del af Jer kender mig nok -muhaha

Jeg bor sammen med min kæreste Jakob i eget hus med have på Sydsjælland, og vi har sammen fem kattedyr;

Liva - en Maine Coon look a like fra (måske) 2002 - en rigtig dame med stort D
Sechercat Bruce Maddox (Maddox) - en Maine Coon hankastrat fra 2004 - en dejlig stor bamse
Castle Rock Bad Seed (Benny) - en Maine Coon hankastrat fra 2006 - min smukke kysse dreng
Castle Rock Moon On Ice (Harley) - en Maine Coon hankastrat fra 2006 - vores skøreste kat
Chimera´s Punk Rock Classic (Rocky) - en Maine Coon hankastrat fra 2007 - mors lille/store søde dreng

Vi går meget op i katte, og jeg selv elsker at studere alt hvad der er at studere om emnet, og jeg har bevidst fravalgt at opdrætte af flere grunde. Jeg er dog så heldig at kende op til flere dejlige opdrættere hvor man kan få styret lysten til viden og killingenus osv osv [bigloony]

Vi udstiller både i FIFé og i TICA, og plejer at være afsted flere gange om året -thumbs

Jeg arbejder ved politiet som assistent, og i min fritid bruger jeg rigtig meget tid på at nulre med pc-en hvor jeg blandt andet laver webgrafik for folk :slight_smile:

Vi har en hjemmeside, hvor I kan læse meget mere om mig/os/kattene: www.jakobmette.dk - og læg gerne en hilsen i vores skrigende tomme nye gæstebog :smiley:

-velkommen her. Jeg håber, du vil nyde at være her. Vi har også 5 kastrater og vi kan lide at tage på udstillinger, men vores katte får lov at blive herhjemme. Det er jeg sikker på, de allerhelst vil :slight_smile:

Velkommen til… [bigloony] -velkommen Her er rigtig hygsomt… hehe

Velkommen til -ballon

er det ik noget med at fritiden også går med dyt-cykler, og misser på dem -tænkekitty
jeg synes jeg husker et billede.

Hej Mette -velkommen

Hejsa Mette.

Nej hvor hyggeligt at du kunne finde herind - velkommende til :smiley:

Hej Mette… godt at se dig her inde… jeg håber at du vil får mange gode og hyggelige timer her inde…

Hej Mette
Hyggeligt at se dig her også -velkommen

Hej Mette :slight_smile: dejligt også at se dig herinde [bigloony] -velkommen

Hej Mette
Rigtig dejligt at se dig herinde -velkommen
Og så nyder jeg jo at se billeder af dine skønne vidundere [smilie=hate-tunz.gif]

Hej Mette og velkommen til -velkommen
Den eneste regel, der er for sidstankomne ( læs: Dig ) er, at man laver flotte bannere til dem, der er kommet før en selv :stuck_out_tongue:

Håber du vil hygge dig herinde…

Hej Mette -velkommen

Man kan da heller ikke gemme sig for dig nogle vegne mere -muhaha

mvh Camilla -engel

Tak for velkomsten [bigloony] Tænkte ski nok der gemte sig en hel rad af kendte ansigter herinde - skønt ! -forelsket Men også skønt at se nye ansigter -love

Halløjsa . . . så kom du lige duttende …det var da hyggeligt - osse -velkommen her fra os i Gugger - man bliver altså lidt små-gal af at være her [bigloony] -joker

. . . .Hvis man altså ikke er det i forvejen . . . . -xxrotflmao

God dammit så får jeg travlt -høhø

Det er jeg sgi nok :smiley:

Hej og velkommen -velkommen

[quote=“Justice”]

God dammit så får jeg travlt -høhø [/quote]

Tjaaa - lidt.
Men de er så flotte, dem du laver -upssa

Hej Mette -velkommen
Skrev du virkelig “aktiv chatter” :? Det kan da ikke være rigtigt :stuck_out_tongue: Bare fordi munden = fingrene aldrig står stille på dig :smiley:

Nå - slut med dril - håber du vil føle dig hjemme her også

Hej søde Mette -velkommen

Hvor er det godt at se dig her hos os kattegale :stuck_out_tongue: Nu har jeg også fortalt vidt og bredt om dine banner -forelsket

Så ja nu får du travlt -joker -gruppekram -HUG