Justice - nu også her ;)

Hejsa og velkommen til. [bigloony]

hej Mette og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

Tak for alle de søde velkomsthilsner -forelsket Nu skal jeg bare lige lære at finde rundt herinde :smiley:

… og tak for rosen til mit grafik-hejs -love Mine egne bannere er for høje til at være her, så jeg må vist lave nogle specielle hertil -høhø

God dammit så får jeg travlt -høhø [/quote]

Tjaaa - lidt.
Men de er så flotte, dem du laver -upssa[/quote:2j5cxjk5]

Tak Christie - dit er nu også super flot synes jeg ! Er det et du har kreeret?

Hej og velkommen

God dammit så får jeg travlt -høhø [/quote]

Tjaaa - lidt.
Men de er så flotte, dem du laver -upssa[/quote]

Tak Christie - dit er nu også super flot synes jeg ! Er det et du har kreeret?[/quote:hm5etzpm]

Nej - det var en bruger på kattegalleriet.
Jeg har prøvet, men er desværre ikke så kreativ… motocanaglia_nonegiusto

Mette, du må da gerne kigge på et nyt banner til mig, synes mit er lidt slidt :smiley:
Der er masser af billeder på MK af kræene, hvis det er. Måske en dag du har tid, intet haster overhovedet.

Enig -thumbs

Hjerteligt velkommen Mette

Sikke dog en dejlig hjemmeside i har og ikke mindst nogle skønne bamser.
Håber du bliver glad for at være herinde og jeg ser frem til at lære dig at kende.

Kh Annette -blomst

Velkommen…

-velkommen

Mvh. Dorte

Hej Mette

Velkommen til de KatteGale -velkommen

Du siger bare til Denise -thumbs Brug evt. min mail på hjemmesiden - skal jo vide lidt om hvad du kan li, billeder, størrelse osv osv … og så skylder jeg at sige at jeg jo tager en 50,- for feks bannere :smiley:

Enig -thumbs

thi…

Du siger bare til Denise -thumbs Brug evt. min mail på hjemmesiden - skal jo vide lidt om hvad du kan li, billeder, størrelse osv osv … og så skylder jeg at sige at jeg jo tager en 50,- for feks bannere :smiley: [/quote]

Will do -thumbs
men det er ikke sikkert jeg selv har nogle ideer, andet end gerne alle 5 på banneret -rulleøjne

Du siger bare til Denise -thumbs Brug evt. min mail på hjemmesiden - skal jo vide lidt om hvad du kan li, billeder, størrelse osv osv … og så skylder jeg at sige at jeg jo tager en 50,- for feks bannere :smiley: [/quote]

Will do -thumbs
men det er ikke sikkert jeg selv har nogle ideer, andet end gerne alle 5 på banneret -rulleøjne[/quote]

Det behøver du nu heller ikke Denise - vi hitter u a nowet :smiley:

Og tak til alle Jer sidste for Jeres søde hilsner [bigloony]

-velkommen til dig også…håber du får nogle gode timer herinde… [bigloony]

Jamen halløjsa Mette

Du skal da lige ha’ et STORT -velkommen herfra :slight_smile:

…og til i andre. Nu er det bare med at fatte tastaturet hvis i vil følge med. Mette er nemlig ekspert i at skrive flere indlæg end 10 herinde kan klare til sammen -høhø [smilie=hate-tunz.gif] :stuck_out_tongue:

Shyyyyy Anne - skal nok prøve at styre mig lidt -høhø

… og tak for alle velkomsterne - dejligt at se gamle som nye ansigter -love

hej og -velkommen til :smiley: [bigloony]