Kaffen galt i halsen igen/Misrøgter katte,men får nye katte

-blåblå -blåblå -blåblå -blåblå Jeg sidder her med en meget lunken kaffe, og et temmeligt højt blodtryk.
Har lige set at en ned lukket opdrætter (hun fik fjernet ca. 18 misrygtede katte fra sin fra flyttet ejendom)
Tilsyneladende har fået held til igen at anskaffe sig to maine coons igen igen.
Hvilket tænder mig fuldstændig af. hvad fanden får konen til igen at anskaffe sig katte igen. Hun skred bare fra 18 og så første fik hun under en mrd. efter denne “tvangsfjernelse”.

Jeg kaster op, hvis nogen skriver jammen hun er edder sød, hvordan kan man være sød, og stadig være sød når man bare skrider fra 18 katte.

Hvem i sin vildeste fantasi vil finde på at sælge hende katte igen ?, og hvordan kan man formidle at dette er en “sød” dame, som åbenbart (kan snakke for sin syge moster) Jeg har prøvet at sende advarsels mail rundt til maine coon opdrættere. Men ikke med godt nok resultat.
Jeg syntes personligt, at hun skulle samle på frimærker el. andet ikke levende ting.

Jeg er sikker på at hun syntes dette er ren hekse jagt, på hende og at tingene sikkert ikke var så slemt… men dette kan div. dyrlæger ligesom dokumentere ikke passer.
Hendes katte, var dehydreret, underernærede, nogen var syge, alle var voldsomt angrebet af lopper. Alle kattene blev opladseret, nogle enkelte aflivet. Andre i intevisiv pleje.
Alle efterladt i et hus, som damen ikke havde boet i siden jul. Kattene fjernet 3-4 mrd. efter hendes fra flyt.

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette enme, måske bare have luft, for min fustration, og vrede.
Jeg kan til min død ikke forstå hendes handling, eller de klaphatte der tilstadighed holder hånden over hende. Fordi hun er sød… Men det er jo ikke første gang damen efter lader katte… Så hvad får jer til at tro at hun ikke vil gøre det igen, hvis tingene bliver tja hvad ved jeg besværligt.

HMMM, håber at i forstår at jeg bare fik brug for luft, og at i kære opdrættere lige overvejer om i vil sælge denne søde dame endnu en kat ?
Hilsen Pia

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Prøver lige igen smilies gik galt øv og det blev rodet.
Jeg sidder her med en meget lunken kaffe, og et temmeligt højt blodtryk.
Har lige set at en ned lukket opdrætter (hun fik fjernet ca. 18 misrygtede katte fra sin fra flyttet ejendom)
Tilsyneladende har fået held til igen at anskaffe sig to maine coons igen igen.
Hvilket tænder mig fuldstændig af. hvad fanden får konen til igen at anskaffe sig katte igen. Hun skred bare fra 18 og så første fik hun under en mrd. efter denne “tvangsfjernelse”.

Jeg kaster op, hvis nogen skriver jammen hun er edder sød, hvordan kan man være sød, og stadig være sød når man bare skrider fra 18 katte.

Hvem i sin vildeste fantasi vil finde på at sælge hende katte igen ?, og hvordan kan man formidle at dette er en “sød” dame, som åbenbart (kan snakke for sin syge moster) Jeg har prøvet at sende advarsels mail rundt til maine coon opdrættere. Men ikke med godt nok resultat.
Jeg syntes personligt, at hun skulle samle på frimærker el. andet ikke levende ting.

Jeg er sikker på at hun syntes dette er ren hekse jagt, på hende og at tingene sikkert ikke var så slemt… men dette kan div. dyrlæger ligesom dokumentere ikke passer.
Hendes katte, var dehydreret, underernærede, nogen var syge, alle var voldsomt angrebet af lopper. Alle kattene blev opladseret, nogle enkelte aflivet. Andre i intevisiv pleje.
Alle efterladt i et hus, som damen ikke havde boet i siden jul. Kattene fjernet 3-4 mrd. efter hendes fra flyt.

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette enme, måske bare have luft, for min fustration, og vrede.
Jeg kan til min død ikke forstå hendes handling, eller de klaphatte der tilstadighed holder hånden over hende. Fordi hun er sød… Men det er jo ikke første gang damen efter lader katte… Så hvad får jer til at tro at hun ikke vil gøre det igen, hvis tingene bliver tja hvad ved jeg besværligt.

HMMM, håber at i forstår at jeg bare fik brug for luft, og at i kære opdrættere lige overvejer om i vil sælge denne søde dame endnu en kat ?
Hilsen Pia

Ja man kan jo kun undre sig over at hun går ud og køber nye igen :? :? :?

Hvis hun virkelig er så glad for katte, og slet ikke kan leve uden, hvorfor så ikke bare passe dem man nu havde :? :? :?

Ja jeg fatter det ikke… -grrr -grrr

Puha har godt set det… og ja jeg forstår det simpelthen ikke… Hun burde slet ikke have kat… -sorry eller andet levende… -sorry

Øhhhh set - hvor henne ??? - Vil smadder gerne lige være helt med
[bigloony]

Hej Pia
Jeg bliver lige nød til at knytte en kommentar til emnet også.
Jeg er nemlig lidt ambivalent omkring anskaffelse af den anden kat. Jeg er 100% enig i at hun ALDRIG skulle have haft den første, men faktum er at nu har hun den, og i guder jeg håber hun kan passe den bedre end de andre katte hun har haft. Men alle med maine coon katte ved også at de ikke trives optimalt som alene katte. Det ved personen også som (forhåbenligt) tidligere opdrætter.
Hvis en 3. kommer til så begynder jeg altså at slå hovedet ned i bordet, for så er det fordi der mangler en stop klods.
Jeg håber og krydser fingre for at hun magter at passe de to med foder, opmærksomhed vaccinationer og dyrlæge, ja at hun kan rette op på alle de ting der fejlede med de første, især for kattenes skyld.

MVH
Heidi

stakkels stakkels katte…

det er da godt der er et vågent øje med at de ikke bare bliver efterladt igen…

Hvorfor har nogen mennesker så lidt respekt for levende væsner - det er så tragisk… -ked

Det kan der jo egentlig godt være noget om, at det er bedre med to end en.

Men giver dig samtidlig ret i, at hun aldrig skulle have haft den første.
Jeg tror så også at noget af det som får Pia til at reagere er, at der stadig er opdrættere som vil sælge til hende.

Hej MajBritt
Det forstår jeg heller ikke, men der står ingen steder listet om den er med stamtavle, så det er jo ikke til at vide om det er en opdrætter der har solgt den til hende.

MVH
Heidi

[bigloony][/quote]

Enig -thumbs

Nej det står der ikke noget om nu, men da den første blev oprettet skrev hun at den var med tavle.
Det har hun så slettet nu.

[smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]
Jeg skriver i noget der minder om afmagt. jeg oplever at folk total bærer over med hende, neglisere hvad hun faktisk gjorde og jeg fatter det ikke.

Jeg syntes stadig at hun skulle have været på forsiden af BT.
Og jeg har ingen tiltro til at hun denne gang passer sin misser. Hvorfor skulle hun dog det. Når hun to gange som opdrætter har skredet for sit kattehold.
Så ja, to maine coon er mange gange bedre en en. Men i hendes tilfælde så nej… en kat er stadig for meget.

Og hvad f… får folk til at overlade hende, noget levende igen.
Jeg er uden mærket klar over at damen mener hun har gjort det godt, og at hendes katte ikke var misrygtet… men der finder bare for mange dyrlæger der har se på de forskellige katte til at hendes påstand holder.
Jeg sidder også og tænker på alle de mennesker, som har overtaget det kæmpe arbejde med at få hendes katte op igen… Shit i må føle jer temmeligt meget til grin.
Eller de opdrættere, som har haft hentet deres og andres katte hjem, om pladseret disse misrygtede dyr. Plejet og passet dem… For så at opdage at hun under en mrd. efter har anskaffet sig en ny… [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]
Jeg har ikke ord for min vrede… hun skal bare være glad for at hun ikke har haft kat fra mig, jeg ville ikke være så nådig som de opdrættere der har haft solgt kat til hende.
GRRRRR…Pia -engel

[bigloony][/quote]

Enig -thumbs[/quote]

Jeg så det faktisk på Kattegalleriet… :slight_smile:

Enig -thumbs

Pia
Jeg bærer bestemt ikke over med hende, jeg syntes det er ubegribeligt at man når så langt ud med sine dyr.
Jeg vil sige at i starten blev det meget negligeret, hvilket nok er grunden til hun fik lov at købe kat nr 1.
Hun burde ikke have kat mere, tror ikke du finder mange herinde der er uenige i det, eller det håber jeg ihvertfald ikke.
Men fakta er nu har hun en kat. Og hvem der har solgt den til hende får vi nok ikke af vide.
Så er det bare at håbe på at hun magter at passe dem nu de kun er to.

MVH
Heidi

Ja min vrede er så stor så jeg ikke kan kapere den.

Jeg personligt hentede min egen kat dernede og en del flere -ked Og mine følelse lige nu er så oprørte, at jeg vil så langt jeg formår, holde mine finge i ro efter dette indlæg. -græd

Hun afleverede en flok røvsyge katte, på betingelsen af at jeg ikke meldte hende, Det skulle jeg have haft gjordt og det er min fejl, at jeg var for ivrig efter bare at redde kattene. -ked

Aldrig aldrig mere falder jeg for den der med, jamen hun er jo så sød [smilie=hate-boid.gif]

Men der er ingen tvivl om at hun havde misrøgtet disse katte, de var som Pia beskriver og det var en frotvivlet situation at stå i. Jeg vil aldrig glemme dette og de stakkels katte. -græd -græd

Jeg har været en af dem der skånede hende, og det beklager jeg nu dybt -mai

Hun spytter både mig Heidi Rita og andre opdrættere direkte i fjæset lige nu, vi reddede hendes røv, og takken er et spark i røven der kan mærkes. -mai

Når vi så ser væk fra vores følelser og foragt og kikker på kattene,ja så knækker min film igen igen igen. Og jeg kan igen se alle disse katte, og ingen kan få det syn væk fra mine øjne igen… -ked -ked

Når jeg tænker på hun købte min Kælepot, min elskede hvide dreng og misrøgtede ham som hun gjorde, og derefter kasserer ham og de andre, og allerede nu kan ERSTATTE SINE KATTE MED NYE ja så mener jeg at hun spytter på min kat og de andre katte, det har de faneme ikke fortjent, og min vrede er kanon stor nu… [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Min dreng har de nu godt, men jeg kan stadig vræle over den følelse af at hun BARE KAN ERSTATTE ham, hvordan kan man bare det [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

At hun skulle købe den første allerede der stod jeg af, mine følelser for dette køb er KÆLLING.
Nej der er ikke noget med at måske er det bedre med 2, hun har også pappegøjer hunde og huskatte så nej der er ikke flere undskyldninger for at hun nu har købt en mere. [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Sorry for mit indlæg men jeg er vred, rasende, skide tosset og ked -ked -ked -ked

Jeg var lige inde og lure på KG, og jeg er i dyb chock over at der stadig er så mange af jer herinde på hendes venneliste, det fortælle mig at ja alt kan åbenbart tilgives hvis man er vellidt og sød -brækkesig -brækkesig -brækkesig

Så vil jeg sku hellere være hadet af jer alle, men behandle mine dyr ordentlig -pote

Nu er min kvote slikken røv opbrugt, og min kvote venskabelig hjælp opbrugt -brækkesig

Jeg forstår heller ikke, at hun bare kan anskaffe sig nogen nye katte…
Jeg kan slet ikke finde ord, andet end at hun burde sku da ikke kunne købe kat nogen steder…
Jeg har det helt dårligt…

Ups, jeg er vist en af dem… Det har jeg ikke lige tænkt over… -sorry

glemte lige, man kan være lige så vellidt og sød man vil… MEN man behandler dyr på en pæn måde… så er jeg sku ligeglad med hvor søde nogen er… og hvor meget de har hjulpet… MAN behandler dyr med respekt…

Tror nu at grunden er at de fleste af os, meget sjældent er på Kattegalleri… jeg har ihvertfald personligt ikke været derinde ret mange gange efter at dette forum åbnede…
Men tjekkede da lige min profil derinde og fik slettet en person :slight_smile: