Kaffe og kattenus hos M&M-mor, Melix og....?

Ja, der skulle så have stået Missemor! M&M-mor påstår hårdnakket at hun har en kat som hedder Missemor… Yeah right. Vi så ikke så meget som skyggen af hende hele dagen… mærkelig nok, den bette dame burde kunne kaste en imponerende skygge:p:p:p

Men Melix overvandt sin skræk for fremmede mennesker og kom ud fra sit skjul under sengen og hilste på. Og hold da op en dejlig dreng:thumbup: Han er utrolig kælen og rigtig nussesyg. En rigtig møffedreng:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvilket smukt dyr :wehuu:
Fortæl…fortæl om kagerne, som I spiste. :savle:

[quote=Mona Jensen;252255]Hvilket smukt dyr :wehuu:
Fortæl…fortæl om kagerne, som I spiste. :savle:[/quote]

Hvem nævnte noget om kager??? Sidder du med insider viden Mona?:høhø::høhø::høhø:

Hold da op - hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg sige at det var billeder af Nikita!

Han er velnok en smuk og dejlig missedreng!

:wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;252257]Hold da op - hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg sige at det var billeder af Nikita!

Han er velnok en smuk og dejlig missedreng!

:wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Han er en rigtig dejlig, skøn og vidunderlig krammebamse:wehuu:

[quote=JulleML;252250]Ja, der skulle så have stået Missemor! M&M-mor påstår hårdnakket at hun har en kat som hedder Missemor… Yeah right. Vi så ikke så meget som skyggen af hende hele dagen… mærkelig nok, den bette dame burde kunne kaste en imponerende skygge:p:p:p

Men Melix overvandt sin skræk for fremmede mennesker og kom ud fra sit skjul under sengen og hilste på. Og hold da op en dejlig dreng:thumbup: Han er utrolig kælen og rigtig nussesyg. En rigtig møffedreng:hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Ja, MISSEMORS SKYGGE ER IKKE SÅDAN AT SIGE SKI’ TIL :smiley: :smiley: (Jeg hader Caps Lock :tihi:) Men jeg var godt nok lettet, da Melix vovede sig frem fra sit flyverskjul, for ellers havde I da slet ikke troet på, jeg havde kat :smiley: Nu glæder jeg mig til en ordentlig gang kattenus med garanteret kat!! :høhø:

Godt, du fik ham “fanget” på billederne, han var ellers ikke heeeelt samarbejdsvillig :høhø:

Du skal bare sidde med en ostemad, så garanterer jeg også kradsemærker i lårbasserne… Laban eeeeeelsker ost…-brækkesig

Smukke misser og jeg bifalder din smag i tæpper :thumbup:

Nej, han er godt nok en lumsk model:venter:

[quote=Eva;252257]Hold da op - hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg sige at det var billeder af Nikita!

Han er velnok en smuk og dejlig missedreng!

:wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Det er rigtigt, særligt på nummer to billede synes jeg, han ligner Nikita :slight_smile: De er også bygget lidt i… i samme stil… :ups:

[quote=Mona Jensen;252255]Hvilket smukt dyr :wehuu:
Fortæl…fortæl om kagerne, som I spiste. :savle:[/quote]

Æble-tema!!! :savle: Jeg elsker denne sæson!! Hvordan er det nu, det engelske udtryk An Applepie a day keeps the Doctor away … :stuck_out_tongue: Og opdagede lige, at mine brombær er også klar, så når du ror herover en dag, så laver jeg brombærtærte!! :slight_smile: :slight_smile:

LOOOOOOL Det slog mig lige. En af samtalerne var følgende:

M&M-mor: [I]bla bla kavle bla bla

[/I]Julle: [I]Bla bla blaaaah kavle kavle kavle bla bla

[/I]M&M-mor: [I]bla bla!!! bla kavle kavle blaaaaaa! bla bla

(Altså 2 høns ævler løs ud der ud af)
[/I]
Midt i denne intelligente samtale imellem de 2 høns, bliver M&M-mor´s uendelige strøm af ord afbrudt, da Lasse ganske ud af det blå udbryder: Hej Melix dit tykke dyr!!!..

M&M-mor blev HELT tavs:uha::uha::uha:
Jeg trøstede hende med at sådan taler Lasse også til Laban:klapper:

Men M&M-mor´s udtryk var GULD værd!!!:klapper::klapper::klapper:

A Sommersby a day keeps the doctor away:p

[quote=JulleML;252321]LOOOOOOL Det slog mig lige. En af samtalerne var følgende:

M&M-mor: bla bla kavle bla bla

Julle: Bla bla blaaaah kavle kavle kavle bla bla

M&M-mor: bla bla!!! bla kavle kavle blaaaaaa! bla bla

(Altså 2 høns ævler løs ud der ud af)

Midt i denne intelligente samtale imellem de 2 høns, bliver M&M-mor´s uendelige strøm af ord afbrudt, da Lasse ganske ud af det blå udbryder: Hej Melix dit tykke dyr!!!..

M&M-mor blev HELT tavs:uha::uha::uha:
Jeg trøstede hende med at sådan taler Lasse også til Laban:klapper:

Men M&M-mor´s udtryk var GULD værd!!!:klapper::klapper::klapper:[/quote]

Jaaa, dér hyggede du dig godt nok!!! -LOL Meeen, så tyk er Lille Mel da heller ikke, vel?? … VEL!!! :venter: :venter:

Har lige pelset den sidste… :ups:

NAAAAAARJ… han er da et lille … øh… æhmmm… fnug???:øhmm:

:klapper::klapper::klapper:

er der noget zotte i drengen…jeg kunne godt mistænke knægten for at være ½ zotte…lækker ser han i alt fald ud…

zotte?:øhmm::?..:ups:

Ja Exotic…perser exotic…