Kaffeslabarads (og ihhhh hvor jeg glæder mig)

Nu vil jeg gøre mig klar til at køre til Djursland…

jeg skal lige have pakket en lille godtepose med legetøj til misserne, så er jeg den der er på vej…

så kan i jo sidde og fundere over hvem det er der gerne vil give kaffe…

hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tænke tænke…tænke tænke…tænke tænke…tænke tænke… -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

Ja, det kan ikke være mig, for jeg flytter først til Djursland om 3 uger -rulleøjne

-hæhæ

Og det er jo desværre heller ikke mig, du kommer på besøg hos - for jeg bor jo i den anden retning -ked

Ihhh hils endelig Jeanette!!!

GG

Nope, der er ikke mig for jeg bor stik vest for Djursland, nemlig helt ude mod vest. -høhø -høhø

Men du skal da være hjertlig velkommen Bente. -velkommen

Mente Jeanette troldemor GG

Det duer ikke at der er flere af os med dobbeltnavne GG

Ja det MÅ være Troldemor -jegkrydser -jegkrydser

JA… tror du vi kan vinde noget!!! G

hils Troldemor mange gange [bigloony]

ja vi kan, vi har vundet det meste af den kage du medbringer HI HI HI

Haha ja du har jo varslet om at du nok skal spise en god portion… og det er dig velundt søde Sine Gry -forelsket

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE tak min lilel sveske skat

Ihhhhhhhh DET VAR sandelig hyggeligt, hilste X mange på charmetrolden Flannagan…for hunde da han er en lækker dreng… Dixie og Aine og lækre sort/hvide Azron samt en lidt stille og forsigtig Gazira… For slet ikke at glemme Dejlige Venlige og misseglade Basco…han er et fund… Tak til Jeanette og Elly for kaffe og dejligt selskab, det var et par rigtig hyggelige timer…

Weeeeeee Nette tygtiiiiiig!!

Dejligt i har haft hyggeligt slabberas :slight_smile:

Jamen velbekom små grydelåg… “rotten” er osse et hit her i huset… godt der snart er udstilling igen…så vi kan få nye forsyninger…

kat… hvilken kat, vi snakkede da ikke om katte… -jegplaprer -jegplaprer -jegplaprer -jegplaprer -toshy

IIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHH Hvor hyggeligt…er slet ikke misundelig på at se troldemors missekatte -rulleøjne -rulleøjne -rulleøjne -rulleøjne -rulleøjne

Det kan du ellers godt være SineGry, de er bare så dejlige…

SUK det tænkte jeg nok … -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket