JYRAK - hold da op det er flot tilbud

sikke en positiv overraskelse

mine 3 stamtavler på tabbyerneblandingsbirmaerne ;O) Dansk/spansk parring er netop ankommet med Postmand Per

så sørme om der ikke er et mega fedt tilbud til mine købere - gratis medlemsskab af Jyrak resten af året - SIkke super tilbud

tak Jyrak - det er sørme flot flot tilbud

Heidi og birmabanden fra Con Meo

Er det ironisk ment??? :gruble:

Velbekomme - hvis det kunne få nogle nye til at få smag for kattesporten, så var det jo ikke så tosset endda :slight_smile:
Vi havde det også sidste år, men kun de sidste par måneder af året - næsten ingen nåede at få fornøjelse af det. Derfor søsat lidt tidligere iår :slight_smile:
VH
Susanne

Ikke hvis jeg kender Heidi ret :slight_smile: Så er det ægte begejstring :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;607950]Ikke hvis jeg kender Heidi ret :slight_smile: Så er det ægte begejstring :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Gode gæve jyder laver ikke ironi med GRATIS ting :høhø:

ja nu kender jeg ikke heidi, og den måde hun udtrykte det på kunne jeg nemlig godt have fundet på at udtrykke noget, hvis det var ironisk :slight_smile: Så blev lidt i tvivl :S Men det må i undskylde :tihi:
Synes nemlig også det lød som et rigtig godt tilbud, jeg ville da ihvertfald have været glad hvis jeg som killingkøber fik sådan et medlemskab med i prisen :slight_smile:

Hehe, det kunne jeg jo ikke vide :stuck_out_tongue: Jeg er jo indbegrebet københavner :slight_smile:
Men det var det der “Flot flot tilbud” der fik mig til at tvivle :S Men sorry.

Det mener jeg også meget bestemt man får med fra Racekatten :slight_smile:

Det tror jeg du har ret i, Annie :slight_smile:
VH
Susanne

Det gør man - Eller ihvertfald så fik jeg det med, da jeg købte Sean sidste år :wink:

Ja da, det har de haft i mange. Er kommet igen efter et kortere fravær mens “finanskrisen” stod på …

Og hvor er det godt, at det er et overstået kapitel, det var ikke morsomt!
VH
Susanne

Den service har vi også ved Katteklubben . Og jeg synes det er skøn service som man igennem sin klub kan tilbyde sine killinge køber :slight_smile:

nu har du forklaret dig Metiela - men nej, jeg bruger IKKE ironi, når der ikke er masser af smileyer bagefter, når jeg kommunikere med folk, som ikke kender mig…og ja kender de mig godt, så er det også MEGET sjældent, jeg ikke gør det tydeligt når jeg mener det er ironisk.

Men ellers imponerende, at du kunne læse det som ironi

Heid

Racekatten er for nylig gået et lille skridt længere.
Det er vist almindeligt kendt, at vi godt kunne bruge nogle flere udstillere - gerne nye, der skal opdage det er sjovt, at udstille.
De medlemmer, der henvises via vores opdrættere, får tilsendt et gratis udstillingsgebyr (personligt), når de registreres som medlemmer. Vi håber det kan øge interessen for at forsøge sig en enkelt gang med en udstilling :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;608094]Racekatten er for nylig gået et lille skridt længere.
Det er vist almindeligt kendt, at vi godt kunne bruge nogle flere udstillere - gerne nye, der skal opdage det er sjovt, at udstille.
De medlemmer, der henvises via vores opdrættere, får tilsendt et gratis udstillingsgebyr (personligt), når de registreres som medlemmer. Vi håber det kan øge interessen for at forsøge sig en enkelt gang med en udstilling :-)[/QUOTE]
Ja det fik jeg også med og skal så bruges indenfor et år, mener jeg :wink:
Super flot gave at få :wink:

[QUOTE=Susanne W;607947]Velbekomme - hvis det kunne få nogle nye til at få smag for kattesporten, så var det jo ikke så tosset endda :slight_smile:
Vi havde det også sidste år, men kun de sidste par måneder af året - næsten ingen nåede at få fornøjelse af det. Derfor søsat lidt tidligere iår :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

ja jeg blev VILD glad for det - super super flot gestus, og min killlingekøber skrev jeg straks til, og DET fattede hun ikke en meter af, idet der jo ikke stod noget på Jyrak vedr. det :tihi:…så hun er også glad for jer. Så det er jo bare herligt…

Måske kunne det være attraktiv at skrive det på jyrak.dk - så folk køber deres killinger via jer!? til gavn for vi andre opdrættere

Jeg bestilte tavler i september/oktober sidste år, så det må have været lige efter I har givet tilbuddet.

Heidi

[QUOTE=Susanne W;607950]Ikke hvis jeg kender Heidi ret :slight_smile: Så er det ægte begejstring :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
sjældent er noget sagt SÅ korrekt… det er nemlig helt ægte fra hjertet

[QUOTE=Vivi_Fletcher;608094]Racekatten er for nylig gået et lille skridt længere.
Det er vist almindeligt kendt, at vi godt kunne bruge nogle flere udstillere - gerne nye, der skal opdage det er sjovt, at udstille.
De medlemmer, der henvises via vores opdrættere, får tilsendt et gratis udstillingsgebyr (personligt), når de registreres som medlemmer. Vi håber det kan øge interessen for at forsøge sig en enkelt gang med en udstilling :-)[/QUOTE]

Det lyder som et rigtigt godt initiativ, Vivi.

Nogle vil blive ved med at udstille og derved sikre, at der løbende kommer “nyt blod”. Og de, der kun prøver den ene gang, vil i hvert fald få snuset lidt til katteverdenen og forhåbentligt se, at de også er en del af den.

Vi har jo også udstillet nogle få gange i tidens løb, og kan kun anbefale andre nye katteejere at prøve. Ikke for at vinde, men for at møde nogle andre kattefolk og få del i deres erfaringer. Selv om en dommers vurdering ikke er den endelige sandhed, er det da altid rart at høre andres vurdering af kattens stærke og mindre stærke sider. Og i klasserne for killinger og ungdyr er der jo ikke helt så meget på spil, så derfor er stemningen mellem udstillerne nok også mere afslappet. :wink:

Og det er såmænd heller ikke så svært - læs f.eks. tråden Den første katteudstilling - do’s and don’ts

Katteklubben har i flere år haft det samme tilbud til killingekøbere. Men smart af Racekatten, der skal flere på banen, hvis ikke det fortsat skal gå ned ad bakke med antal udstillede katte.

KH
Linda