Kære alle kattevenner

[quote=Marianne H;474051]Hej Silke

Jeg har osse haft travlt med at sove, for i dag skal jeg hjem til mig selv, efter min ferie hos “mormor”, så jeg er nødt til at være frisk når jeg skal ud og lege med mine venner, og måske nappe en mus

hilsen Madsekat
[/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er du fiiiiiiin, Madsekat… og lille-bitte - er du kun en baby endnu ??

:hjertehop::hjertehop:

Jeg ELSKER oz min mormor, når hun kommer - så jeg er sikker på at du har haft det som en lille Prins hos din mormor

:hjerte::hjerte:

:pote:Silkepigen:pote:

[B]Hej Silke :heya:
Ja, jeg har også haft det utroligt hårdt… Her ligger jeg på sofaen og drømmer søde velfortjente drømme.
Mor har været helt gak i låget - Hun har både støvsuget, vasket gulv, vasket tøj og strøget tøj :besvimer:
Gaaaaab jeg bliver jo helt træt af at kigge på hende suse forbi :slight_smile:

Håber du får en god weekend!

Mijaaaav fra Prinsesse Lillo
[/B]

Hvor er du fiiiiiiin, Madsekat… og lille-bitte - er du kun en baby endnu ??

:hjertehop::hjertehop:

Jeg ELSKER oz min mormor, når hun kommer - så jeg er sikker på at du har haft det som en lille Prins hos din mormor

:hjerte::hjerte:

:pote:Silkepigen:pote:[/quote]

Ajjjj Silkepige :tihi:

Jeg er 4 år, i min bedste alder, du ved godt hellere lille og vågen end stor og doven.

Min mormor siger altid at jeg er så lille fordi min mor og far sulter mig, jeg vejer 3 kg men de sidder lige som de skal, og alle musene der hvor jeg bor kalder mig den grå skygge, for wupti, så har jeg dem :thumbup:

[quote=Rikke Lillevang;474069]Hej Silke :heya:
Ja, jeg har også haft det utroligt hårdt… Her ligger jeg på sofaen og drømmer søde velfortjente drømme.
Mor har været helt gak i låget - Hun har både støvsuget, vasket gulv, vasket tøj og strøget tøj :besvimer:
Gaaaaab jeg bliver jo helt træt af at kigge på hende suse forbi :slight_smile:

Håber du får en god weekend!

Mijaaaav fra Prinsesse Lillo
[/quote]

:wehuu::wehuu:

Ja, jeg lærer vist aldrig at forstå mig på mennesker - de er mærkelige - at tænke sig at fare rundt på den måde i flere timer af gangen ??

:uha:

Jeg kan se, at du oz forstår hvordan man slapper rigtig dejligt af - du er flot med al det hvide hår…

:hjerte::hjerte:

:pote:Silkepigen:pote:

[quote=Marianne H;474078]Ajjjj Silkepige :tihi:

Jeg er 4 år, i min bedste alder, du ved godt hellere lille og vågen end stor og doven.

Min mormor siger altid at jeg er så lille fordi min mor og far sulter mig, jeg vejer 3 kg men de sidder lige som de skal, og alle musene der hvor jeg bor kalder mig den grå skygge, for wupti, så har jeg dem :thumbup:[/quote]

:hjertehop::hjertehop:

Du ligner bare sådan en rigtig lille, flot fyr - og vi to vejer næsten det samme - jeg vejer 3,2 kg - så vi passer godt sammen.

:hjerte:

Jeg bliver ikke sultet, jeg er bare slemt kræsen og spiser kun meget lidt mad på en dag - og så spæææææner jeg meget rundt og leger med min mor - så vi to bliver nok aldrig for tykke.

:yah::yah:

Kan du virkelig spise en varm mus, du lige selv har fanget ???

Smager de godt ??

:uha::uha:

Du får jo hår i munden, og den har øjne og tænder - æder du virkelig det hele ???

Pu-baddder-…

tror ikke, at det var noget for mig.

:blegne::blegne: :høhø: :høhø:

:pote:Silkepigen:pote:

Ja, jeg lærer vist aldrig at forstå mig på mennesker - de er mærkelige - at tænke sig at fare rundt på den måde i flere timer af gangen ??

:uha:

Jeg kan se, at du oz forstår hvordan man slapper rigtig dejligt af - du er flot med al det hvide hår…

:hjerte::hjerte:

:pote:Silkepigen:pote:[/quote]

[B]Jeg tror heller aldrig jeg kommer til at forstå hvorfor min tossede mor GIDER at løbe rundt på den måde-surrender
Det eneste tidspunkt jeg gider at løbe er når Wulli og jeg leger fangeleg :høhø: Det er rigtig sjovt :thumbup:

Ja, jeg ELSKER at ligge i sofaen og flade helt ud, det er bare LIVET :høhø:
Tusind tak Silke - Du har altså også noget smukt hår :heya:
[/B]

Æhmmmm…Silke?

Kan du ikke godt fortælle mig hvor din mor har købt sådan en stor seng…den hun har købt til mig er vist en størrelse small…

Jeg kan lige være her hvis jeg klemmer mig lidt sammen og det er et rigtigt godt sted at holde øje med min mor der laver noget hun kalder at “muge ud i soveværelset”. Ved ikke helt hvad det betyder, så vidt jeg kan se flytter hun bare en hel masse ting fra et sted til et andet sted.

Om ikke andet jokker hun ikke på mig så længe jeg ligger her - tror ikke hendes fødder kan nå helt herop :tihi:

[quote=Gizzemissen;474143]Æhmmmm…Silke?

Kan du ikke godt fortælle mig hvor din mor har købt sådan en stor seng…den hun har købt til mig er vist en størrelse small…

Jeg kan lige være her hvis jeg klemmer mig lidt sammen og det er et rigtigt godt sted at holde øje med min mor der laver noget hun kalder at “muge ud i soveværelset”. Ved ikke helt hvad det betyder, så vidt jeg kan se flytter hun bare en hel masse ting fra et sted til et andet sted.

Om ikke andet jokker hun ikke på mig så længe jeg ligger her - tror ikke hendes fødder kan nå helt herop :tihi:[/quote]

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Naaarj, hvor er du en flot fyr… :besvimer::besvimer: …men du er oz stooooooooor.

Min mor har købt min seng her :

www.loppetjansen.dk

Men jeg tror altså ikke, at du kan være i den - husk på, at jeg er et lille-bitte nips på 3.2 kg.

:hjerte::hjerte:

Muge ud ???

Næh, dét ord kan jeg ikke hjælpe dig med - men det der med at flytte rundt på tingene, det er noget min mor oz er vild med ??

:øhmm::øhmm:

Jeg har det nu bedst, når tingene er der hvor de altid har været.

:slight_smile:

Lige nu lugter her igen… min mor bager heeel tiden - nu skal der bages boller… IGEN ?!.. og den der lugt af gær, synz det lugter lidt af gift…

:øhmm::øhmm:

:pote:Silkepigen:pote:

Hej søde Silke. :heya::heya:

Pyhaaa, jeg bliver helt stresset over, at se hvor travlt du har haft …ja også alle dine dejlige venner.:stuck_out_tongue:

Jeg skal sørge for at tænke lidt mere på om jeg har givet Harlem, Hudson og Moon for mange opgaver herhjemme…

Lige nu er der :

Hunde der skal skræmmes et bøv i dagligt.
Småfugle der skal have motion
Mennesker der skal gøre opmærksomme på hvis madskålen kun har 3 cm foder til bunden.
Klør der skal slibes
Sovepladser der skal holdes varme

Ja og sikkert mange flere hvis du spør dem.

[quote=Gizzemissen;474143]Æhmmmm…Silke?

Kan du ikke godt fortælle mig hvor din mor har købt sådan en stor seng…den hun har købt til mig er vist en størrelse small…

[/quote]

Tror du ikke bare din mor har kommet til at koge den i vask, så den er krøbet ???

:klapper:

Kære Silke og alle I andre venner derude - nu er Nellie lige hoppet på tasterne.

Den der lille radiator-seng er NO GO for mig. Jeg kræver plads og gerne en fin en af slagsen :fin::fin:

Smider lige et billede af mig da jeg agerede bordpynt.

Om jeg fatter min mor - først smilte hun overbærende
så sagde hun : “eiiiij altså Nellie”
så skulle hun lige til at tage mig og løfte mig ned
men så så hun at jeg havde rene poter
og så fik jeg lov til at blive liggende
Til sidst rendte hun ud og hentede kameraet
Hvad sker der lige for det kvindemenneske :øhmm:

Nej du, mennesker er for viderekomne, og jeg er ikke kommet så vidt.
Jeg kører bare den tilbagelænede, rolig og malige stil.

[quote=Sannela;474253]Hej søde Silke. :heya::heya:

Pyhaaa, jeg bliver helt stresset over, at se hvor travlt du har haft …ja også alle dine dejlige venner.:stuck_out_tongue:

Jeg skal sørge for at tænke lidt mere på om jeg har givet Harlem, Hudson og Moon for mange opgaver herhjemme…

Lige nu er der :

Hunde der skal skræmmes et bøv i dagligt.
Småfugle der skal have motion
Mennesker der skal gøre opmærksomme på hvis madskålen kun har 3 cm foder til bunden.
Klør der skal slibes
Sovepladser der skal holdes varme

Ja og sikkert mange flere hvis du spør dem.[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

De har da riiiigeligt at se til - jeg har lidt ondt af dem…

Kan de ikke få en servicehund til et par af opgaverne ??

:stuck_out_tongue:

:pote:Silkepigen:pote:

[quote=Lindvig;474312]Kære Silke og alle I andre venner derude - nu er Nellie lige hoppet på tasterne.

Den der lille radiator-seng er NO GO for mig. Jeg kræver plads og gerne en fin en af slagsen :fin::fin:

Smider lige et billede af mig da jeg agerede bordpynt.

Om jeg fatter min mor - først smilte hun overbærende
så sagde hun : “eiiiij altså Nellie”
så skulle hun lige til at tage mig og løfte mig ned
men så så hun at jeg havde rene poter
og så fik jeg lov til at blive liggende
Til sidst rendte hun ud og hentede kameraet
Hvad sker der lige for det kvindemenneske :øhmm:

Nej du, mennesker er for viderekomne, og jeg er ikke kommet så vidt.
Jeg kører bare den tilbagelænede, rolig og malige stil.

[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg har tænkt over vores mennesker hele dagen, og jeg kan stadig ikke forstå dem og det, de synes er sjovt.

:sshh::sshh:

Hvis min mor så det flotte bord, ville hun besvime - det er liiiige sådan noget, hun kan lide - men hvis du spørger mig, så synes jeg altzå at den smukke katteven er det smukkeste på bordet.

:hjertehop::hjertehop:

:pote:Silkepigen:pote: