Kaddy har rundet de 1000 indlæg

:tihi: jeg havde set dig Anita men jeg kan kune skrive så hurtigt som mit tastatur tillader-LOL

Anita har dejlige frække Abyer og Brite bamser. Hun læser til sygeplejeske og er utrolig sød og mund rap:thumbup:

rap bamse sygeplejeske

[quote=SineGry;205101]:tihi: jeg havde set dig Anita men jeg kan kune skrive så hurtigt som mit tastatur tillader-LOL

Anita har dejlige frække Abyer og Brite bamser. Hun læser til sygeplejeske og er utrolig sød og mund rap:thumbup:[/quote]

:tihi::tihi::tihi: jamen jeg var jo også super diskret,da jeg gjorde opmærksom på lillebitte mig:sshh::sshh::sshh:så du er tilgivet:hjerte:

hun er også lidt af en fighter så hut jeg vidsker - lidt af en løvemutter ??

Jaaa nemlig

har hun ikke også exotic, sellkirk og devon rex?

uha det ved jeg ikke:ups:

devon jo:) selkirk nej:) exotic kælekat dejlig pige

Men du har opdrættet dem indenfor det sidste år, ik? :slight_smile:

nej har jeg ikke:) og du må meget undskylde,men den her tråd handler ikke om,mine katte men om mit avatar navn,så har du noget du vil af med så skriv en pb.

Anita, kan vi ikke se et NYT billede af Leiah, jeg kunne godt tænke mig at se hvordan hun har udviklet sig…hun er jo smuk nok til at blive vist frem :slight_smile:
Tillykke med dine Devon Rex, spændende race…

[quote=litza;205205]Anita, kan vi ikke se et NYT billede af Leiah, jeg kunne godt tænke mig at se hvordan hun har udviklet sig…hun er jo smuk nok til at blive vist frem :slight_smile:
Tillykke med dine Devon Rex, spændende race…[/quote]

ja det er hun, hun er en skøn kat som har været elsket fra den dag hun satte sine poter i mit hjem. Jeg må ærligt indrømme at min lyst til at vise hende er meget lille.Og du har ikke talt/skrevet til mig i hvad 2 år ,så hvorfor nu:?:?:?og tak ja syntes også de er dejlige:):slight_smile:

Nu var der en der henviste til, hvad du opdrættede - og jeg tager måske fejl af, at du ikke har opdrættet sellkirk med exotics - så beklager jeg meget :slight_smile:

Jeg vil jo bare vide om du stadig har hende, ikke ?? og 2 år siden er det ikke for Leiah bliver først to år til Juli, husker vist at vi tog lidt diskutioner sidste år men joh Anita jeg har spurgt dig på pb om Leiah for ikke så lang tid endda, kunne da godt tænke mig at se hvordan hun nu ser ud ? men det er måske for meget at forlange…

jamen du er meget velkommen til at komme og se hende,jeg har aldrig sagt andet.:slight_smile:

har iøvrigt lige besvaret dit spørgsmål:

ja det er hun, hun er en skøn kat som har været elsket fra den dag hun satte sine poter i mit hjem. Jeg må ærligt indrømme at min lyst til at vise hende er meget lille

Hvorfor er din lyst til at vise et billede af hende meget lille, hun har da gjort det godt på show og du er glad for hende? det får mig altså til at spekulere på om du overhovedet har hende :frowning: ja om hun overhovedet lever, sorry…

ved du hvad,jeg gider ikke bruge mere krudt på dig og dine kumpaner,hav en god sommer:)

Lad os vende tilbage til trådens oprindelige emne, nemlig at Kaddy skal have et tilnavn :slight_smile:

ja hun har gjort sig fint på show,og jo hun ligger faktisk i min mors arme lige nu,og den sidste gider jeg slet ikke svare på, det er fuldstændigt latterligt

taak:)