Jyrak seminaret

Super, det siger jeg til hende så :slight_smile:

Jeg kører i en tom vogn - altså bortset fra mig ved rattet :smiley: - fra vestfyn/Assens.

Hvis der er nogen der mangler kørelejlighed på ruten, så send mig gerne en PB.

Og selv om der er tilmeldt pænt over 100, så er der stadig masser af plads, Pejsegården kan jo nærmest rumme det halve Jylland :slight_smile:
VH
Susanne

og hvis Pia kan få en mere med nordfra, så henter jeg gerne Kira…just in case

Jeg bliver ved med at glemme det her, så det kan godt være, det er for sent :slight_smile:

Én af mine passagerer er sprunget fra, så der er en plads i min bil til nogen, der kan samles op et sted på ruten Slangerup - Roskilde - Ringsted Ø - Brædstrup (efter Lillebæltsbroen har jeg ikke styr på den korteste rute).

DEr er plads i min bil :wink:
Min tur starter fra Hammershøj, der ligger på en stor vej nr.16 og hedder Viborgvej. Jeg kan samle flere :slight_smile:
Skrive her eller privat :slight_smile:

Kacka - har sendt dig en pb - hvis du vil er det da hyggeligere at følges end køre selv:-)

3066 0283

hej,
Jeps. Jeg har sendt en pb :slight_smile:

Super! Jeg har noteret dit nummer og ringer når jeg har fri (ca 16-17 tiden)
arbejde tager for meget af min fritid/katteliv:-)

KH

[QUOTE=Kacka;558036]DEr er plads i min bil :wink:
Min tur starter fra Hammershøj, der ligger på en stor vej nr.16 og hedder Viborgvej. Jeg kan samle flere :slight_smile:
Skrive her eller privat :)[/QUOTE]

Uha det ligger jo ikke langt fra mig, så måske man skulle være med til at spare miljøet for ekstra udstødningsgas fra min bil.

Hvad tid regner du med at køre hjemmefra, og hvilken rute vælger du?
Jeg bor på den store vej imellem Bjerringbro og Langå.

Hej,

Lige nu diskuterer vi hvis bil skulle vi kører i. Jeg tror at det er Lenschow, der skal bestemme, fordi at hun kører fra Hobro. :slight_smile: Jeg tror at vi må vente indtil aften indtil hun kommer hjem fra arbejde.

Vi kører i Kackas bil hvsi vi er flere end to, for min hundebil er fyldt med hundeting bagi:-)

Har sendt en PB til Kacka - vi ses i morgen!

PS jeg kan fanges på 3066 0283 hvis der sker ændringer - jeg har den ikke med (har glemt den hjemme…) men er hjemme i aften hvis det er. Jeg skal dog ud - men der kan lægges en besked, så ringer jeg retur