Jyllinge d. 06.03.2011

Så er hende den sort-hvide tilmeldt til Jyllinge :muhaha:

Det var her vi var på vores første udstilling i august 1995 med vores dejlige Somali - Gyldfinas Oliver . . . . hvor bliver man dog nostalgisk :stuck_out_tongue:

Vi kommer med drengebanden :smiley:

Jedocats Ares, mco grp 3, kl. 4
Jedocats Cicero, mco grp 7, kl. 10

Jeg har tilmeldt:

DK Søkjær´s Xander, SBI A, kl 11

OG

EN HEMMELIGHED, men det er IKKE en bimse eller brite :wink:

Jeg tænker at komme med Allie SBI A . Jeg bor jo i Sverige og endelig har hun fået pas osv så jeg kan tage til DK.
Har dog aldrig før været på udstilling så jeg er meget spændt. Håber at der er nogen som vil tage godt imod os :slight_smile:

[QUOTE=Doka;544083]Jeg tænker at komme med Allie SBI A . Jeg bor jo i Sverige og endelig har hun fået pas osv så jeg kan tage til DK.
Har dog aldrig før været på udstilling så jeg er meget spændt. Håber at der er nogen som vil tage godt imod os :-)[/QUOTE]

Hej Dorthe.
Frygt ikke, vi skal nok tage rigtig godt imod dig :slight_smile: Desuden holder birma klubben topkatte show den dag, så der vil være en hel masse birma fans at hygge sig med :wink:

[QUOTE=Dorte;540784]Vi kommer med drengebanden :smiley:

Jedocats Ares, mco grp 3, kl. 4
Jedocats Cicero, mco grp 7, kl. 10[/QUOTE]

Vi har afmeldt Ares, da han ikke længere kan udstilles pga blodøre :frowning:

I stedet støver vi Bertha af og kommer med

Coogan’s Little Miss Spider, mco grp 3, kl. 10

Vi kommer med DK Robdrups Askja som debuterer i åben klasse, hun er NFO og gr. III.

Missebarnet var tilmeldt, men er trukket pga hun har fået sine to CACIB’er.

Så har jeg tilmeldt :smiley:

Kommer med:

Kronhede Cheeky Cheetah Aby n kl. 10

Wijelo’s Baroness Batari Aby n kl. 11

[QUOTE=Prinsessejulie;544513]Hej Dorthe.
Frygt ikke, vi skal nok tage rigtig godt imod dig :slight_smile: Desuden holder birma klubben topkatte show den dag, så der vil være en hel masse birma fans at hygge sig med ;-)[/QUOTE]

Tak Julie…

Hvor er det sødt af dig… Dejligt at høre :slight_smile:
Får det pludselig emget bedre med det hele …

Jeg har tilmeldt
Coon Danica’s Pepita :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Hvor herligt Lisbeth . . . . det vil vi glæde os til . . . . håber så, at vinteren er SLUT ;-)))

Ja sidst måtte vi jo blive hjemme p.g.a snestorm så jeg vidste ikke rigtig om jeg turde melde til nu.
Men vi håber på godt vejr at køre i.:kryds:
Vi glæder os også.

Jeg kommer med:

Tashmore Coon’s Kahlua Kiss

&

Catci’s Cowboy

:smiley:

Det bliver en stille og rolig udstilling for mig denne gang, jeg har nemlig kun tilmeldt én kat:

Thomanis Cherry Garcia - NFO gruppe 8, klasse 11.

Overvejer at melde mig som steward. :gruble:

Jeg kommer med mine 3 bøller:

Dushara Tala Tswana SOM, a klasse 10
Dushara Makeda The April Fool SOM n, klasse 10
Catika’s Baby I’m A Star SOM o, klasse 11

Så jeg får hænderne fulde, men har heldigvis Tine til at hjælpe mig :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;552059]Det bliver en stille og rolig udstilling for mig denne gang, jeg har nemlig kun tilmeldt én kat:

Thomanis Cherry Garcia - NFO gruppe 8, klasse 11.

Overvejer at melde mig som steward. :gruble:[/QUOTE]

Så håber jeg du skal være hos den dommer jeg får tildelt :juhu:

Jeg læser lige på www.jyllingehallen.dk at cafeteriet er lukket - er der mon så ikke mulighed for at købe mad og drikkevarer i morgen?