Jyrak seminaret

Jeg kan ikke huske om jeg allerede har aftalt med nogle (så må I altså lige råbe højt:ups: )

Men tænkte om ikke vi skulle smide en tråd op til samkørsel til Jyrak seminaret d. 5. marts?

Jeg søger enten selv en at køre med fra Aalborg og hjem igen, og betaler selvfølgelig min del af benzinen.

• eller også starter jeg polo’en og kan så have 3 personer med, hvor benzinen deles lige over. Jeg kan så samle op hele vejen ned af motorvejen :slight_smile:

Jeg vil gerne køre fra Randers syd afkørslen hvis du beslutter dig for at køre selv :slight_smile: Eller hvis der er en anden der vil ligge bil til.

Pia - Yup, du har aftalt at køre med mig :stuck_out_tongue:

Jeg vil meget gerne finde nogen, som vil have mig med fra Vordingborg, Ringsted eller København. Anyone? :slight_smile:

Kan jeg bruges :wink:

Jeg kører fra Slangerup over Roskilde og tager motorvejen enten ved Solrød eller Ringsted :slight_smile:

det kommer du så :smiley:

tænkte det nok - så kører poloen :slight_smile:

Men Pia altså, jeg Må sige at jeg er skuffet over at du sådan kunne glemme MIG! :what:

åååndskyyyl…,
er lidt distræt for tiden,…

Pia :tihi:

Måske Kira også vil med fra Tranbjerg a’? :slight_smile:

Skønt Pia, jeg takker og bukker :slight_smile: mit mobil 53 16 16 61 du kan sende dit i en pb hvis det er .

[QUOTE=Temple Bar;546578]Kan jeg bruges :wink:

Jeg kører fra Slangerup over Roskilde og tager motorvejen enten ved Solrød eller Ringsted :)[/QUOTE]

Cool! Lad os lige snakkes ved; jeg vil meget gerne samles op i Ringsted :slight_smile:

Det er bare en aftale :slight_smile:

Hvis der er flere, der vil med, er der plads til to mere i bilen (når vi skal så langt, vil jeg ikke påstå, der er plads til 3 bagi)

En skam vi ikke har forbindelser hos DSB, så vi kunne have booket et særtog - LOL
VH
Susanne - der virkelig bør gå i sin seng og sove nu inden det bliver for morsomt :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;546636]Det er bare en aftale :slight_smile:

Hvis der er flere, der vil med, er der plads til to mere i bilen (når vi skal så langt, vil jeg ikke påstå, der er plads til 3 bagi)[/QUOTE]

Mette jeg vil godt lige holde på en plads i din bil skal lige finde ud af om der er noget der lige ramler den dato(hvis ikke går jeg fluks ind og tilmelder mig seminaret også) :slight_smile: ?

Jamen, du bor jo endda lige på vejen (næsten bogstaveligt talt ;)), så det er bare en aftale.

Så er der booket plads på seminaret, så jeg napper plads i bilen :wink:

[QUOTE=Temple Bar;546636]Det er bare en aftale :slight_smile:

Hvis der er flere, der vil med, er der plads til to mere i bilen (når vi skal så langt, vil jeg ikke påstå, der er plads til 3 bagi)[/QUOTE]

Mette, har du flere pladser ledige ? så vil jeg da meget gerne lægge billet ind :slight_smile: jeg bor jo også i Roskilde, så kan “hoppe” på sammen med Camilla

Det er bare en aftale - så er min bil til gengæld også fyldt :slight_smile:

Pia - Er der plads til Kira?

jep :slight_smile: