Kære lille Frøken Friis

God rejse Frøken Friis.

Tak for alle jeres tanker og ønsker om en god rejse til min lille pige.
Frøken Friis var rendt sig en tur, og har sikkert været for langt hjemmefra. Jeg var ude og gå med de andre, og fandt hende liggende tæt på en svineproducent, der ligger bag mig.
Hun lagde fin i græsset med den lille smule blod ved en tand, det var hvad der var at se på hende. Hun var stadig varm, men død.
Jeg har på fornemmelsen hun har været på gale veje, da de ved det er forbudt at gå derop, men Friis havde sin egen vilje og det har sikkert kostet hende livet.
Summa sumarum… Selv langt fra alfavej og langt ude på landet er det altså stadigt farligt for en lille mis. De er nu derfor i husarrest, og kommer på to gåture om dagen. Ikke helt tilfredse, men jeg skal ikke miste flere på den måde.

Sugieh, Rose, Lucky og de to pletter sagde farvel til hende og de to resterende af de tre musketerer sov tæt sammen i Friis nullerput resten af dagen i går.
Friis ligger under hendes klatretræ oppi haven, hvor de sidste billeder af dem blev taget den anden dag. Der, hvor mine forglemmigej gror, i en plet, hvor solen næsten altid rammer .

Far nu vel Smukke Frøken Friis :rip:

Et kæmpe :kram: til dig

God rejse smukke frøken :rip:

Det er da forfærdeligt. Det gør mig bare så ondt for dig, Luise.
-kramer

Det gør mig meget ondt!!
God rejse smukke missepige!

:hjerte: Smukke lille skrigeunge :hjerte:

Årh det gør mig så ondt :kram:

God tur smukke pige :lys: Hils deroppe…

:lys:Sov godt Frøken Friis :lys:

Jeg føler med dig :trøste:

:kram:

Har du nogen idé om hvad der er sket? Altså var hun blevet ramt af en bil eller spist rottegift eller noget?

Skrækkeligt er det. Stakkels dig! :kram:

:ked:Kære Luise

Hvor gør det mig ondt på dine vegne. sødeste lille frk. Friis
K.H
Birthe

Det gør mig ondt :trøste:

:sørger: god rejse lille Frøken friis :lys:.