JYRAKs topkatteliste 2012

[QUOTE=Rokakitho;1022110]Ja jeg vågnede i morges fordi min mobil vibrerede løs, der kom en del lykønskninger med at Hope var kommet på topkattelisten,
Så måtte jeg op og tjekke, og sørme ikke hun er kommet ind på en 5. plads under ungdyr.
Og hun er min første opdrættet kat som er kommet på jyraks topkatteliste, så er meget stolt af min lille Hopsen

Stort tillykke til jer andre som er kommet på[/QUOTE]

Stort TILLYKKE med Hope :slight_smile:

Ja, jeg blev også glædeligt overrasket da morgenens første sms indeholdt lykønskning om topkatteplads, Chagall’s Sweet Pea nr. 2 ungdyr hun og sms afsenderens Chagall’s Amatyst Kitty hunkastrat nr. 3:)

Marina

Tillykke til alle kattene (og ejerne) der er kommet på topkattelisten :flag:

Stort tillykke :flag::flag: til Marina med Sweet Pea og Amatyst Kitty :slight_smile:

Tillykke med dine to også Marina :smiley:

øh hvordan kan Miss Bilka slå Filur .Huskattene får 100 point for 1. plads og 1 point mere for jyrak udstil.
Begge 2 har 5 1. pladser på jyrak udstillinger men hun har 515? De burde da dele pladsen jf de regler der står

Tillykke til alle de heldige vindere !!

[QUOTE=tzari;1022316]øh hvordan kan Miss Bilka slå Filur .Huskattene får 100 point for 1. plads og 1 point mere for jyrak udstil.
Begge 2 har 5 1. pladser på jyrak udstillinger men hun har 515? De burde da dele pladsen jf de regler der står[/QUOTE]

nu er reglerne jo så pillet af jyraks side igen (det har jeg stadig ikke forstået, at de skal fjernes når ikke lige det er indsendingstid :S ) - men der må jo være et eller andet sted hun har hentet 10 point, som Filur ikke har (for han må så have fået 505 ud fra regnestykket om 5100 + 51 point).
hvordan, hvornår osv. - pas! Men det må hun jo have ganske enkelt… mon ikke der er HELT styr på reglerne inde i Jyrak, og der har jo været dokumentation for det ved indsending af papirerne.

[QUOTE=tzari;1022316]øh hvordan kan Miss Bilka slå Filur .Huskattene får 100 point for 1. plads og 1 point mere for jyrak udstil.
Begge 2 har 5 1. pladser på jyrak udstillinger men hun har 515? De burde da dele pladsen jf de regler der står[/QUOTE]

tror ikke at BIS og BOX giver det samme :slight_smile:

Har flere gange fået at vide og hørt andre få at vide at i Jyrak er bis/box stemplet ligegyldigt for huskat da de giver det samme er kun vigtigt i Fd :open_mouth: Er ret mystifiseret og ja de har jo fjernet regler og tog ikke er screen-shot ,for hvorfor skulle jeg. Men må jo trist konstatere at Bilka har skiftet klub i løbet af 2012 og bis/box pludselig har en betydning i jyrak :frowning:

[QUOTE=PiaB;1022326]nu er reglerne jo så pillet af jyraks side igen (det har jeg stadig ikke forstået, at de skal fjernes når ikke lige det er indsendingstid :S ) - men der må jo være et eller andet sted hun har hentet 10 point, som Filur ikke har (for han må så have fået 505 ud fra regnestykket om 5100 + 51 point).
hvordan, hvornår osv. - pas! Men det må hun jo have ganske enkelt… mon ikke der er HELT styr på reglerne inde i Jyrak, og der har jo været dokumentation for det ved indsending af papirerne.[/QUOTE]

Nej, BIS/BOX giver ikke det samme ved huskat heller, når man ser i reglerne.
BIS huskat = 102, BOX huskat = 100
(Huskat I = 100, II = 95, III = 90)

Hvornår er det ændret? Har flere gange fået at vide det tæller det samme ??

Vivian prøv og rette henvendelse direkte til JYRAK, tror du hurtigere får svar den vej

har lige skrevet er bare ret paf lige nu:)

Her er link til reglerne for 2012
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=835

ja så passer frøken Bilkas point jo også strålende :slight_smile:

Tak for linket kan godt se jeg åbenbart har misforstået helt når jeg havde forstået bis/box stemplet kun var relevant ved Fd topkat og ikke jyrak-topkat. Men nu ved jeg det da.

jep

Det er fordi hvis formularen bliver liggende, så bliver folk ved med at sende ind længe efter sidste frist, tro det eller ej :slight_smile: Men det er jo bare at kigge i sit Kattemagasin - reglerne står altid i årets sidste nummer, så man til enhver tid kan finde dem igen. Medmindre katten har ædt bladet :wink:
VH
Susanne

Det er fordi hvis formularen bliver liggende, så bliver folk ved med at sende ind længe efter sidste frist, tro det eller ej :slight_smile: Men det er jo bare at kigge i sit Kattemagasin - reglerne står altid i årets sidste nummer, så man til enhver tid kan finde dem igen. Medmindre katten har ædt bladet :wink:
VH
Susanne