Jyrak udstilling - Nyborg 17. marts

Hvor meget fylder stoffet?

Jeg kan ikke tilbyde at køre til Nr. Broby efter det, men hvis du kan mødes med mig ved en af motorvejsrastepladserne tager jeg det gerne med til Nyborg.

Det vil så betyde et ret tidligt møde lørdag morgen. Ved ikke om det er en hjælp?

Det fylder ikke særlig meget. Det drejer sig om i alt 9 meter sammenlagt stof i en plastikpose :slight_smile:

Hvis alt andet var udelukket, så måske :slight_smile: Jeg tænker dog næsten, jeg kan lave en lignende aftale med Brita selv - bare fredag eftermiddag/aften. Så det vil jeg nok hellere :wink:

Men tak for tilbuddet :tak:

1 Synes om

Åh jeg overvejer virkelig at komme afsted…

Men efter weekenden ved jeg nok om jeg gør…
Men kommer jeg afsted bliver det med en lille (16 uger og 2,5kg pige, så hun er egentlig ikke lille) balineser, men jeg skal se hende for føste gang når jeg kommer på en finsk udstilling på lørdag…
men så jeg også lige se hvilken voksen hun vil have med på udstilling

Bare i orden med os :wink:

1 Synes om

Der bliver ingen Nyborg til mig desværre …
faktisk slet ikke noget med kat før Herning :open_mouth:

Men håber alle får en fantastisk udstilling - både lørdag OG søndag :smiley:

du ved godt sidste tilmelding til Nyborg er på fredag ik ??

Ann kommer med Liv. :love:

Det var også min tanke, da Line skrev om efter weekenden :slight_smile:

1 Synes om

Her har vi lige begrænset os til Ginny og Beka, da Meta har tumlet lidt for vildt med Levi (gætter jeg på) så hun mangler en lille tot hår pga en lille skramme, og det er knagme synligt på sådan en sort smoke! Så Meta og Levi får lov at komme med næste gang i stedet :slight_smile:

Så er det muligt, Saga bliver hjemme også. Hun var egt kun tilmeldt, fordi der så kunne blive et EUR ns BIV… Hun mangler en hel del pels på maven og det ene forben efter sterilisationen - JA, det bemærkes!

Haha, og jeg meldte uden fortrydelse Meta fra, da Merkur ikke kommer. Charlotte skal starte på arbejde igen lige op til :slight_smile:

Så melder jeg Saga fra. Måske er hun med UFB, da hun ellers skal være alene…

1 Synes om

Mercedes mangler også pels på mave og ben efter sterilisation i slutningen af Januar, men hun kommer nu med alligevel, om ikke for andet så for træningens skyld.

1 Synes om

Sidder og skal melde til nu. Havde banden herhjemme til det store sundhedstjek igår.

… Men jeg skal godkendes af systemet først… kan så godt nå det inden deadline i aften kl 8?

EDIT: ingen grund til bekymring, det gik dælme hurtigt :slight_smile:
Juliet Øglebarn er nu tilmeldt :slight_smile: Glæder mig. Lang tid siden jeg sidst har været afsted.

5 Synes om

Yay! Glæder mig til at se dig og ja, så må jeg bare kramme lidt på Juliet i stedet for… hvis hun gider :tihi:

1 Synes om

Hun er så sød, så selv om hun er lidt trykket ved situationen tager hun det altid så pænt.Der var gået koks i Hippys vaccinationer, så hun kan ikke nå at gå med… lidt ærgeligt.

Så kom der dommerfordeling:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Mingus skal til Anne Veland lørdag :slight_smile: Det har vi ikke prøvet før :thumbup:

1 Synes om

Jeg har haft Theodor hos Anne og haft hende i panelet en gang til BIS.
Begge gange en meget positiv oplevelse. Hende ville jeg have det fint med at komme til.

1 Synes om

Joy skal til Minna Krogh. Eller det forventer jeg når jeg har fået hende omgrupperet til tortie smoke. Hvis hun mod forventning bliver i gr. 5 som sort tortie skal både hun og Fiona til Ulrikke Wahl som jeg ikke kender.

Blua skal til Minna Krogh, det har vi ikke prøvet før, men gik steward for hende i Odense, så det glæder vi os til :slightly_smiling_face: