-blåblå -blåblå -blåblå -blåblå Jeg sidder her med en meget lunken kaffe, og et temmeligt højt blodtryk.
Har lige set at en ned lukket opdrætter (hun fik fjernet ca. 18 misrygtede katte fra sin fra flyttet ejendom)
Tilsyneladende har fået held til igen at anskaffe sig to maine coons igen igen.
Hvilket tænder mig fuldstændig af. hvad fanden får konen til igen at anskaffe sig katte igen. Hun skred bare fra 18 og så første fik hun under en mrd. efter denne “tvangsfjernelse”.
Jeg kaster op, hvis nogen skriver jammen hun er edder sød, hvordan kan man være sød, og stadig være sød når man bare skrider fra 18 katte.
Hvem i sin vildeste fantasi vil finde på at sælge hende katte igen ?, og hvordan kan man formidle at dette er en “sød” dame, som åbenbart (kan snakke for sin syge moster) Jeg har prøvet at sende advarsels mail rundt til maine coon opdrættere. Men ikke med godt nok resultat.
Jeg syntes personligt, at hun skulle samle på frimærker el. andet ikke levende ting.
Jeg er sikker på at hun syntes dette er ren hekse jagt, på hende og at tingene sikkert ikke var så slemt… men dette kan div. dyrlæger ligesom dokumentere ikke passer.
Hendes katte, var dehydreret, underernærede, nogen var syge, alle var voldsomt angrebet af lopper. Alle kattene blev opladseret, nogle enkelte aflivet. Andre i intevisiv pleje.
Alle efterladt i et hus, som damen ikke havde boet i siden jul. Kattene fjernet 3-4 mrd. efter hendes fra flyt.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette enme, måske bare have luft, for min fustration, og vrede.
Jeg kan til min død ikke forstå hendes handling, eller de klaphatte der tilstadighed holder hånden over hende. Fordi hun er sød… Men det er jo ikke første gang damen efter lader katte… Så hvad får jer til at tro at hun ikke vil gøre det igen, hvis tingene bliver tja hvad ved jeg besværligt.
HMMM, håber at i forstår at jeg bare fik brug for luft, og at i kære opdrættere lige overvejer om i vil sælge denne søde dame endnu en kat ?
Hilsen Pia